dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Zinātniskais darbs
Goto page Previous  1, 2
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Pļāpātuve
View previous topic :: View next topic  
Author Message
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Fri Sep 28, 2007 5:03 pm    Post subject:

bubu wrote:
lol, tu tiešām domā, ka demo scēnās viņi kautko baigi kompresē?
Lielākajā vairumā viņi ģenerē tekstūras/skaņu no matemātiskām funkcijām (fraktāļi un stuff). Tur nav nekādas lielās mega-kompresijas, protams, neskaitot pašu exe faila koda kompresiju. Nevajag tāpēc iedomāties ka ir sakompresēti N-tie gigabaiti grafikas/skaņas/modeļu uz pāris desmitiem kilobaitu. Ir otrādi - pāris kilobaitus lielā programmiņa ģenerē datus izmērā, kas pamatīgi pārsniedz pašas izmēru. Un gudri uzrakstot ģenerācijas funkcijas, var iegūt patiešām skaisti saģenerētas/sarenderētas bildes.
par šo runājot - labs piemērs - texture maker 3
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Sep 28, 2007 10:09 pm    Post subject:

Nezinu tādu texture maker 3, bet zinu tūli ar kuru top/tapa diezgan daudz grupas .theprodukkt demučus (tā pati grupa, kas uztaisīja .kkrieger)

Tūlis saucās .werkkzeug un ir pieejams šeit: http://212.202.219.162/werkkzeug1
,kkrieger ticis taisīts ar trešo šī tūļa versiju. Publiski ir pilnā versijā pieejama tikai tūļa pirmā versija.
Tūlis ļauj no GUI klucīšiem salikt gan tekstūru, modeļu, animācijas ģenerāciju/interpolāciju un no rezultāta uztaisīt exe failus, tipa gatavu demuci.

Kautkur skatījos video (linku neatceros), kur autors demonstrēja tūļa iespējas un tālākās versijas. Jāsaka, ka bija diezgan impressive demonstrācija. Ka ar diezgan vienkāršu GUI var panākt ļoti kompilcētas darbības un ģenerācijas.
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Fri Sep 28, 2007 11:24 pm    Post subject:

normāli...
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Inf3rnal



Joined: 15 Jun 2006
Posts: 118
Location: Neverland

PostPosted: Mon Oct 01, 2007 9:54 am    Post subject:

Redzu ka jums labi padodas offtopiki :)

Mazliet palasot šādu tādu literatūru sapratu ka AI ir samērā interesanta tēma. Liekas ka par to varētu kko uzrakstīt...

Kā jums liekas darba nosaukums "Mākslīgais intelekts datorspēlēs" derēs? Vai arī tomēr labāk vienkāršī "Mākslīgais intelekts" (tas man liekas pārāk plašī) ?

Diemžēl termiņi spiež, un man vajag nodefinēt:
Darba mērķi un 3 darba uzdevumus.

Zinu ka darba mērķis varētu būt (ja tēma ir AI datorspēlēs) pierādīt (varbūt pierādīt ir pārāk stipri teikts) ka AI datorspēlēs nav nekāds dižais, bet gan tikai apmāns... Tikai kā to lai nodefinē?

Kādi tad varētu būt uzdevumi?


Nav jau tā, ka es te visu gribu dabūt gatavu "на халяву", man vienkāršī parasti nepadodas "radošie" darbi Sad
Back to top
View user's profile Send e-mail
snauts
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 18 Sep 2007
Posts: 37

PostPosted: Mon Oct 01, 2007 10:32 am    Post subject:

Viena no galvenajām lietām (uzdevumiem), kas parasti ir saistīta ar AI ir ceļa atrašana. Tur var izrakstīties līks par visādiem algoritmiem. Iekš game-lv piemēram ir uzimplementēts šitāds:
A-star algoritms


Last edited by snauts on Mon Oct 01, 2007 11:58 am; edited 3 times in total
Back to top
View user's profile
Kamazs
Guru
Guru


Joined: 17 Jan 2003
Posts: 829
Location: The glorious ancient city of Loja

PostPosted: Mon Oct 01, 2007 10:37 am    Post subject:

Vai tad ir kaut kas labāks par A* (A star) algoritmu? A* binary heap modifikācija un citas variācijas dažādiem mērķiem, bet pa lielam es sapratu, ka A* ir pathfindinga līderis geimu industrijā.
_________________
...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
snauts
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 18 Sep 2007
Posts: 37

PostPosted: Mon Oct 01, 2007 10:41 am    Post subject:

Laikam, mēs to izdomājām lietot, jo grāmatā "Game Programming Gems" tas bija ļoti labi izskaidrots.
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Mon Oct 01, 2007 11:44 am    Post subject:

labāks, Kamaz, ir relatīva īpašība. Labāks kādā ziņā? Ātruma, precizitātes, izmantotās atmiņas, procesora laika, izmantoto programmas iespēju izmantošanas ziņā, ... ? Es varu apgalvot, ka Djikstra algoritms ir vislabākais, jo dod visprecīzāko atbildi! Tas viss ir atkarīgs no vajadzīgā mērķa un vajadzībām..
Back to top
View user's profile Send e-mail
Kamazs
Guru
Guru


Joined: 17 Jan 2003
Posts: 829
Location: The glorious ancient city of Loja

PostPosted: Mon Oct 01, 2007 4:52 pm    Post subject:

Dijikstra algo man šķiet bija tas pats A* tikai bez heiristikas (heuristics==0), ne? Tb, A*, kas visos virzienos meklē vienlīdz intensīvi. Manuprāt tā drīzāk ir modifikācija (pat, ja vēsturiski radusies savādāk). Tas, šķiet, ir noderīgi specifiskos path-findinga keisos.

Vai ir kāds principiāli no A* atšķirīgs pathfinding algoritms, kas piedāvā tādu pašu ātrdarbību?
_________________
...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Pļāpātuve All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group