View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Inf3rnal
Joined: 15 Jun 2006 Posts: 118 Location: Neverland
|
Posted: Wed Sep 26, 2007 4:46 pm Post subject: Zinātniskais darbs |
|
Esmu inženieris-programmētājs pirmais kurss.
Jāizvēlas zinātniskā darba tēma. Tas var būt gan par hardware, gan par software. Man ir nedēļa laika lai izlemtu, bet man pat nav ideju...
Negribu ņemt neko tik banālu kā procesori vai videokartes...
Un negribas arī iebraukt pa dziļu. Tāpēc domāju pajautāt ko jūs man ieteiktu? |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Wed Sep 26, 2007 5:18 pm Post subject: |
|
Ņem to, kas visvairāk pašam interesē. |
|
Back to top |
|
|
Inf3rnal
Joined: 15 Jun 2006 Posts: 118 Location: Neverland
|
Posted: Wed Sep 26, 2007 5:40 pm Post subject: |
|
Tās laikam ir spēles, bet ko gan es par to varu uzrakstīt, zinātniskajam darbam?
Diez vai es varēšu nodefinēt sakarīgus darba uzdevumus un tā mērķi...
Pie tam lektors teica, ka noteikti kaut ko izmainīs manā darbā lai es nevarētu to vienkārši novilkt no interneta... |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Wed Sep 26, 2007 5:45 pm Post subject: |
|
Nu spēles arī ir plaša lieta. Tu gribi par spēļu vēsturi rakstīt? Next-gen tehnoloģijām? Fizikas simulāciju? AI simulāciju? Pieejamos izstrādes rīkus aprakstīt? utt... dikti daudz tēmu. Es jau nez.. kas tieši tevi interesē no tām, par to arī raksti. |
|
Back to top |
|
|
Inf3rnal
Joined: 15 Jun 2006 Posts: 118 Location: Neverland
|
Posted: Wed Sep 26, 2007 6:00 pm Post subject: |
|
Manas mīļākās spēles ir role-playing. Grafika nav tik svarīga, fizika arī nē. AI, manuprāt, ir pat ļoti svarīgs Pieņemsim ka es gribu pētīt AI. Kā tā sarežģītums ietekmē tā ātrdarbīgumu? Es neesmu mēģinājis rakstīt īstu AI, es nezinu ar kādām citām problēmām tas saistās... |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Wed Sep 26, 2007 7:24 pm Post subject: |
|
tad sameklee kaadu, kursh to ir izdariijis! vari pat meeginaat sazinaaties ar kaadu lielu gamedeva kompaaniju un sho to uzprasiit! btw - sarezhgiitam AI ir jaamaak viss, kas paliidzees vinjiem reaali staaties pretii saviem cilveekveidiigajiem pretiniekiem, un ar "reaali" es domaaju - lai neizskataas kaa ar CS boties - ka vinji caur sienaam noshauj, dzird pretinieku no 50m... AI tiecas uz realitaati _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Thu Sep 27, 2007 12:30 am Post subject: |
|
Muļķības! Spēlēs AI nekad nav tiecies uz realitāti. Spēlēs AI vienmēr ir tiecies uz spēlētāja apmānīšanu, lai viņam izliekas, ka AI ir dikti gudrs un visvarens. Datorspēles ierobežoto datora resursu dēļ vienmēr mēģina šādi apmānīt spēlētāju. Gan AI, gan grafikas, gan fizikas simulācijas ziņā. Ne uz kādu reālismu vēl tuvākās desmitgades vari necerēt. |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Thu Sep 27, 2007 3:43 pm Post subject: |
|
Es, piemeeram, ietektu rakstiit par kaadu optimizaaciju, jo tur parasti ir 101 dazaads veids un arii noderiigi buus Pimeeram - PVS xD |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Thu Sep 27, 2007 4:39 pm Post subject: |
|
PVS diezgan veca, bet joprojaam izmantota (ja tas protams ir tas par ko domaaju - potentially visible set - bsp preproceseeshana) _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Inf3rnal
Joined: 15 Jun 2006 Posts: 118 Location: Neverland
|
Posted: Fri Sep 28, 2007 6:06 am Post subject: |
|
Storm ideja varbūt nav slikta, bet man nav ne jausmas kas tas ir Tāpēc tas būtu diezgan sarežģīti kaut ko sakarīgu uzrakstīt... |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Fri Sep 28, 2007 11:28 am Post subject: |
|
Raksti vien labāk par AI un to kā tas apmāna spēlētāju.
Jeb raksti darbu zem nosaukuma "Spēlētāju muļķošana ar mākslīgo intelektu". Būtu varen interesanti palasīt.
Vai raksti par 64 KB projektu - mpeg 10.0 versiju. Tā spēj kompresēt līdz pat 2^16 reizēm. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Fri Sep 28, 2007 12:19 pm Post subject: |
|
EDDY wrote: | Vai raksti par 64 KB projektu - mpeg 10.0 versiju. Tā spēj kompresēt līdz pat 2^16 reizēm. | konamis returns? |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Fri Sep 28, 2007 2:26 pm Post subject: |
|
heheheeeeeeeee! imp0ssible!
šitā var spiest tikai 100 MB textafailus ar tikai burtu "a" izmantotu _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Fri Sep 28, 2007 3:34 pm Post subject: |
|
bubu wrote: | konamis returns? |
Nē, vērīgāk palasi demoscēnu beigas. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Fri Sep 28, 2007 4:58 pm Post subject: |
|
lol, tu tiešām domā, ka demo scēnās viņi kautko baigi kompresē?
Lielākajā vairumā viņi ģenerē tekstūras/skaņu no matemātiskām funkcijām (fraktāļi un stuff). Tur nav nekādas lielās mega-kompresijas, protams, neskaitot pašu exe faila koda kompresiju. Nevajag tāpēc iedomāties ka ir sakompresēti N-tie gigabaiti grafikas/skaņas/modeļu uz pāris desmitiem kilobaitu. Ir otrādi - pāris kilobaitus lielā programmiņa ģenerē datus izmērā, kas pamatīgi pārsniedz pašas izmēru. Un gudri uzrakstot ģenerācijas funkcijas, var iegūt patiešām skaisti saģenerētas/sarenderētas bildes. |
|
Back to top |
|
|
|