View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Fri Nov 23, 2007 12:04 am Post subject: Fast Pathfinder by Storm |
|
A* visaa kraasjumaa + dazaadas optimizaacijas (masiivaa tiek glabaata temp informaacija loookapam + priority queue) Tiek veidots prieks simple rpg. Naakosais solis buutu izveidot informaaciju par to vai regioni savaa starpaa ir savienoti ( lai nebuutu viss laukums par velti jaapaarmeklee), kaa arii informaaciju par to vai noteiktais regions ir strupceljs - variants viens - beigu lokaacija atrodas strupceljaa - paarmeklee stupcelja regionu - nee - ignoree...
skriins:
|
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Fri Nov 23, 2007 1:04 am Post subject: |
|
Source, pseidokods, demo? |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Fri Nov 23, 2007 1:06 am Post subject: |
|
Pilns source + personaaza paarvietosanaas par atrasto celju 3D pasauliitee buus tutoriaalja veidaa liidz decembra beigaam |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Fri Nov 23, 2007 1:21 am Post subject: |
|
Jauki! Tad nu gaidam ;) |
|
Back to top |
|
|
anggelus
Joined: 23 Feb 2005 Posts: 383 Location: Rīga (LV)
|
Posted: Fri Nov 23, 2007 10:32 am Post subject: |
|
Vai tad no 10,4 uz 9,6 9,7 9,8 ... nav iisaaks celsh nekaa uz 11,5 12,5 ... ? _________________ No comprendo lo que dice. |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Fri Nov 23, 2007 11:30 am Post subject: |
|
A* ne vienmēr atrod absolūti īsāko ceļu kā Dijkstra algoritms. Atkarīgs no izvēlētās heiristikas funkcijas. |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Fri Nov 23, 2007 7:05 pm Post subject: |
|
yup, sinii gadiijumaa H = 32 |
|
Back to top |
|
|
nai
Joined: 20 Dec 2006 Posts: 48
|
Posted: Fri Nov 23, 2007 7:29 pm Post subject: |
|
Quote: | dazaadas optimizaacijas (masiivaa tiek glabaata temp informaacija loookapam + priority queue) |
Precizē, kādas optimizācijas, kāds lookaps, kāda temp info.
Kādā mērvienība ir "timeToComplete"?
Ja vari iepostē šo karti humanreadable formātā, e.g.:
Code: |
24, 24
0101010101...
1101010101...
etc.
|
Gribu samērīt performanci. |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Fri Nov 23, 2007 7:49 pm Post subject: |
|
Tā karte tak redzama skrīnšotā :)
Melnais lauciņš = 1 (siena), viss pārējāis = 0 (staigājams). |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Fri Nov 23, 2007 9:05 pm Post subject: |
|
vispār jau smuki!
tikai es diemžēl neesmu astar grid pathfinding'a atbalstītājs vispār...
ja vien pierādīsi pretējo
imo, tas algoritms labāk derētu kopā ar predefinētiem punktiem uz kartes nevis uz grida..
nu katrā ziņā, lai veicas! _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Fri Nov 23, 2007 9:12 pm Post subject: |
|
Neesi iedomājies, ka grids (2-dimensiju masīvs) var arī būt tavu predefinēto punktu" viena no reprezentācijām? Vai arī otrādi - gridu var reprezentāt kā predefinētus punktus (rūtiņu centrus) savienotus ar blakus rūtiņu centriem.
Tā ka svarīgāk ir tas kam vajadzīgs konkrētais A* pielietojuma - ko apraksta ar šo gridu - bet nevis no kartes fiziskās struktūras atmiņā. |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Fri Nov 23, 2007 9:21 pm Post subject: |
|
TimeToComplete meerogs ir sekundes - respektiivi 0.0004sec = 0.4msec
Kods rakstiits C#, kaa laika meeriisanas instruments Hi res counteris no Kernel32.dll Tev sanaak daudz aatraak?
edit: Snake, tavs viedoklis nesakriit ar AAA speelju izstraadaataaju viedokli.. maybee peedeejais laiks vinjiem pacuksteet, ka peec tava uber-guru viedoklja A* ir craps? |
|
Back to top |
|
|
nai
Joined: 20 Dec 2006 Posts: 48
|
Posted: Fri Nov 23, 2007 10:01 pm Post subject: |
|
bubu wrote: | Tā karte tak redzama skrīnšotā
Melnais lauciņš = 1 (siena), viss pārējāis = 0 (staigājams). |
Nu ja.
Es biju domājis no storma dabūt to karti tādā viegli rediģējamā, lasāmā formātā, lai varētu to iebarot savam pathfindingam un salīdzinātu algoritmu izpildes ātrumus. |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Fri Nov 23, 2007 10:07 pm Post subject: |
|
nu zini, A* noder stratēģijas spēlēm un citādākām spēlēm ar plaknes/terraina pārvietošanos, bet FPS'iem A* ir par daudz, pats par to pārliecinājos!
ja gridā liktu manus predefinētos punktus, tad iznāktu zināmi ierobežojumi, piemēram 1 punktam max 4 linki uz citiem..
nu bet par cik A* ir tikai algoritms, tad to var arī ar tiem predefinētajiem punktiem izmantot, punktus glabājot "tree" datu struktūrā!
edit: es neesmu teicis, ka AAA ir craps!
es tikai saku, ka man viņš ne īpaši patīk (varbūt dēļ nelabās pieredzes ar astariem) _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Last edited by snake5 on Fri Nov 23, 2007 10:28 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Fri Nov 23, 2007 10:17 pm Post subject: |
|
nai wrote: |
Es biju domājis no storma dabūt to karti tādā viegli rediģējamā, lasāmā formātā, lai varētu to iebarot savam pathfindingam un salīdzinātu algoritmu izpildes ātrumus. |
Kaa byte listinju failaa derees? (ti visi 24x24 laucinji peec kaartas) |
|
Back to top |
|
|
|