View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Sat Nov 24, 2007 3:16 pm Post subject: |
|
Storm: A* ne vienmēr atrod īsāko ceļu. Tas ir tikai normāli, ka tas atrod kautkādu citu ceļu. Visa māksla ir izveidot labu heiristikas funkciju, kura labi der kartēm, kuras nepieciešams lietot. |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Sat Nov 24, 2007 3:31 pm Post subject: |
|
es jau biju domaajis likt iisaakajaa peedinjaas, aizmirsu, vai tiesaam Tu doma ka es to nezinu XD |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sat Nov 24, 2007 3:36 pm Post subject: |
|
tak vienalga kādā ceļā - īsākajā vai garākajā! galvenais - ar nākamo ceļa meklēšanas call'u ir jāturas pie tā paša ceļa var ar raytrace paņēmienu - velk staru no pirmā punkta uz desmito un pēc tam ceļu meklēt turpina vairāk pa punktiem, kuri ir uz stara, un ne pa tiem punktiem, kuri bijuši iepriekš meklētajās ceļa daļās!
ja tu domātu, tad izdomātu! nesadomā pārāk daudz šķēršļus savā ceļā, citādi (cerams, ka nē) nepabeigsi vēl savu uuber ātro A* pathfinding'u!
P.S. ja tu vnk gribi nokopēt sourci pēc parauga, tad neko labāku par citiem astariem nedabūsi! _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Sat Nov 24, 2007 3:42 pm Post subject: |
|
LOL snjake Jau saac man aizraadiit ka "ja tu padomaatu, tad izdomaatu", es tavupraat kaut kaads ar sapraatu +- apdaliits vai n00bs? Lai nu no kaa, bet no GM-Snjake kko taadu sagaidiit :D
Ja tu padomaatu, tad saprastu ko runaa, tas tiesa.
Un P.S Mans patfindings ir pabeigts Tagad tiek taisiita movable object klase, ar kuru ar quadratic bezier curves paliidziibu paarvietosimies un mainiisim virzienu gludi ^^;; |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sat Nov 24, 2007 3:55 pm Post subject: |
|
nu tu paklausies vienreiz!
tu tak tikai izlasi pirmos vārdus un viss, vai no tā kādreiz jēga bijusi?
paklausies, ko es teikšu:
tavs A* tāpat paliks pliks, kā visi pārējie! ja tu negribi kautko tur pielikt klāt, tad tā ir tava problēma! atliek tikai nedaudz padomāt un pielikt kautko unikālu, vēl nebijušu..
bet nu ok, taisi tāpat vien savu astaru, ja tikšu pie sources, tad labošu pats _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Sat Nov 24, 2007 4:08 pm Post subject: |
|
Kapeec gan pasam neuztaisiit savu implementaaciju? Par iisu domaasana? |
|
Back to top |
|
|
Tenjou
Joined: 22 Nov 2005 Posts: 275
|
Posted: Sat Nov 24, 2007 4:25 pm Post subject: |
|
njā, sņaks, tik tiešām no dienas, jo smieklīgāks paliek, lai netiektu vairāk ...
to Storm: izskatās jau daudz sološi, gaidu to taustāmo iznakumu! |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sat Nov 24, 2007 5:00 pm Post subject: |
|
varu jau arī savu taisīt... bet ne tagad _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Sat Nov 24, 2007 5:30 pm Post subject: |
|
snake5 wrote: | varu jau arī savu taisīt... bet ne tagad |
Pareizi, paaugsies un tad XDD |
|
Back to top |
|
|
S1 Indago dalībnieks
Joined: 31 Jul 2005 Posts: 219 Location: Jelgava
|
Posted: Sat Nov 24, 2007 5:30 pm Post subject: |
|
storm, to meklēšanas klasi sakompilē kā dll, lai visi varētu izmantot. |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sat Nov 24, 2007 6:06 pm Post subject: |
|
Storm wrote: | snake5 wrote: | varu jau arī savu taisīt... bet ne tagad |
Pareizi, paaugsies un tad XDD |
*** ***** ***** **** f*** ***
NĒ, ES VEIDOJU SPĒLI TAGAD _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
nai
Joined: 20 Dec 2006 Posts: 48
|
Posted: Sat Nov 24, 2007 6:19 pm Post subject: |
|
Ok, nomērīju algo izpildes laiku kartei pirmajā bildē.
Izpildīju algoritmu 10,000 reizes. Sanāca 531 ms(0.531 sec).
Tātad vienai izpildes reizei sanāk 0.0531 ms(pret 0.4ms)
Ja grib samērīties, tad sanāk ~7,5 reizes ātrāk.
(Ok, tas tā subjektīvi, nelaižot no vienas sistēmas(CPU c2d 6420, stock))
Taisnība, ka nevar mērīties uz tādām kartēm, jāņem vismaz 64x64 vai ideāli 256x256(vai pat 512x512).
Manas A* implementācijas mērķi:
- Strādā ar rūtiņu kartēm(tilebased).
- Domāta lielām kartēm ~256x256-512x512.
- Atrod īsāko ceļu (vienā piegājienā)
- Real time performance(vienu meklēšanu no kartes tālākā stūra līdz otram katrā freimā bez ievērojama performances zuduma)
Nav gan gluži pabeigta, jo pagaidām ignorē terraina penaltijus(dubļus, kalnus) meklējot īsāko un vēl pāris speciālie gadījumi netiek apstrādāti. |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Sat Nov 24, 2007 6:34 pm Post subject: |
|
Skreenu? Pastaastiisi kaads tev Open/Closed lista implementaacijas? Maybe vari piedaavaat standalone, gribu paskatiities cik aatri buus un mana, vaargaa xD procesora (P4 640 3.2Ghz) |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
|
Back to top |
|
|
|