dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Fast Pathfinder by Storm
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Tavi projekti
View previous topic :: View next topic  
Author Message
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sat Nov 24, 2007 3:16 pm    Post subject:

Storm: A* ne vienmēr atrod īsāko ceļu. Tas ir tikai normāli, ka tas atrod kautkādu citu ceļu. Visa māksla ir izveidot labu heiristikas funkciju, kura labi der kartēm, kuras nepieciešams lietot.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Sat Nov 24, 2007 3:31 pm    Post subject:

es jau biju domaajis likt iisaakajaa peedinjaas, aizmirsu, vai tiesaam Tu doma ka es to nezinu XD
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sat Nov 24, 2007 3:36 pm    Post subject:

tak vienalga kādā ceļā - īsākajā vai garākajā! galvenais - ar nākamo ceļa meklēšanas call'u ir jāturas pie tā paša ceļa var ar raytrace paņēmienu - velk staru no pirmā punkta uz desmito un pēc tam ceļu meklēt turpina vairāk pa punktiem, kuri ir uz stara, un ne pa tiem punktiem, kuri bijuši iepriekš meklētajās ceļa daļās!
ja tu domātu, tad izdomātu! nesadomā pārāk daudz šķēršļus savā ceļā, citādi (cerams, ka nē) nepabeigsi vēl savu uuber ātro A* pathfinding'u!

P.S. ja tu vnk gribi nokopēt sourci pēc parauga, tad neko labāku par citiem astariem nedabūsi!
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Sat Nov 24, 2007 3:42 pm    Post subject:

LOL snjake Laughing Jau saac man aizraadiit ka "ja tu padomaatu, tad izdomaatu", es tavupraat kaut kaads ar sapraatu +- apdaliits vai n00bs? Lai nu no kaa, bet no GM-Snjake kko taadu sagaidiit Very Happy:D

Ja tu padomaatu, tad saprastu ko runaa, tas tiesa.

Un P.S Mans patfindings ir pabeigts Razz Tagad tiek taisiita movable object klase, ar kuru ar quadratic bezier curves paliidziibu paarvietosimies un mainiisim virzienu gludi ^^;;
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sat Nov 24, 2007 3:55 pm    Post subject:

nu tu paklausies vienreiz!
tu tak tikai izlasi pirmos vārdus un viss, vai no tā kādreiz jēga bijusi?

paklausies, ko es teikšu:
tavs A* tāpat paliks pliks, kā visi pārējie! ja tu negribi kautko tur pielikt klāt, tad tā ir tava problēma! atliek tikai nedaudz padomāt un pielikt kautko unikālu, vēl nebijušu..
bet nu ok, taisi tāpat vien savu astaru, ja tikšu pie sources, tad labošu pats Twisted Evil
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Sat Nov 24, 2007 4:08 pm    Post subject:

Kapeec gan pasam neuztaisiit savu implementaaciju? Par iisu domaasana?
Back to top
View user's profile
Tenjou



Joined: 22 Nov 2005
Posts: 275

PostPosted: Sat Nov 24, 2007 4:25 pm    Post subject:

njā, sņaks, tik tiešām no dienas, jo smieklīgāks paliek, lai netiektu vairāk Smile ...

to Storm: izskatās jau daudz sološi, gaidu to taustāmo iznakumu!
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sat Nov 24, 2007 5:00 pm    Post subject:

varu jau arī savu taisīt... bet ne tagad
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Sat Nov 24, 2007 5:30 pm    Post subject:

snake5 wrote:
varu jau arī savu taisīt... bet ne tagad


Pareizi, paaugsies un tad XDD
Back to top
View user's profile
S1
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 31 Jul 2005
Posts: 219
Location: Jelgava

PostPosted: Sat Nov 24, 2007 5:30 pm    Post subject:

storm, to meklēšanas klasi sakompilē kā dll, lai visi varētu izmantot.
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sat Nov 24, 2007 6:06 pm    Post subject:

Storm wrote:
snake5 wrote:
varu jau arī savu taisīt... bet ne tagad


Pareizi, paaugsies un tad XDD

*** ***** ***** **** f*** ***
NĒ, ES VEIDOJU SPĒLI TAGAD
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
nai



Joined: 20 Dec 2006
Posts: 48

PostPosted: Sat Nov 24, 2007 6:19 pm    Post subject:

Ok, nomērīju algo izpildes laiku kartei pirmajā bildē.
Izpildīju algoritmu 10,000 reizes. Sanāca 531 ms(0.531 sec).
Tātad vienai izpildes reizei sanāk 0.0531 ms(pret 0.4ms)

Ja grib samērīties, tad sanāk ~7,5 reizes ātrāk.

(Ok, tas tā subjektīvi, nelaižot no vienas sistēmas(CPU c2d 6420, stock))

Taisnība, ka nevar mērīties uz tādām kartēm, jāņem vismaz 64x64 vai ideāli 256x256(vai pat 512x512).

Manas A* implementācijas mērķi:
- Strādā ar rūtiņu kartēm(tilebased).
- Domāta lielām kartēm ~256x256-512x512.
- Atrod īsāko ceļu (vienā piegājienā)
- Real time performance(vienu meklēšanu no kartes tālākā stūra līdz otram katrā freimā bez ievērojama performances zuduma)

Nav gan gluži pabeigta, jo pagaidām ignorē terraina penaltijus(dubļus, kalnus) meklējot īsāko un vēl pāris speciālie gadījumi netiek apstrādāti.
Back to top
View user's profile
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Sat Nov 24, 2007 6:34 pm    Post subject:

Skreenu? Pastaastiisi kaads tev Open/Closed lista implementaacijas? Maybe vari piedaavaat standalone, gribu paskatiities cik aatri buus un mana, vaargaa xD procesora (P4 640 3.2Ghz)
Back to top
View user's profile
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Sat Nov 24, 2007 11:25 pm    Post subject:

Man ir ideja XD

http://taint.org/x/2007/cake-maze.jpg
http://astrolog.org/labyrnth/maze/larger.gif
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sun Nov 25, 2007 12:04 am    Post subject:

haha gribētos redzēt, cik šis paraus laika Mr. Green
vai šis:
http://www.math.yorku.ca/Who/Faculty/Rensburg/imageOGL.JPG
izskatās mazs, bet nav, jo spirālveida Wink
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Tavi projekti All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Page 3 of 5

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group