View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
kkeemmss
Joined: 04 Jan 2007 Posts: 232 Location: Riga
|
Posted: Fri Sep 21, 2007 12:50 pm Post subject: |
|
Nākotnē mēs visi būsim Matriksā un razosim elektrību |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Fri Sep 21, 2007 1:10 pm Post subject: |
|
to snauts: EDDY'am droshivien veel daaaudz ideju
te bija idejas pat par kvestu uz CryEngine 2... bet prognoozhu iisti veel nav... ir tikai jautaajumi!
to kkeemmss: tad jau redzees! _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
HangmaN
Joined: 08 Jun 2007 Posts: 23
|
Posted: Fri Sep 21, 2007 2:17 pm Post subject: |
|
snauts wrote: | EDDY wrote: | Atcerējos par vēl vienu lietu, kas būs nākotnē.
Nezinu kā pareizi to saukt, tāpēc nosaucu par Destruction map. |
Atceros, ka iekš "Red Faction" dažās vietās varēja sienas spridzināt, bet tas tikai tā intereses pēc paspridzināji, paspridzināji, apnika. Pēc tam atgriezies pie vecās labās NPC spridzināšanas. |
Iekš "Red Faction 2" varēja gandrīz visās sienās nospridzināt caurumu, attiecīgi nodrupa gabals no kolonnas. Diezgan labi un realistiski izskatījās pēc kariņa ar granātmetējiem. _________________ "Hercoga" Kalps. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Fri Sep 21, 2007 2:54 pm Post subject: |
|
Runa drīzāk iet par objekta varbūtības koeficenta iespējamo sadalīšanos tajās vietās, kur teksturai ir teiksim melnā/baltā krāsa.
Neliekas, ka iekš Red Faction 2 sienas druptu pēc manas idejas.
Drīzāk pēc fizikas likumiem.
Un tā ala tak ir visprastākais terrain. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
snauts Indago Uzvarētājs
Joined: 18 Sep 2007 Posts: 37
|
Posted: Fri Sep 21, 2007 2:56 pm Post subject: |
|
Atcerējos! Vēl taču lemingos arī sienas varēja spridzināt, tur vēl piedevām ar sienu spridzināšanu varēja arī kaut ko panākt. |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Fri Sep 21, 2007 3:20 pm Post subject: |
|
vai matrix: path of neo - tur arii vareeja ar roku speeku pabojaat sienas
stranglehold'aa, kuram driiz buutu jaaparaadaas, arii varees uz apkaartni skatiities ar destruktiivu skatienu turot rokaas 2 shaujamos _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Kamazs Guru
Joined: 17 Jan 2003 Posts: 829 Location: The glorious ancient city of Loja
|
Posted: Fri Sep 21, 2007 4:33 pm Post subject: |
|
Vienīgās, manuprāt, vērā ņemamās spēles, kurās var runāt par vides destrukciju un šīs fīčas ietekmi uz geimpleju ir jau pieminētais RedFaction un ultimatīvais izjauc-pa-ķieģelīšiem taktiskais simulators Silent Storm. Nu un moška vēl Worms:). _________________ ...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons |
|
Back to top |
|
|
HangmaN
Joined: 08 Jun 2007 Posts: 23
|
Posted: Fri Sep 21, 2007 4:36 pm Post subject: |
|
EDDY wrote: | Runa drīzāk iet par objekta varbūtības koeficenta iespējamo sadalīšanos tajās vietās, kur teksturai ir teiksim melnā/baltā krāsa.
Neliekas, ka iekš Red Faction 2 sienas druptu pēc manas idejas.
Drīzāk pēc fizikas likumiem.
Un tā ala tak ir visprastākais terrain. |
Es vienkārši izteicu to, kā Red Faction spēlētājs, nevis tā - ka tas atbilst Tavai "desktruktīvas" mapei.
Anyway, gaidu, kad spēlēs būs reālisms, kad dzīvoklī šaujot ar M79 - sagrūst viss dzīvoklis, paķerot nāvē 13 manas nāves tīkojošos teroristus un mani pašu. _________________ "Hercoga" Kalps. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Mon Sep 24, 2007 7:05 am Post subject: |
|
Labāk nenovirzīsimies no tēmas.... _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Mon Sep 24, 2007 11:17 am Post subject: |
|
neviens to arii nedara! reaali buutu tad, ja kautvai tajaa pashaa GTA-VC izmetot granaatu uz maajas taa vnk sadaliitos... _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Mon Sep 24, 2007 12:32 pm Post subject: |
|
Pēc kādiem likumiem? Redz modelingā neviens neveidos no 2000 kirpičiem (lasi - 6 plakņu objekta) to sienu, bet gan no 6 poligoniem.
Līdz ar to nezinu kā programma aprēķinās, kurā vieta tai sienai jālūzt.
Varbūt, ka iekš Crysis būs kaut kas cits, redzēsim pēc SDK Editora. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
Kamazs Guru
Joined: 17 Jan 2003 Posts: 829 Location: The glorious ancient city of Loja
|
Posted: Mon Sep 24, 2007 1:40 pm Post subject: |
|
Quote: | Pēc kādiem likumiem? Redz modelingā neviens neveidos no 2000 kirpičiem (lasi - 6 plakņu objekta) to sienu, bet gan no 6 poligoniem. |
Nu, nu. Poligoni ir tikai vizuālajai attēlošanai. Tu vienmēr vari programmātiski izrēķināt, kur objektam pasaules koordinātēs ir bijis trieciens un tad pēc tam to vietu kaut vai līdz tūkstošiem polighonu saskaldīt. _________________ ...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons |
|
Back to top |
|
|
Vecais_Dumais_Laacis Guru
Joined: 29 Jan 2004 Posts: 800
|
Posted: Mon Sep 24, 2007 1:49 pm Post subject: |
|
imho tas viss atduraas pret shobriid pieejamo cpu/gpu jaudu. _________________ ...un ja bites buutu laachi... |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Mon Sep 24, 2007 2:34 pm Post subject: |
|
Bet ... iespējams, ka izmantojot Destruction tekstūru (turpmāk tekstā - DT), mēs aiztaupītu tam GPU/CPU to lielo rēķināšanu.
Kas gan liedz izveidot DT kā bloku tekstūru? Un būtu vieglāk rēķināt. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Mon Sep 24, 2007 3:14 pm Post subject: |
|
Un kas vainas prastam randomam? Tavam kirpičam uzsitot pa vidu, tas neplīsīs vienmēr vienā un tajā pašā vietā. Atliek randomam piekārtot blīvuma funkciju un skaita tava destruction tekstūra sanākusi. Kamazs vien pareizi iepriekš teica.
Paskaties šo: http://spehome.com/ Tur viens examplis tieši tāds arī ir.
Cik zinu, tad arī Aegia Physics SDK un Havok'am arī ir līdzīga sistēma uz destructable objektiem.
Spēles nekad nav bijušas par 100% reālu reālās dzīves simulāciju. Spēlēs galvenais ir apmānīt spēlētāju, lai tam liekās viss ļoti ticams un skaists. Bet par 100% atbilstību dzīves fizikai spēlētājam ir uzspļaut. Ja tu viņu vari apmānīt, tad viņam tas liksies reāli. |
|
Back to top |
|
|
|