dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

liinijas - bboxes sadursmju apreekinaashana

 
dev.gamez.lv Forum Index -> Matemātika un fizika
View previous topic :: View next topic  
Author Message
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Tue Aug 21, 2007 4:47 pm    Post subject: liinijas - bboxes sadursmju apreekinaashana

tas paliidzees manam AI neredzeet caur sienaam, taapeec kaads plzz ir tik labs un iepostee kaa testeet shaada veida sadursmi vai vismaz linku uz vietu, kur to vareetu atrast! Smile
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Tue Aug 21, 2007 6:01 pm    Post subject:

Runājot par neredzēšanu, tur ir skaidrs, bet kāds tam sakars ar kolīzijām?
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Tue Aug 21, 2007 6:02 pm    Post subject:

em, nu ja runa ir par AAbbox (axis-aligned), tad vai nav visprimitīvākais ifs?
Code:
if (a.mazākā_koordināte.x > b.lielākā_koordināte.x ||
    a.mazākā_koordināte.y > b.lielākā_koordināte.y ||
    a.mazākā_koordināte.z > b.lielākā_koordināte.z ||
    // atkārto to pašu arī uz otru pusi - it kā "apmainot" objektus vietām.
{
    // nav sadursmes
}
else
{
    // ir sadursme
}


Ja jau patiešām nevari "izdomāt", tad ņem papīru un zīmuli rokā un pazīmē uz papīra dažādus gadījumus - ir/nav sadursmes, un paskaties, kādiem nosacījumiem jāizpildās. Nav nemaz tik grūti.

Un ja patiešam nevari, tad: http://www.google.lv/search?q=bounding+box+collision
Elementāri atrodami risinājumi 10 sekundēs.
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Tue Aug 21, 2007 6:59 pm    Post subject:

man shkiet, ka liinijas - AABB kods tik vienkaarshs nebuus... noteikti buus dariishana ar lenkjiem pret vertexiem - taakaa ray - AABB, tikai veel galaa paarbaude, vai otrs punkts ir tuvaak par bboxa tuvaako malu, vai nav...
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Tue Aug 21, 2007 8:42 pm    Post subject:

Ah, sorry. Pārlasījos topika tekstu. Biju sapratis, ka tev vajag divu aabokšu koliženu.

Slinkums tev stāstīt kā izrēķināt to krustpunktu.. Tāpat gūgles kverijs nav sarežģītāks par iepriekšējo, un atbildi var atrast tikpat ilgā laikā - 10 sekundēs:
http://www.google.com/search?q=line+box+intersection
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Tue Aug 21, 2007 9:04 pm    Post subject:

ok skatos Rolling Eyes augshaa lejaa... [ RTD ]
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle


Last edited by snake5 on Sat Jun 07, 2008 10:36 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Tue Aug 21, 2007 9:45 pm    Post subject:

o, jee, liels paldies, nokonverteeju taas funkcijas uz gamemakeri, un nu mans AI ir gandriiz PABEIGTS!!! jee!! driiz vareeshu uztaisiit filminju, kaa es ar AI areenaa ciinos! [ RTD ]
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle


Last edited by snake5 on Sat Jun 07, 2008 10:36 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Lāčblēdis



Joined: 16 Jan 2005
Posts: 113

PostPosted: Wed Aug 22, 2007 11:15 pm    Post subject:

Tepat jau AABB bija aprakstīts: http://www.indago.lv/Izstradataji/Raksti/bb_coldet.htm un http://www.indago.lv/Izstradataji/Raksti/bb_coldet_code.htm.
Back to top
View user's profile
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Matemātika un fizika All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group