dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

visātrākie kompilēšanas uzstādījumi vc++2k5e
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Programmēšana
View previous topic :: View next topic  
Author Message
DeRatizators



Joined: 27 Apr 2006
Posts: 492

PostPosted: Tue Oct 02, 2007 11:19 am    Post subject:

bubu wrote:
EDDY wrote:
Ir piemēri, kur tiek izmantoti def. funkciju vietā asemblera rindas.

Jā, konami, labāk, piemēram, ir vispār neizmantot DirectX funkcijas. Kodēsim pa tiešo assemblerī!
Pamēģini kautko reāli uzprogrammēt un tikai tad stāsti, ka assembleri tiešām ir jēga izmantot. It sevišķi jau priekš cilvēka, kas kodē gamemeikerī. Mākslīgi koda piemēri neskaitās.

Kamaz: nez, neesmu novērojis tādu ielagošanu, par ko tu runā. Ok, ja fps ir <30, tad vēl var kautko novērot, ka spēle iet negludi, bet ja cipars ir lielāks, tad es personīgi neko daudz nemanu. Ne savis rakstītajam, ne arī citu spēlēm.


Škiet ar to sabremzēšanos Kamaz domā to, ka pie ieslēgtas VSync uz 60, nākamais FPS skaits pie nelielas sabremzēšanās (ja ieprieksh bija 60) var būt tikai 30, un nekas pa vidu.
Pāreja no 60 uz 30 un atpakaļ ir labi pamanāma.
_________________
Any PANCAKE has to be long and thin and short and fat. Not to mention being an excellent insulator and a superb conductor.
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Tue Oct 02, 2007 11:34 am    Post subject:

DeRatizators wrote:
nākamais FPS skaits pie nelielas sabremzēšanās (ja ieprieksh bija 60) var būt tikai 30, un nekas pa vidu.

Kāpēc?
Back to top
View user's profile Send e-mail
DeRatizators



Joined: 27 Apr 2006
Posts: 492

PostPosted: Tue Oct 02, 2007 12:20 pm    Post subject:

Tāds ir blakusefekts V-Sync. Ierobežojot pie kādas frekvences, tas neļauj kadrus zīmēt jebkādā zemākā patvaļīgā frekvencē. Tehniskus sīkumus nezinu.
FPS cirsšanās uz pusi noslogotās scēnās arī ir galvenais iemesls tam, ka "geimeri" reti izmanto V-Sync. Pilns kadrs jau pats pa sevi ir laba lieta.

Iespējams, ka tā FPS cirsšanās atškiras dažādām draiveru un dziņu kombinācijām, tik zinu ka tāda lieta pastāv.
_________________
Any PANCAKE has to be long and thin and short and fat. Not to mention being an excellent insulator and a superb conductor.
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Tue Oct 02, 2007 2:24 pm    Post subject:

Pirmo reizi kautko tādu dzirdu.

Es tev varu iedot pretpiemēru, ja vēlies (ar visu sourci). Programmu, kura pie ieslēgta vsync ar 60Hz renderē rotējošu kubu ar 43fps (vai 59, vai 34, vai 58 - izvēlies skaitli pats). Gribi?

Tak fps'am, kādā renderē tava programma, ir tikai neliels sakars ar vsync. Sakars tāds, ka uz vsync gaidīšanu aiziet nedaudz brīvā cpu laika un tāpēc fps sanāk drusku mazāks nekā tava programma prot izspiest. Bet dalīšana uz pusi nav nekāds blakusefekts, tā var būt tikai programmas "fīča".

Par to, ka geimeri neizmanto vsync - imho tas ir tāpēc, lai samazinātu input lagu - lai netiktu dīkstāvē gaidītas tās dažas milisekundes uz vsync'u. Man personīgi savukārt patīk spēlēt ar ieslēgtu vsync, jo tas samazina bildes dalīšanos uz pusēm, kur apakšējā puse ir no iepriekšējā kadra, bet augšējā no jaunā kadra. Tb var uz ekrāna redzēt pārzīmējuma līniju.
Back to top
View user's profile Send e-mail
DeRatizators



Joined: 27 Apr 2006
Posts: 492

PostPosted: Tue Oct 02, 2007 3:07 pm    Post subject:

Bet es jau tieši to arī pateicu, ka tam ir sakars ar konkrētām spēlēm un visām tāda parādība nav.

Es gan uzstāju, ka nevis aiziet nedaudz brīvā laika, bet tiek dalīts uz pusēm. Kāpēc tā viņiem notiek nezinu. Es to saku kā spēlētajs, kas dažreiz skatās fps un parasti spēlē ar V-Sync.
_________________
Any PANCAKE has to be long and thin and short and fat. Not to mention being an excellent insulator and a superb conductor.
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Tue Oct 02, 2007 4:04 pm    Post subject:

Ew te nav disco-non-stop-offtopic-drink-beer-and-talk-about-everything
man VISI fps, vēlreiz atkārtoju VISI fps ir svarīgi, jo spēle cenšas būt spēlējama uz VECĀM videokartēm un procesoriem, uz kuriem pašlaik ir tikai 30 FPS pie šīs necilās grafikas!
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Kamazs
Guru
Guru


Joined: 17 Jan 2003
Posts: 829
Location: The glorious ancient city of Loja

PostPosted: Tue Oct 02, 2007 4:27 pm    Post subject:

Quote:

tikai 30 FPS pie šīs necilās grafikas

Tieši tā. Nepārzinu GameMakeri tik smalki, bet man šķiet, ka nekādi kompailera settingi neglābs tevi no šiem 30 fps -- problēma jāmeklē kodā un jācenšās to optimizēt. Nezinu kā tas ir GM+dll, bet šādās situācijās parasti veic jau iepriekš pieminēto profailingu, pēc kura var redzēt, kura funkcija aprij visvairāk resursu. Tad jāizdomā, kāpēc funkcija rij tik daudz (piemēram, lineāri iterējas cauri gariem masīviem vai histēriski risina trigonometriskus uzdevumus) un jāizdomā kā to optimizēt.

Ja tev iepriekš bija labs FPS, bet tagad slikts, atkomentē visu jauno ieviesto kodā un tad lēnām pievieno, skatoties, kura rindiņa/funkcija izsauc slow-downu.
_________________
...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
ra001
Site Admin
Site Admin


Joined: 20 Jan 2003
Posts: 452
Location: Latvija

PostPosted: Tue Oct 02, 2007 5:27 pm    Post subject:

Snake5

Varu droši apgalvot, ka ar Gamemakeri uz vecām videokartēm tā arī būs - FPS 2x zemāks un punkts, es jau tam izgāju cauri līdz pat izstrādātājiem un viņi tieši tā arī atbildēju.
Man arī tas bija šoks, jo glupības dēļ Gamemakeri izmantoju diezgan svarīgam projektam, bet nu kas bijis bijis....

Vēl tika piebildīšu, ka tas notiek, ja tiek izmantoti lieli backgroundi (1024x768)
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Tue Oct 02, 2007 5:30 pm    Post subject:

redzi, kā ir: dēļ gamemakera lēnuma veidoju savu d3d9 dll'u, un tieši tas tagad nezkāpēc ir lēns!
tas ir 3d projekts, tāpēc tādi background tur lietoti netiek
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
ra001
Site Admin
Site Admin


Joined: 20 Jan 2003
Posts: 452
Location: Latvija

PostPosted: Tue Oct 02, 2007 5:40 pm    Post subject:

Droši vien tekstūras tāpat ir, es tieši nezinu iemeslu kādēl tā ir, bet atbilde skanēja apmēram tā - Gamemakers netiek suportēts uz vecas paaudzes videokartēm, jo tas nav izstrādātaju mērķis, tas izskatās nedadz jocīgi, jo GM arī nesuportē dx augstāku par 8.
Bet ja Tu izmato šo dll un vēl 3d projekts kādēļ vispār esi izvēlējies GM.
Es piekrītu, ka tajā var sataisīt ļoti labas 2d spēles, taču 3d tas nu galīgi nav izmantojams...
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Tue Oct 02, 2007 5:49 pm    Post subject:

dēļ gamemakera hmm... kā lai to pasaka... nu apmēram tas pats, kas OOP C++'ā - objekti kā klases, room'i kā klases, viss kā vai nu klases, vai iekšējie resursi!

btw, es noņēmu alphablendu, alpha testu, u.t.t. bet ieguvu tikai 1 fps
tas nozīmē, ka kautkur citur ir kāda liela problēma

nu psc... dabūju fps 60 kautkā..
bet dīvaini ir tas, ka man fps svārstās +-3 visu laiku! kāds varbūt no savas pieredzes atceras, kā dabūja svārstīgu fps un kā to novērsa?

ew nu plzz.. man šis ir steidzams darbs!! pēctam man jāveido citi līmeņi, u.t.t. padomājiet, kas ir pa vainu?

NU OK: domāju, domāju, jautāju: kā var izveidot "tukšo" renderu - neko nerenderēt, bet ar minimālākajām izmaiņām dx'ā?
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Tue Oct 02, 2007 8:27 pm    Post subject:

+/- 3fps ir ļoti normāla parādība. Par to nav jābrīnas.
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Tue Oct 02, 2007 8:28 pm    Post subject:

bet visu laiku tā ir! pat kad neko nedara - idle..
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Wed Oct 03, 2007 6:09 pm    Post subject:

nu lūk! atklāju, ka 500 trijstūru scēna nenormāli iebremzē!
nav 60, bet gan 58 poligoni!
ko zīmē: ierocis, roka, skybox (5 malas, apakšu nezīmē)! kāpēc tad tā iebremzē? viss godīgi ar vertexbufferiem, izmantoti tikai 1+1+5=7 draw call'i! KĀPĒC?
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Wed Oct 03, 2007 6:19 pm    Post subject:

Uz šo jautājumu tev var atbildēt profaileris (kodam / videokartei).
Back to top
View user's profile Send e-mail
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Programmēšana All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Page 2 of 4

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group