View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Sun Nov 11, 2007 11:21 pm Post subject: |
|
Heh, taada attieksme nav interesanta |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sun Nov 11, 2007 11:44 pm Post subject: |
|
nu es to veco shooteri nebiju pabeidzis galvenokārt tāpēc, ka man nebija labu fona attēlu no pilsētām, māju sienu tekstūru arī nebija.. tagad uz C++ spēle ies ātri, ganjau vēlāk postprocesu piemetīšu, kā arī fizikas dzini kādu (tam 3d shooterim bija)
vispār - ja vajag, varu ielikt to, kas man bija sanācis..
manliekas, ka host-a.net man vēl viņš stāv...
jap, te tas ir http://host-a.net/snake5/BBS.zip _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
coderpp
Joined: 20 Aug 2005 Posts: 167 Location: Rīga, Koknese, Gajiena
|
Posted: Mon Nov 12, 2007 12:23 am Post subject: |
|
Storm wrote: | Tasi speeli taapataas vien, snake? Negribi kaadu sacensiibu? XDD Taisam peec kaut kaadiem kriteerijiem itkaa vienu un to pasu speeli, peec tam skatamies kuram labaaks, buus sacensiiba, buus arii 3x labaaka speele ? |
Tam bija radīts: http://3priedez.net/gc/. |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Mon Nov 12, 2007 1:54 am Post subject: |
|
Kautkaa man uz tetri un pong liimeni nevelk Ja buutu kaads sarezgiitaaks un konkreetaaks - jaa Turklaat mans piedaavaajums bija indviduaals izaicinaajums snake |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Mon Nov 12, 2007 6:00 pm Post subject: |
|
vēl tikai mācos..
pie nākamā projekta - varētu, pie šī - nu diez vai.. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Mon Nov 12, 2007 6:39 pm Post subject: |
|
Peec kaa tad es izskatos ? Es jau arii tikai maacos :3 Nu tad ok, maacies xD |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Mon Nov 12, 2007 7:38 pm Post subject: |
|
nu bet cik esi uzkodējis spēles uz C++ bez jau gataviem dziņiem vai vēl tur kkā? es pirmo tagad kodēju _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Mon Nov 12, 2007 7:40 pm Post subject: |
|
es principaa speeles uz c++ nekodeeju so ja neskaita dos kugisus - neko |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Mon Nov 12, 2007 7:48 pm Post subject: |
|
nu labi, cik vispār esi uzkodējis spēles neizmantojot citu dziņus? _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Mon Nov 12, 2007 8:01 pm Post subject: |
|
Komerciaali projekti nav, bet ir simple 2D rpg, ir 3D terrain editors (uuber labs btw - suportee faktiski bezgaliigas kartes un aatru cullingu , daudzas funkcijas terraina evalvaacijai + splat mapes un to paintoshanu...) ir daudzas aakstiishanaas "speeliites" - cpu partiklju sisteema, spritesheetu animaacijas biblioteecinja, uc eksperimentaalas mulkiibas, paslaik top kaatriigs, aatrs A* un tad jau skatiisimies kas no taa sanaaks |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Mon Nov 12, 2007 8:21 pm Post subject: |
|
ew labi!
vari parādīt terrainu editoru?
tas mani ieinteresēja.. atceros, ka nesen vēl to veidoji, nāci šeit ar savām problēmām, tad nu vēlos redzēt, kas tev tur sanācis :)
un pēctam - vairs bez offtopika _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Tue Nov 13, 2007 12:16 am Post subject: |
|
offtopika māsteris snake.. Pat savu topiku par miskasti māk pārvērst. |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Tue Nov 13, 2007 5:43 pm Post subject: |
|
nevis pat savu, bet tikai savu :D
ermmm... nu labi.. man te atkal viena problēma ar to vektoru...
Code: |
std::vector<Bullet*>::iterator it = Bullets.begin();
std::vector<Bullet*>::iterator itend = Bullets.end();
while (it != itend)
{
Bullet* bb = *it;
bb->Position+=bb->Velocity;
int i;
for (i = 0;i<SceneBoxCnt;i++)
{
bool bcol = PointBoxCollision(&SceneBoxes[i],bb->Position.x,bb->Position.y);
if (bcol)
{
Bullets.erase(it);
itend = Bullets.end();
return;
}
}
if (i == SceneBoxCnt){
CRenderer::fRect thisrct = {bb->Position.x-2,bb->Position.x+2,bb->Position.y-2,bb->Position.y+2};
BulletRND->DrawTexture(btex,&thisrct);
}
}
|
nu es biju domājis piecept klāt sadursmju sistēmu, un pie reizes pielikt ložu izdzēšanos no atmiņas (nav jau baigie atmiņas kalni, bet tomēr..), bet man tur visādi errori...
nu cik zinu, ar erase darbības vidū tas neies cauri...
nu tad vienīgi varētu kautkādā sarakstā salikt infu par tiem vektora elementiem, kurus vajag izdzēst, un pēc darbībām tos varētu izdzēst..
vai ir kāds labāks variants? _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Tue Nov 13, 2007 10:08 pm Post subject: |
|
http://en.wikipedia.org/wiki/Object-oriented_programming
[pseido]
Code: |
Class Bulet
{
float Position;
float Velocity;
float Speed;
bool IsDead; //Sadursme ir notikusi un lode "kriit" or whatever notiek kkas
float TimeToLive;
bla BlaBla; //ko tik tev vajag
Bulet() //"Constructor
{
Inicializaacija notiek seit - pieskir lodei poziiciju, velocitaati, or whatever
}
Update()
{
Updeito savu lodi
piem
if (sadursme nu ir notikusi un nu kipa jaamirst)
{
IsDead = true;
}
if (!IsDead)
{
Lido uz meerki
}
else
{
TimeToLive -= CikPagaajisLaiksNoPeedeejaaUpdate;
if (TimeToLive < 0)
{
Dispose();
}
else
{
Kriit lejaa or whatever
}
}
}
Dispose()
{
Tiiri memoriju
}
Draw()
{
Kaut vai ziimee tepat
}
WhateverYouMayWantForYourBuletToDo()
{
DoIT;
}
} |
Kad playeris shajuj, taisi savu buletu, pati vinja sevi izniicinaas un viis buus ok |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Tue Nov 13, 2007 10:12 pm Post subject: |
|
nav problēma ar to, kā iznīcināt lodi, bet gan ar std::vector..
atradu pagaidu variantu, pieliekot "bool" mainīgo, kurš pasaka, vai lode aktīva, vai nē.. un vnk piegrūdīšu ložu sistēmai iespēju iztīrīt visu.. un būs ok.. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
|