dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

ložu sistēma šaušanas spēlē - kā?
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Programmēšana
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Tenjou



Joined: 22 Nov 2005
Posts: 275

PostPosted: Sat Nov 17, 2007 1:55 pm    Post subject:

snake5: nu kāds tam sakars ar loopu(ja protams netaisa tādus Tavus brīnumainos artefaktus kā boxs kas čeko vai lode izlidojusi ārā u.tml)? Un timeris šāds ir šobrīd viens no labākajiem risinajumiem, jo tu iegūsti pirmkārt ne FPS atkarīgu aprēķinu, iegūsti bez ieķēršanām kustību UN to ir vieglāk implantēt nekā izklausās.
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sat Nov 17, 2007 2:18 pm    Post subject:

par to vēlāk...

tagad vajag uzlabot ložu sistēmu


EDIT:
emm, nu ok, par to tagad.. uzlaboju ložu sistēmu galā pieliekot..
Code:

it = Bullets.begin();
Bullet* bbb = (it != itend) ? *it : 0;
if (bbb == 0){return;}
if (bbb->Active == false)
{
   Bullets.erase(Bullets.begin());
   return;
}

pat superīgā ātrumā spaidot peli nevarēju dabūt vairāk par 7 lodēm Surprised
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
DeRatizators



Joined: 27 Apr 2006
Posts: 492

PostPosted: Sat Nov 17, 2007 4:12 pm    Post subject:

"ložu sistēma" , "ložu sistēma"...
Paskaidro lūdzu, kāpēc tu vazā visur šo "sistēmu".
_________________
Any PANCAKE has to be long and thin and short and fat. Not to mention being an excellent insulator and a superb conductor.
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sat Nov 17, 2007 4:25 pm    Post subject:

ložu sistēma = klase, ar kuru var izšaut* lodes un tās kontrolēt, var arī iznīcināt!

kā tad tu to sauc?

* - tas bija domāts tā - radīt lodes (to struktūras), tās novietot, uzstādīt ātrumu un virzienu, un owneri
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sat Nov 17, 2007 4:50 pm    Post subject:

snake5 wrote:
starpcitu, dēļ tāda loopa es vienreiz šausmu lietas redzēju, kad spēlēju spēli "Stranglehold"!

lol, nu tu tak esi āksts.
Stranglehold ir diezgan prasīga spēle, kura uz tava Vistainā datora ar 512 MB loģiski, ka raustīsies un nekāds geimlūps tur nelīdzēs.
Nevajag spriest par lietām, kuras tu nezini (piemēram, kā ir tai Strangleholdā implementēts tas viss).
Varbūt nakamajā postā apgalvosi arī, ka Crysis geim-lūps ir pilnīgi nederīgs, jo spēle redz raustās uz veciem datoriem? Neviena normāla AAA spēļu izstrādes kompānija netaisīs spēli vecākiem vairāk par gadu vai diviem datoriem.
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sat Nov 17, 2007 6:57 pm    Post subject:

zinu, ka netaisīs!
zinu, kāpēc netaisīs!
un zinu arī to, ka spēlei ar vienkāršu grafiku (kā manai) nav pamata raustīties tur uz kkāda veca datora!

Stranglehold - tas jau bija tikai demo, bet es to spēli minēju, kā piemēru tam, ka dēļ gameloopa var rasties stulbas kļūdas (kā šeit - izkrišana cauri grīdai)!

tādu "Crysis" nemaz nezinu, bet varbūt drīz no viena dabūšu, varēšu ietestēt..

Splinter Cell Double Agent man arī raustās, bet tur kautkā nav tādu krišanu cauri grīdai...


un, btw, ja jau domā, ka tur gameloops nav pie vainas, tad, lūdzu, izsaki savu viedokli par to, kas, tavuprāt, ir vainīgs šajā problēmā!
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sat Nov 17, 2007 9:25 pm    Post subject:

Kārtējo reizi tu pārsteidz ar saviem bezjēdzīgajiem apgalvojumiem...
Kāds atkal ir sakars "izkrišana cauri grīdai" ar taviem lūpiem? Kāds?
Ja spēle neapstrādā continuous koliženus, tad viss tur kritīs cauri, ja objektu izmēri būs pietiekoši mazi. Tā ir fīča, kura atsevišķi jāimplementē, nevis kautkāds lūpa defekts. Un tāda veida koliženus apstrādāt ir diezgan dārgi, tāpēc, ja vien tas nav kritiski spēlei (piemēram golfā bumbiņas kustība), tad to parasti arī neimplementē, bet gan salāgo koeficientus tā, ka šāds defekts ir redzams pēc iespējams mazāks.

Tikpat labi teikt, ka Windows defekts ir, ja tava spēle karās nost pie neuzinstalēta DirectX.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Sat Nov 17, 2007 10:43 pm    Post subject:

Par lozu izniicinaasanu:

Tavaa gadiijumaa:

1)Lodes sasaus objektus (pretiniekus) kas var buut paaraak taalu
2)Tev jaacakareejas un jaaliek kaut kaadus boxus
3)Tu KATRU updeitu KATRU lodi notestee pret VAIRAAKAAM koliizinaam ar bbox?! (!) Nu tad es saubos par galarezultaatu ja par tik vienkaarsaam lietaam tu veltii tik nesameeriigi un nevajadziigi daudz resursus...

Taa vietaa lai izdariitu paaris aritmeetiskas operaacijas (atnemt no maksimaalaa lodei pielaujamaa nolidotaa attaaluma updeitaa nolidoto attaalumu)
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sat Nov 17, 2007 11:38 pm    Post subject:

Storm:
1) nē, jo lodes lido tikai pussekundi
2) vairs nav, salaboju ložu iznīcināšanos
3) par lodes/bbox testu - tas ir pietiekami ātrs, lai tā darītu.. bet, protams, centīšos kkā ierobežot testus....
bubu:
tu domā, ka cilvēka modelis ir pietiekami mazs objekts?
nu kautvai viņi to loopu liek mierā (pat ja ar tādu spēlēt neērti uz veciem datoriem), bet nu... izskatās, ka tur fizikas objekti pārāk reti updeitojas...
agrāk ar gamemakeri veidoju nelielu fizikas dzini..
kkas arī sanāca, bet es pamanīju to, ka fiziku labāk rēķināt vairāk, kā reizi updeitā...
citādāk būs (man bija) problēmas..
gan tā arī nesalaboju, bet ieguvu labu priekšstatu par to, kā var izveidot fiziku pēc šāda parauga.. http://en.wikipedia.org/wiki/Verlet_integration
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
DeRatizators



Joined: 27 Apr 2006
Posts: 492

PostPosted: Sun Nov 18, 2007 10:50 pm    Post subject:

Ar katru "gudro komentāru" ar vien vairāk izgāzies. Vari droši likties mierā, jo EDDY jau sen pārspēji.
_________________
Any PANCAKE has to be long and thin and short and fat. Not to mention being an excellent insulator and a superb conductor.
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Mon Nov 19, 2007 10:24 am    Post subject:

kas ir "gudrais komentārs"?
ja par to fizikas dzini uz GM, tad varu iedot, laikam vēl kompī palicis!
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Programmēšana All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5
Page 5 of 5

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group