dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Divu, vienā pozīcijā esošu, poligonu blendings (vertex a
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> OpenGL
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Vecais_Dumais_Laacis
Guru
Guru


Joined: 29 Jan 2004
Posts: 800

PostPosted: Fri Sep 14, 2007 5:19 pm    Post subject:

vieniigais kas naak taa praataa - zbufferi izsleegt un rendereet no apaksheejaa layera
_________________
...un ja bites buutu laachi...
Back to top
View user's profile
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Fri Sep 14, 2007 5:21 pm    Post subject:

Tev jaazin cik tur tie layeri <.< Jo ja tur ir vairaaki tev saderii jakombinee visi tie layeri... Labi, bet ko tu nesaproti no taas divu layeru kombineesanas?

Pseido:
Code:


layer1[] //apakseejais veteksu masiivs
layer2[] // tas kuram taa aplpha

for (int i = 0; i < layer2.garums; i += 1)
{
     for (int c = 0; c < layer1.garums; c += 1)
      {
           if (layer2[i].Position == layer1[c].Position)
           {
                layer1[c].alpha = layer2[i].alpha;
            }
       }
}

Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Fri Sep 14, 2007 5:28 pm    Post subject:

mozh ir kautkur iespeeja palasiit par to terrainu veidoshanas sisteemu/tehniku/whatever
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
programmer



Joined: 15 Sep 2006
Posts: 71
Location: Latvija, Limbaži

PostPosted: Fri Sep 14, 2007 5:51 pm    Post subject:

Izslēdzu Z-bufferi - gandrīz būtu ideāli, tikai tajās vietās, kur otrajam layerim vertex alfa ir mazāka par 1.0, var redzēt cauri, piemēram, kas ir kalna otrā pusē. Kā šito varētu novērst?
Blendinga funkcija, kuru izmantoju
Code:
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);


P.S. Es zinu cik šinī terrainā ir layeri - divi, taču ir iespējams arī pielikt citus layerus. Par to divu layeru kombinēšanu, es laikam vispār par to tā kārtīgi nepadomāju, jo tas tiešām ir vienkārši.
Back to top
View user's profile Visit poster's website
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Fri Sep 14, 2007 5:57 pm    Post subject:

nu tieshaam... man izskataas peec liekas poligonu teereeshanas, ja vien nepieraadiisi, ka shaadi ir labaak par multitextureeshanu!
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
programmer



Joined: 15 Sep 2006
Posts: 71
Location: Latvija, Limbaži

PostPosted: Fri Sep 14, 2007 6:06 pm    Post subject:

snake5 wrote:
nu tieshaam... man izskataas peec liekas poligonu teereeshanas, ja vien nepieraadiisi, ka shaadi ir labaak par multitextureeshanu!
Neredzu nēkadu iemeslu, lai man tev kautkas būtu jāpierāda Very Happy
Back to top
View user's profile Visit poster's website
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Fri Sep 14, 2007 7:04 pm    Post subject:

nu labi vari nepieraadiit, bet vismaz pAraadi, peec kaa tu shito te veido!
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Fri Sep 14, 2007 9:10 pm    Post subject:

Es veeljoprojaam esmu ieintereseets kas tas par softwari no kura tu eksportee to terrainu Mr. Green
Back to top
View user's profile
programmer



Joined: 15 Sep 2006
Posts: 71
Location: Latvija, Limbaži

PostPosted: Fri Sep 14, 2007 9:21 pm    Post subject:

Ja viss sanāks, tad pateikšu :D

Ar izslēgtu Z-buferi sanāk, tikai man vajag dabūt, lai beigās alfa visur ir 1.0, jo savādāk terrainam tajās vietās spīd cauri. Kā lai to dabū gatavu?

P.S.
Par to layeru kombinēšanu.. Es izmēģināju, bet tā nekas nesanāks, jo tad nevar zināt kurā vietā uz bāzes layera ir jāliek tā otrā layera textūra. Bāzes layerim visur alfa ir 1.0, taču, kad es uzlieku tās alfas no otrā layera, kam pamātā arī visur ir 1.0, tad mazāks par 1.0 sanāk tikai uz tām robežām, kur būtu jāpāriet no vienas textūras otrā. Un tad nevar zināt kurā pusē tai robežai ir kura textūra.
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Fri Sep 14, 2007 9:32 pm    Post subject:

Ieposteesi skriinu kaa taa "spiideesana" izskataas?

P.S Pirms to layeru kombineesanas pirmajam (pamata) layerim visaam alphaam jaabuut 0 (ja taa nav tad pirms tam jaaiestaada)
Back to top
View user's profile
programmer



Joined: 15 Sep 2006
Posts: 71
Location: Latvija, Limbaži

PostPosted: Fri Sep 14, 2007 9:36 pm    Post subject:

Tiešām vajag scriinu? Very Happy Tas izskatās tieši tāpat kā alpha blendings, kad piemēram pie 0.5 alfas spiid cauri tas kas ir aiz taa poligona. Nu ja tiešām vajag scriinu, tad pasaki.

EDIT: Kāpēc pamata layerim visām alphām jābūt 0? tad jau viņu vispār neredzēs.

Es domāju, ka alfas saglabājas tāpēc, ka ir izslēgts z-buferis. Kaut arī pamata layeris nav caurspīdīgs, par gala alfām tiek pieņemtas pēdējā zīmētā layera alfas, jo tie poligoni atrodas tieši tajās pašās vietās, kur pamata layera poligoni. Taču ir jābūt kādam veidam, kā to apiet.
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Fri Sep 14, 2007 9:50 pm    Post subject:

Nu taa metode ar kombineetajaam geometrijaam jau darbojas tikai tad ja tu lieto to sadera kodu ko es tev uzrakstiiju ieprieks un tad tur viss buus ideaali (pamata layerim pirms kombineesanas alpha jaabuut 0!!) xD Nu ieposto skriinu.
Back to top
View user's profile
programmer



Joined: 15 Sep 2006
Posts: 71
Location: Latvija, Limbaži

PostPosted: Fri Sep 14, 2007 10:02 pm    Post subject:

Tātad man jālieto multitexturings, lai lietotu to metodi ar shaderi?

cauri spīd tieši uz tās robežas, kur alfa ir mazāka par 1
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Fri Sep 14, 2007 10:10 pm    Post subject:

Nee nav jaalieto! Tev vnk vajag savu terrainu ar taam izklalkuleetajaam alphaam rendereet ar to shaderi.
Back to top
View user's profile
programmer



Joined: 15 Sep 2006
Posts: 71
Location: Latvija, Limbaži

PostPosted: Fri Sep 14, 2007 10:16 pm    Post subject:

Storm wrote:
Shaderii Kraasa = (layeris1 * (1-alpha)) + (layeris2 * alpha);
kraasa.alpha = 1.0f;
Kas tad tādā gadījumā ir layeris1 un layeris2? Es domāju, ka tās ir textūras.
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> OpenGL All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Page 2 of 4

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group