dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

ložu sistēma šaušanas spēlē - kā?
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Programmēšana
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Sun Nov 11, 2007 11:21 pm    Post subject:

Heh, taada attieksme nav interesanta Very Happy
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sun Nov 11, 2007 11:44 pm    Post subject:

nu es to veco shooteri nebiju pabeidzis galvenokārt tāpēc, ka man nebija labu fona attēlu no pilsētām, māju sienu tekstūru arī nebija.. tagad uz C++ spēle ies ātri, ganjau vēlāk postprocesu piemetīšu, kā arī fizikas dzini kādu (tam 3d shooterim bija)

vispār - ja vajag, varu ielikt to, kas man bija sanācis..
manliekas, ka host-a.net man vēl viņš stāv...
jap, te tas ir Smile http://host-a.net/snake5/BBS.zip
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
coderpp



Joined: 20 Aug 2005
Posts: 167
Location: Rīga, Koknese, Gajiena

PostPosted: Mon Nov 12, 2007 12:23 am    Post subject:

Storm wrote:
Tasi speeli taapataas vien, snake? Negribi kaadu sacensiibu? XDD Taisam peec kaut kaadiem kriteerijiem itkaa vienu un to pasu speeli, peec tam skatamies kuram labaaks, buus sacensiiba, buus arii 3x labaaka speele Very Happy ?

Tam bija radīts: http://3priedez.net/gc/.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Mon Nov 12, 2007 1:54 am    Post subject:

Kautkaa man uz tetri un pong liimeni nevelk Very Happy Ja buutu kaads sarezgiitaaks un konkreetaaks - jaa Smile Turklaat mans piedaavaajums bija indviduaals izaicinaajums snake Very Happy
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Mon Nov 12, 2007 6:00 pm    Post subject:

Very Happy
vēl tikai mācos..
pie nākamā projekta - varētu, pie šī - nu diez vai..
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Mon Nov 12, 2007 6:39 pm    Post subject:

Peec kaa tad es izskatos ? Very Happy Es jau arii tikai maacos :3 Nu tad ok, maacies xD
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Mon Nov 12, 2007 7:38 pm    Post subject:

nu bet cik esi uzkodējis spēles uz C++ bez jau gataviem dziņiem vai vēl tur kkā? es pirmo tagad kodēju Smile
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Mon Nov 12, 2007 7:40 pm    Post subject:

es principaa speeles uz c++ nekodeeju Very Happy so ja neskaita dos kugisus - neko Very Happy
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Mon Nov 12, 2007 7:48 pm    Post subject:

nu labi, cik vispār esi uzkodējis spēles neizmantojot citu dziņus?
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Mon Nov 12, 2007 8:01 pm    Post subject:

Komerciaali projekti nav, bet ir simple 2D rpg, ir 3D terrain editors (uuber labs btw - suportee faktiski bezgaliigas kartes un aatru cullingu Cool , daudzas funkcijas terraina evalvaacijai + splat mapes un to paintoshanu...) ir daudzas aakstiishanaas "speeliites" - cpu partiklju sisteema, spritesheetu animaacijas biblioteecinja, uc eksperimentaalas mulkiibas, paslaik top kaatriigs, aatrs A* un tad jau skatiisimies kas no taa sanaaks Very Happy
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Mon Nov 12, 2007 8:21 pm    Post subject:

ew labi!
vari parādīt terrainu editoru?
tas mani ieinteresēja.. atceros, ka nesen vēl to veidoji, nāci šeit ar savām problēmām, tad nu vēlos redzēt, kas tev tur sanācis :)

un pēctam - vairs bez offtopika Smile
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Tue Nov 13, 2007 12:16 am    Post subject:

offtopika māsteris snake.. Pat savu topiku par miskasti māk pārvērst.
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Tue Nov 13, 2007 5:43 pm    Post subject:

nevis pat savu, bet tikai savu :D

ermmm... nu labi.. man te atkal viena problēma ar to vektoru...
Code:

std::vector<Bullet*>::iterator it = Bullets.begin();
std::vector<Bullet*>::iterator itend = Bullets.end();
while (it != itend)
{
   Bullet* bb = *it;
   bb->Position+=bb->Velocity;
   int i;
   for (i = 0;i<SceneBoxCnt;i++)
   {
      bool bcol = PointBoxCollision(&SceneBoxes[i],bb->Position.x,bb->Position.y);
      if (bcol)
      {
         Bullets.erase(it);
         itend = Bullets.end();
         return;
      }
   }
   if (i == SceneBoxCnt){
      CRenderer::fRect thisrct = {bb->Position.x-2,bb->Position.x+2,bb->Position.y-2,bb->Position.y+2};
      BulletRND->DrawTexture(btex,&thisrct);
   }
}

nu es biju domājis piecept klāt sadursmju sistēmu, un pie reizes pielikt ložu izdzēšanos no atmiņas (nav jau baigie atmiņas kalni, bet tomēr..), bet man tur visādi errori...
nu cik zinu, ar erase darbības vidū tas neies cauri...
nu tad vienīgi varētu kautkādā sarakstā salikt infu par tiem vektora elementiem, kurus vajag izdzēst, un pēc darbībām tos varētu izdzēst..

vai ir kāds labāks variants?
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Tue Nov 13, 2007 10:08 pm    Post subject:

http://en.wikipedia.org/wiki/Object-oriented_programming

[pseido]
Code:

Class Bulet
{
     float Position;
     float Velocity;
     float Speed;
     bool IsDead; //Sadursme ir notikusi un lode "kriit" or whatever notiek kkas
     float TimeToLive;
     bla BlaBla; //ko tik tev vajag
     
     Bulet() //"Constructor
{
      Inicializaacija notiek seit - pieskir lodei poziiciju, velocitaati, or whatever
}

     Update()
{
     Updeito savu lodi
     piem
     if (sadursme nu ir notikusi un nu kipa jaamirst)
     {
          IsDead = true;
     }
     if (!IsDead)
     {
          Lido uz meerki
     }
     else
     {
         TimeToLive -= CikPagaajisLaiksNoPeedeejaaUpdate;
         if (TimeToLive < 0)
         {
              Dispose();
         }
         else
         {
             Kriit lejaa or whatever
         }
     }
}

     Dispose()
{
     Tiiri memoriju
}

     Draw()
{
    Kaut vai ziimee tepat
}

    WhateverYouMayWantForYourBuletToDo()
{
    DoIT;
}

}


Kad playeris shajuj, taisi savu buletu, pati vinja sevi izniicinaas un viis buus ok Very Happy
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Tue Nov 13, 2007 10:12 pm    Post subject:

nav problēma ar to, kā iznīcināt lodi, bet gan ar std::vector..
atradu pagaidu variantu, pieliekot "bool" mainīgo, kurš pasaka, vai lode aktīva, vai nē.. un vnk piegrūdīšu ložu sistēmai iespēju iztīrīt visu.. un būs ok..
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Programmēšana All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Page 2 of 5

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group