View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sat Nov 24, 2007 11:39 am Post subject: |
|
un, lai nebūtu par ko runāt, ieteiktu lietot QueryPerformanceCounter un uzzināt pašam, vai palasīties D3D dokumentācijā! tur šis tas bija aprakstīts par to..
http://msdn2.microsoft.com/en-us/library/bb219838.aspx
ņem un browzē cauri, kamēr rodas skaidrība _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Vilx-
Joined: 10 Nov 2007 Posts: 34
|
Posted: Sat Nov 24, 2007 11:45 am Post subject: |
|
Še tev - izgāzās ideja. Nē, nu, protams - netā jau var atrast it visu. Es tik gribēju diskusiju uzturēt ontopic. :P
OK, ja ir kāda cita lieta, ko piebilst, kas būtu sakarā ar "DirectX" un "Managed code", tad sakiet. Citādi laikam vairs nav daudz, ko teikt. |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Sat Nov 24, 2007 12:47 pm Post subject: |
|
Konkrēti par .net un dx kopā īsti nezinu, bet varu drusku vispārīgas lietas par 3d api lietošanu pateikt. Iepriekš tu jau pats pateici par performanci - pēc iespējas mazāk jāpārslēdz render-steiti (tai skaitā šeideru, vertex/index-buferu uzstādīšana). Tad vēl pēc iespējas mazāk jāizsauc DrawPrimitives-veida funkcijas. To izsaukšanas saucās par Batch. Un viena kadra renderēšanas laikā ir jācenšas lietot pēc iespējas mazāk batčus.
Bet vispār - iesaku uzrakstī kautkādu sākumu tavai spēlei/endžīnam un tikai tad noteikt kur ir performances bottleneks - cpu, gpu, vai kas cits... Un ja tas ir gpu, tad kas precīzi no tā bremzē - par daudz dati tiek sūtīti, par sarežģītu vertex šeideris, nepietiekošs fillreits, utt.. Un kad tas ir skaidrs, tikai tad vajag lēnās operācijas nīdēt ārā. Gan DX'am, gan OpenGL'am eksistē labi tūļī ar kuriem to var darīt. DX'am laikam derēs šis te: http://developer.nvidia.com/object/nvperfhud_home.html Ar to varēsi noteikti precīzāk kuras operācijas tu izsauc par daudz vai lieki un tml lietas. ATI arī ir līdzīga veida tūlis: http://ati.amd.com/developer/gpups/index.html
Te vēl citi performances tipi: http://msdn2.microsoft.com/en-us/library/bb147263.aspx |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sat Nov 24, 2007 3:31 pm Post subject: |
|
bubu:
tas links ir no tās sadaļas, kuru ieteicu viņam izlasīt visu
tas tikai apstiprina to, ka tā sadaļa IR jāizlasa, lai saprastu D3D darbības pamatus, lietošanas pamatus, u.c. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Sat Nov 24, 2007 3:58 pm Post subject: |
|
Ieteiktu tev vispirms paskatīties uz sevi, un tikai tad citiem sākt ieteikt lasīt dokumentāciju... |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sat Nov 24, 2007 5:00 pm Post subject: |
|
kas ir?
es visu to nodaļu esmu izlasījis! _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Vilx-
Joined: 10 Nov 2007 Posts: 34
|
Posted: Sat Nov 24, 2007 9:24 pm Post subject: |
|
Nu, ko - kompis satīrīts & XNA uzinstalēts. My First MMORPG - here I come! |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Sat Nov 24, 2007 9:42 pm Post subject: |
|
2.0beta, es ceru (jo visi jaunie samplji iznaak jau uz 2.0 ) |
|
Back to top |
|
|
Vilx-
Joined: 10 Nov 2007 Posts: 34
|
Posted: Sat Nov 24, 2007 10:17 pm Post subject: |
|
Nop, es tur atradu & atvilku 1.0Refresh. Ir jēga tai 2.0 beta? Man parasti patīk likt virsū relīzes, ar betām neaizraujos. :roll:
Pievienots: Damn. Visam biju gatavs, bet ne šitam. Pamatus sapratu tīri labi, varētu sākt spēlēties & kaut ko taisīt, bet - nav ideju! Man pat parasti ideju ģenerēšana padodas tīri normāli, bet tagad vienkārši nespēju izdomāt neko tādu, ko būtu vērts mēģināt taisīt! :D
OK, jāpadomā vēl. Varbūt ienāks kaut kas prātā. |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Sat Nov 24, 2007 11:11 pm Post subject: |
|
Varbuut ieteikt kaut ko? |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sat Nov 24, 2007 11:16 pm Post subject: |
|
nav ideju?
sāc ar animēta cilvēka kustināšanu virs plaknes ar WASD un kameras virziena maiņu ar mouselook
būs, ko padarīt _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Sat Nov 24, 2007 11:23 pm Post subject: |
|
Saac ar to, ka neklausi nevienam snake vaardam
Taalaak vari meeginaat uztaisiit kaadu 2D top down shooteriiti (var pameeginaat liidziigu tancinjiem indago pieteiktajiem, tikai 2D) |
|
Back to top |
|
|
Vilx-
Joined: 10 Nov 2007 Posts: 34
|
Posted: Sat Nov 24, 2007 11:48 pm Post subject: |
|
Davai - beigsim ar augumā braukšanu, ok? Jau trešā reize, kad topiks tūlīt aizies oftopikā dēļ braukšanas augumā sneikam. Starp citu - ieteikums nemaz nebija tik slikts, un tas jau man pašam arī prātā bija ienācis. Tikai šķita mazliet par garlaicīgu. :D
Par 2D top-down šūteriem - nu, no tiem man nežēlīgi patīk Crimsonland. Manās acīs perfektākais šī žanra pārstāvis. Nekas ko pielikt, vai atņemt. Diemžēl, ar to arī ir izsmeltas manas idejas par to, ko šeit varētu radīt jaunu un oriģinālu. :(
Although... maybe not... Hmm... |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Sat Nov 24, 2007 11:54 pm Post subject: |
|
Vilx- wrote: | ...un tas jau man pašam arī prātā bija ienācis. Tikai šķita mazliet par garlaicīgu. :D
|
Tad tik uz prieksu!
(you gotta be kidding me? o:) |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sun Nov 25, 2007 12:03 am Post subject: |
|
nu ja jau tas tev liekas par garlaicīgu, tad dari tā:
savieno 2d top down shooteri ar 3d grafiku, kurā būtu animēti personāži, labas particle sistēmas, postprocesa efekti, terrain'i, u.t.t.
jo 2d shooteri izveidot ir nenormāli vienkārši!
bet animācijas - ne tik vienkārši _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
|