dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Datorspēļu nākotne
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Pļāpātuve
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Tenjou



Joined: 22 Nov 2005
Posts: 275

PostPosted: Wed Sep 19, 2007 8:58 pm    Post subject:

Iespēju jau būtu tik daudz, cik reali arī pastāv dabā, jeb cik daudz ar matemātiku varam parādīt daudz. Nez, vai īsti piem glāze var skanēt savādāk(pašā būtībā) pavisam high levelā varētu vnk assign objektu pie glass pēctam pēc biezuma, telpas, novietojuma u.c objektiem kas ir apkārt arī apreķinās-izveidojas skaņa.
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Wed Sep 19, 2007 8:59 pm    Post subject:

koro4e vistiiraakaa matemaatika!

aa bet zinko esmu ieveerojis?
spraadzienu skanjas vienaadas dazhaas speelees kaa:
Half-Life 2 (black mesa east - gravity gun'a iemeeginaashana kad beidzaas)
Driver: Parallel Lines (peedeejaa filmaa - kad nogaazhaas helikopteris)
un veelvienaa, tik aizmirsu kuraa.. Embarassed
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle


Last edited by snake5 on Wed Sep 19, 2007 9:01 pm; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Tenjou



Joined: 22 Nov 2005
Posts: 275

PostPosted: Wed Sep 19, 2007 9:00 pm    Post subject:

Nu ja, tapēc arī nakotnē tas būtu reālāk, jo tam vajadzīgs dabiski nenormāls processing powers.
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Wed Sep 19, 2007 9:04 pm    Post subject:

diezvai...
pietiks tikai ar kautko taadu kaa "soundmappingu" hehe..
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Thu Sep 20, 2007 7:16 am    Post subject:

Piekrītu Tenjou, skaņu var uzprogrammēt tā, lai tā padotos locīšanai - katram priekšmetam iedodam skaņas materiālu un aidā.

Spēlējot HL2 tur varēja itin labi saklausīt atšķirību, ja šāva pa stikliem vai pa sienu, vai metālu... naivs salīdzinājums? Redz, ka nē.

Ja mēs varētu kā sintezātorā ieveidot katram materiālam savu skaņas izdošanas algoritmu, tam atkristu lielie (jau iepriekš izveidoti - statiski) *.ogg vai *.wav faili. Un kāpēc iekš HL2 runā lelle no skaņas faila? Tieši tāpēc, lai animācija neaizņemtu liekos baitus un lai nošautu 2 zaķus uzreiz: ir skaņu izdod, ir runā kā vajag.

Iedomājieties, kā būtu, ja 3ds Maxim vai kādai citai 3d programmai nebūtu materiālu.

Starpcitu, tā skaņas programmēšana jau ir: paspēlējam kaut vai FlatOut2 un pametam lelli pa stadionu - nekādu prerendered sound. Vai tas pats NFS Carbon, tur tak motora skaņa ir programmēta, nevis real sound file.

Bioshock esmu spēlējis tikai demo, bet man nepatika, jo šeideru izpilde ir klaji pārspīlēta: paskatiet sienas (ķieģeļu) atspīdumu. Ar to pietika, lai es aizmirstu par pārējo. Pretīgi ....
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Thu Sep 20, 2007 9:15 am    Post subject:

The ten greatest challenges in making realistic games.
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Thu Sep 20, 2007 10:38 am    Post subject:

man arii nepatiik, ka kautkaadi nejeedziigi atspiidumi veidojaas! runas veidoshana peec attieciigu frekvenchu skaljuma - sen zinaama lieta! manshkiet pat no hl1 laikiem...
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Thu Sep 20, 2007 10:55 am    Post subject:

Half Life 1 laikos manliekas mutes nerunāja, nez... bet vienu gan zinu, tas ir Half Life 2 jaunums.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
Kamazs
Guru
Guru


Joined: 17 Jan 2003
Posts: 829
Location: The glorious ancient city of Loja

PostPosted: Thu Sep 20, 2007 11:43 am    Post subject:

Es gan neesmu par to pārliecināts, bet..vai tad nav tā, ka materiāli OGL-ā vai DX-ā reāli nesimulē nekādas molekulāras lietas, bet vienkārši atstaro gaismu pēc dažādiem algoritmiem?

Man jau šķiet reālāks variants, ka katram materiālam piešķir kaut kādu base skaņu un materiālam deformējoties (lūstot?) to atskaņo modificējot pēc īpašiem algoritmiem (piem., plastmasa liecoties krekstēs, bet stikls spalgi plīsīs).

Pie molekulām ķerties, imo, ir mazdrusciņ muļķīgi. Tas būtu tas pats, kas uzdevumu "izveido 3D telpu un objektus" risināt grafiski veidojot to visu no maziem gabaliņiem ("atomiem", "molekulām"). Gandrīz kā vokseļi. Jeb, tas pats meklēt ekstrēmu funkcijā soli pa solim ejot cauri visām diapazona vērtībām un pārbaudot vai vidējā nav lielāka par blakus esošām. Tā vietā, ja ir vienkārši elementārs paņēmiens atvasināto funkciju salīdzinot ar nulli.

Kāds minēja vektoru un rastra grafikas salīdzinājumus -- agrāk lielākā daļa spēļu sastāvēja no piskeļiem un bija jānes smagi faili. Nu lūk, "molekulu dizainu" var salīdzināt ar spraitiem, bet asprātīgāki tuvinājumi būs poligonu, vektoru grafika.

Having said, that, protams, jāatstāj rezerves izeja, jo prognozēt nākotni ir riskants un sarežģīts pasākums. Dažkārt lietas, kurām paredzēja lielu nākotni tagad neviens pat neatcerās, bet risinājumi, kuri likās muļķīgi un neveikli ir populārākie šobrīd. Piemēram -- savulaik elektrisko starteri automašīnu iedarbināšanai uzskatīja par nejēdzīgu un dzīvotnespējīgu risinājumu, tobrīd populārākais un progresīvākais likās pneimatiskais variants (saspiestas gāzes iegriež virzuļus). Un kā ir tagad? Cik daudz automobiļus ar saspiestas gāzes starta ierīci jūs zināt? Un cik daudz ar elektrisko starteri? Liktenis mēdz izspēlēt dīvainas lietas, tāpēc arī es negrasos stāvēt un krist par savu taisnību. Tomēr šobrīd, pēc pašreizējās informācijas un maniem personiskajiem spriedumiem, domāju, ka "molekulārie risinājumi" ir neperspektīvi un neinteresanti. Man šķiet, ka mūs sagaida kas interesantāks un asprātīgāks.
_________________
...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Thu Sep 20, 2007 1:46 pm    Post subject:

nu grafiku peec molekulaam ir diezgan viegli izveidot - ar pointsprite'iem! dazhos 3dmark'os bija taadi modelji... un, izskatiijaas diezgan labi!
bet manupraat pats noderiigaakais buutu izgudrot, kaa uzziimeet APALJUS apljus, elipsoiidus, u.tml. figuuras, tikai izmantojot DAZHUS poligonus un kautkaadu labu tehnologiju, piemeeram rasterizeetaas bildes deformeeshanu ar vektorgrafiskaam bildeem, u.tml. murgiem...
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
snauts
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 18 Sep 2007
Posts: 37

PostPosted: Thu Sep 20, 2007 3:08 pm    Post subject:

Esat ievērojuši, ka tagad visās gāmēs binoklis ir gandrīz vai "mandatory" opcija, lai varētu visus FX kārtīgi aplūkot?
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Thu Sep 20, 2007 3:14 pm    Post subject:

njaa shitaa vareetu buut....
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Thu Sep 20, 2007 3:57 pm    Post subject:

snake5 wrote:
nu grafiku peec molekulaam ir diezgan viegli izveidot - ar pointsprite'iem!

Manuprāt tu nezini, ko runā. Tikai smukas bildītes esi redzējis. Līdz universālai vokseļveidīgai kvalitatīvai real-time grafikai ir diezgan tāls ceļš ejams.

Daudz reālāka un tuvāka nākotne pieder real-time raytracing'am.
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Thu Sep 20, 2007 4:06 pm    Post subject:

nejau bildiites, uz 3dmark!
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
snauts
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 18 Sep 2007
Posts: 37

PostPosted: Thu Sep 20, 2007 4:11 pm    Post subject:

bubu atceries outcastu?
Back to top
View user's profile
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Pļāpātuve All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Page 3 of 5

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group