dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Fast Pathfinder by Storm
Goto page 1, 2, 3, 4, 5  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Tavi projekti
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Fri Nov 23, 2007 12:04 am    Post subject: Fast Pathfinder by Storm

A* visaa kraasjumaa + dazaadas optimizaacijas (masiivaa tiek glabaata temp informaacija loookapam + priority queue) Tiek veidots prieks simple rpg. Naakosais solis buutu izveidot informaaciju par to vai regioni savaa starpaa ir savienoti ( lai nebuutu viss laukums par velti jaapaarmeklee), kaa arii informaaciju par to vai noteiktais regions ir strupceljs - variants viens - beigu lokaacija atrodas strupceljaa - paarmeklee stupcelja regionu - nee - ignoree...
skriins:
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Nov 23, 2007 1:04 am    Post subject:

Source, pseidokods, demo?
Back to top
View user's profile Send e-mail
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Fri Nov 23, 2007 1:06 am    Post subject:

Pilns source + personaaza paarvietosanaas par atrasto celju 3D pasauliitee buus tutoriaalja veidaa liidz decembra beigaam Wink
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Nov 23, 2007 1:21 am    Post subject:

Jauki! Tad nu gaidam ;)
Back to top
View user's profile Send e-mail
anggelus



Joined: 23 Feb 2005
Posts: 383
Location: Rīga (LV)

PostPosted: Fri Nov 23, 2007 10:32 am    Post subject:

Vai tad no 10,4 uz 9,6 9,7 9,8 ... nav iisaaks celsh nekaa uz 11,5 12,5 ... ?
_________________
No comprendo lo que dice.
Back to top
View user's profile Send e-mail
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Nov 23, 2007 11:30 am    Post subject:

A* ne vienmēr atrod absolūti īsāko ceļu kā Dijkstra algoritms. Atkarīgs no izvēlētās heiristikas funkcijas.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Fri Nov 23, 2007 7:05 pm    Post subject:

yup, sinii gadiijumaa H = 32 Rolling Eyes
Back to top
View user's profile
nai



Joined: 20 Dec 2006
Posts: 48

PostPosted: Fri Nov 23, 2007 7:29 pm    Post subject:

Quote:
dazaadas optimizaacijas (masiivaa tiek glabaata temp informaacija loookapam + priority queue)

Precizē, kādas optimizācijas, kāds lookaps, kāda temp info.

Kādā mērvienība ir "timeToComplete"?

Ja vari iepostē šo karti humanreadable formātā, e.g.:
Code:

24, 24
0101010101...
1101010101...
etc.


Gribu samērīt performanci.
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Nov 23, 2007 7:49 pm    Post subject:

Tā karte tak redzama skrīnšotā :)
Melnais lauciņš = 1 (siena), viss pārējāis = 0 (staigājams).
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Fri Nov 23, 2007 9:05 pm    Post subject:

vispār jau smuki!
tikai es diemžēl neesmu astar grid pathfinding'a atbalstītājs vispār...
ja vien pierādīsi pretējo
imo, tas algoritms labāk derētu kopā ar predefinētiem punktiem uz kartes nevis uz grida..

nu katrā ziņā, lai veicas!
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Nov 23, 2007 9:12 pm    Post subject:

Neesi iedomājies, ka grids (2-dimensiju masīvs) var arī būt tavu predefinēto punktu" viena no reprezentācijām? Vai arī otrādi - gridu var reprezentāt kā predefinētus punktus (rūtiņu centrus) savienotus ar blakus rūtiņu centriem.
Tā ka svarīgāk ir tas kam vajadzīgs konkrētais A* pielietojuma - ko apraksta ar šo gridu - bet nevis no kartes fiziskās struktūras atmiņā.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Fri Nov 23, 2007 9:21 pm    Post subject:

TimeToComplete meerogs ir sekundes - respektiivi 0.0004sec = 0.4msec
Kods rakstiits C#, kaa laika meeriisanas instruments Hi res counteris no Kernel32.dll Tev sanaak daudz aatraak? Very Happy


edit: Snake, tavs viedoklis nesakriit ar AAA speelju izstraadaataaju viedokli.. maybee peedeejais laiks vinjiem pacuksteet, ka peec tava uber-guru viedoklja A* ir craps? Laughing
Back to top
View user's profile
nai



Joined: 20 Dec 2006
Posts: 48

PostPosted: Fri Nov 23, 2007 10:01 pm    Post subject:

bubu wrote:
Tā karte tak redzama skrīnšotā Smile
Melnais lauciņš = 1 (siena), viss pārējāis = 0 (staigājams).

Nu ja.
Es biju domājis no storma dabūt to karti tādā viegli rediģējamā, lasāmā formātā, lai varētu to iebarot savam pathfindingam un salīdzinātu algoritmu izpildes ātrumus.
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Fri Nov 23, 2007 10:07 pm    Post subject:

nu zini, A* noder stratēģijas spēlēm un citādākām spēlēm ar plaknes/terraina pārvietošanos, bet FPS'iem A* ir par daudz, pats par to pārliecinājos!
ja gridā liktu manus predefinētos punktus, tad iznāktu zināmi ierobežojumi, piemēram 1 punktam max 4 linki uz citiem..
nu bet par cik A* ir tikai algoritms, tad to var arī ar tiem predefinētajiem punktiem izmantot, punktus glabājot "tree" datu struktūrā!

edit: es neesmu teicis, ka AAA ir craps!
es tikai saku, ka man viņš ne īpaši patīk (varbūt dēļ nelabās pieredzes ar astariem)
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle


Last edited by snake5 on Fri Nov 23, 2007 10:28 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Fri Nov 23, 2007 10:17 pm    Post subject:

nai wrote:

Es biju domājis no storma dabūt to karti tādā viegli rediģējamā, lasāmā formātā, lai varētu to iebarot savam pathfindingam un salīdzinātu algoritmu izpildes ātrumus.


Kaa byte listinju failaa derees? (ti visi 24x24 laucinji peec kaartas)
Back to top
View user's profile
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Tavi projekti All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2, 3, 4, 5  Next
Page 1 of 5

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group