View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
progmars Guest
|
Posted: Wed May 25, 2005 11:50 am Post subject: Vai kaads var paskaidrot par fps? Kaapeec tos taisa virs 24? |
|
Esmu 3d iesaaceejs (pusgadu tikai) tad nu taa - cilveeka acīm pietiek uztvert tikai 24 kadrus sekundee. kaapeec tad speeleem 3D censhas dabuut augstu fps, ja taa vietaa labaak buutu izmantot datora resursus speeles logikas veidoshanai nevis atteela regenereeshanai? es te nesen pableenjojos ar vienkaarshu kustiigu kastiishu rendereeshanu peec taimera komandaam, kas iet ap 25 reizes sekundee - liekas OK, nekaadu bremzi nemaniiju, kaut gan cik lasiiju, nav pareizi stingri noteikt fps, bet jaaljauj tam iet uz tik, cik resursi velk. Kaapeec taa?
TV kaste un video faili ari tak iet ar 24-25 kadri sekundee? vienaa forumaa jau shito jautaaju, bet tur cilveeki biski sajauca frame rate ar refresh rate, taa ka gudrs netiku. Cik zinu, refresh rate ir, cik reizes CRT elektronu lielgabala stars paariet visu ekraanu, un tam nav sakara ar framerate.
paldies (vismaz, ka izlasiijaat shito penteri ) |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Wed May 25, 2005 12:23 pm Post subject: |
|
Nu ir jau citas lietas, kas ir ātrākas par tiek 24fps - piem, peles kustības, kas tiek nolasītas 100x sekundē, ja nemaldos. Nu un īstam geimerim jau gribās, lai tas reakcijas laiks ir cik vien zems, cik iespējams. Tās tikai manas domas, varbūt ka tur ir vēl kādi citi aspekti. |
|
Back to top |
|
|
anggelus
Joined: 23 Feb 2005 Posts: 383 Location: Rīga (LV)
|
Posted: Wed May 25, 2005 6:10 pm Post subject: |
|
Jo augstāks fps, jo precīzāk tiek izskaitļota fizika. Lieli timestampi noved pie kļūdām, tad nu iir redzams kā objekti iesprūst sienās utt. _________________ No comprendo lo que dice. |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Wed May 25, 2005 6:16 pm Post subject: |
|
Nu pag pag, skaitļot var jau arī starp tiem 24fps, kurus rāda uz ekrāna. Tb skaitļot spēles pasauli var nepārtraukti, bet zīmēt tikai tos 24 kadrus sekundē. |
|
Back to top |
|
|
anggelus
Joined: 23 Feb 2005 Posts: 383 Location: Rīga (LV)
|
Posted: Wed May 25, 2005 7:05 pm Post subject: |
|
Quote: | Nu pag pag, skaitļot var jau arī starp tiem 24fps |
Jā taisnība vien ir.
Ir vēl viena lieta, salīdzini 24fps teiksim ar 60fps. Pie 24fps var redzēt nelielu raustīšanos. Tas gan attiecā vairāk uz pirmās personas šuteriem, teiksim, ja mērķis atrodas ļoti tālu un uz ekrāna tiek attēlots, teiksim 5x5 pikseļi, pie 24fps ir diezgan grūti ātri notēmēt precīzi. Var protams samazināt peles jūtību, bet tad atkal strauji pagriezties būs praktiski neiespējami. _________________ No comprendo lo que dice. |
|
Back to top |
|
|
Guncho
Joined: 25 May 2005 Posts: 12
|
Posted: Wed May 25, 2005 10:20 pm Post subject: |
|
Nu vispaar jau es teiktu ka ar 24fps ir par maz... filmu var skatiities ar tik daudz kadriem sekundee, ta4u speele ir cita realitaate kuraa tu iedziivojies un kontrolee to, tu ta4u negribeetu lai tu visu ar savaam aciim redzeetu ar 24 kadriem sekundee _________________ Un taa arii notika ... |
|
Back to top |
|
|
Lynx Indago Uzvarētājs
Joined: 20 Jan 2003 Posts: 70 Location: Rīga
|
Posted: Wed May 25, 2005 11:37 pm Post subject: |
|
Labs links kur viss tiek izskaidrots, pamatots tieši par to cik kadrus cilveks uztver un paplašināti par datorspēlēm. http://amo.net/NT/02-21-01FPS.html |
|
Back to top |
|
|
Guncho
Joined: 25 May 2005 Posts: 12
|
Posted: Wed May 25, 2005 11:58 pm Post subject: |
|
interesants raxts, veel preciizaak shkjiet ka nevar apskaidrot... _________________ Un taa arii notika ... |
|
Back to top |
|
|
progmars Guest
|
Posted: Sun May 29, 2005 6:11 pm Post subject: |
|
Paldies, bišķi skaidrāx palika. Vēl ienāca prātā tāds aspekts, ka videokarte jau tāpat šancē visu laiku un laikam maz jēgas darbināt to tikai ar 24fps, ja tā var vairāk. Galvenais laikam tikai, lai datora CPU tiek līdzi ar spēles loģiku un fiziku. |
|
Back to top |
|
|
|