dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

spams par #define un vista/xp/dx
Goto page 1, 2  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> fleims/offtopics/draza
View previous topic :: View next topic  
Author Message
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Thu Oct 11, 2007 9:18 am    Post subject:

Ideja tāda:

Palasījos tai helpā un atradu tikai aprakstu par _IN un _OUT, nevis kā likās sākumā aar divām zemsvītrām sākumā.

Personīgi šie atbild par buffera operācijām.
Cik skatījos helpā, vajagot pielikt vēl kaut kādu header failu ... bet tomēr tas ir saistīts ar DXUT.h un .cpp (jauno) un tas D3DX10 ir tik iepīts, ka laikam tiešām te vajag Vistu...

Te var strīdēties par kompilēšanu kā tādu ... no sākuma jāzin, vai tai piemērā ir visi vajadzīgie header faili.

Piemēram vakar pētīju nVidia SDK 9.5 OpenGL piemēru un trūka pāris header failu, kuri visticamāk meklējami tikai tīklā ...
piemēram Stream(s).h


P.S. Un tie _IN un _OUT nav nekur definēti, varbūt lib failos ...
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Thu Oct 11, 2007 1:32 pm    Post subject:

Kautko tu par daudz tur putrojies.
Pie tam - tur tak pie inklūdēm gaiši un skaidri uzrakstīts, ka Streams.h ir DirectShow inklūde. Tev DirectShow SDK bija uzinstalēts, m? Iepriekš tas nāca līdzi DirectX 8 SDK, tagad tas ir izņemts no DXSDK, bet ir iekļauts Platform SDK.
Back to top
View user's profile Send e-mail
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Thu Oct 11, 2007 2:10 pm    Post subject:

Pirmo reizi dzirdu par DirectShow SDK ...
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Tue Nov 06, 2007 1:41 pm    Post subject:

Izrādās, ka problēma notiek tad, ja uz otra loģiskā diska ir ieinstalēta Windows Vista.
Sākumā domāju, ka vaina ir Windows Server 2003 operētājsistēmā.
Tomēr šī kļūda parādās arī uz WinXP SP 2.

Lietoju to pašu veco Visual Studio 2003.
Bet, cik novērots, arī uz 2005. gada versijas ir šī pati problēma.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Tue Nov 06, 2007 4:45 pm    Post subject:

Pirmo reizi dzirdu, ka papildus uzinstalēta OS rada kļūdas kompilēšanā... Neesi kautko labu sapīpējis, eddy?
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Tue Nov 06, 2007 5:15 pm    Post subject:

bubu wrote:
Pirmo reizi dzirdu, ka papildus uzinstalēta OS rada kļūdas kompilēšanā... Neesi kautko labu sapīpējis, eddy?
nu tiešām - reti kurai progai bijusi vajadzība čekot OS kompī.. kompilētās progas parasti strādā uz ļoti daudziem Windows'iem... kā dzīvs pierādījums - es kompilēju Payback Hour dll'us uz Vistas, bet iet tie uz 2k/XP noteikti, GM7 nestrādā laikam uz Win98, tāpēc uz tā nevarēju notestēt..
nu tas, ko gribu teikt: _IN un _OUT nevarētu prasīt kādu speciālu OS, ja vien nemēģini kompilēt DX10 sampli ne uz WinVistas.. jēgas lielas no tā nav..
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Tue Nov 06, 2007 7:21 pm    Post subject:

Kārtējais šņakes offtopiks... Kāds sakars koda kompilēšanai ar nokompilētas programmas strādāšanu šajā problēmā?
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Tue Nov 06, 2007 8:21 pm    Post subject:

bubu wrote:
Kārtējais šņakes offtopiks... Kāds sakars koda kompilēšanai ar nokompilētas programmas strādāšanu šajā problēmā?

stop, stop, stop!
vajag iedziļināties (pat ja tas liekas bezjēdzīgi) tekstā!
Quote:
nu tas, ko gribu teikt: _IN un _OUT nevarētu prasīt kādu speciālu OS, ja vien nemēģini kompilēt DX10 sampli ne uz WinVistas.. jēgas lielas no tā nav..
tas ir pats svarīgākais, ko gribēju pateikt!
a par
Quote:
nu tiešām - reti kurai progai bijusi vajadzība čekot OS kompī.. kompilētās progas parasti strādā uz ļoti daudziem Windows'iem...
- būšu nedaudz ne tā pateicis (viens vārds atkal izmaina visa teiktā būtību) - tad - es biju domājis - kompilētājs parasti neskatās, kāda OS ir kompī, tāpēc tam nevajadzētu radīt šādu problēmu! kompilētās progas testē windowu/dx versiju tikai tad, kad ir palaistas (a kā gan citādāk?) tātad, paskatoties uz PSDK headeriem, secinu, ka _IN un _OUT var būt vienkārši šādi definēti:
Code:

#define _IN
#define _OUT

tikai lai lietotājs zinātu, kam tas arguments domāts!
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Tue Nov 06, 2007 9:02 pm    Post subject:

Labi gan tavi secinājumi ;) Apskati manu postiņu pašā augšā.
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Tue Nov 06, 2007 9:11 pm    Post subject:

bubu wrote:
Labi gan tavi secinājumi Wink Apskati manu postiņu pašā augšā.

hahahaha neieraudzīju Embarassed Very Happy
man tomēr likās, ka viņš nav mēģinājis pirms dxut.h/d3d9.h/d3d10.h uzdefinēt šos...
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Wed Nov 07, 2007 8:21 am    Post subject:

Nē, bubu, neesmu neko sapīpējies.

1. Ja uz loģiskā diska ir bijusi Windows Vista, tad instalējot tur jaunu WinXP versiju, var rasties problēmas to (WinXP) ieinstalējot.

2. Esmu pārbaudījis kā ir, ja ir tikai WinXP uz visu cieto disku (pēc format C). Tad viss ir kārtībā, nekādu kļūdu nav.

Te nav nekāda runa par to, ka neesmu ielicis kaut kādus header failus, vai tos abus nodefinējis.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Wed Nov 07, 2007 6:01 pm    Post subject:

EDDY wrote:
Nē, bubu, neesmu neko sapīpējies.

1. Ja uz loģiskā diska ir bijusi Windows Vista, tad instalējot tur jaunu WinXP versiju, var rasties problēmas to (WinXP) ieinstalējot.

2. Esmu pārbaudījis kā ir, ja ir tikai WinXP uz visu cieto disku (pēc format C). Tad viss ir kārtībā, nekādu kļūdu nav.

Te nav nekāda runa par to, ka neesmu ielicis kaut kādus header failus, vai tos abus nodefinējis.

eh... te nav runas par WindowsXP instalāciju, pats vien offtopiku veido
WXP laikos par Vistu nezināja, tāpēc tā no boot'a iespējām pazudīs, instalācijas problēmu nav bijis un nebūs.. vismaz ne man...

varbūt tos abus (_IN un _OUT) nodefinēji pēc DX headerfailiem, tad nekā nesanāks!
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Thu Nov 08, 2007 8:12 am    Post subject:

snake5 wrote:
varbūt tos abus (_IN un _OUT) nodefinēji pēc DX headerfailiem, tad nekā nesanāks!


Es jau teicu, ka neko neesmu definējis.

Ej vien pamācies par dzelžiem un OS...

Un, bubu, atceries, ka runa iet par DirectX 10, kas ir Vistai un tieši DXUT ir saistīts ar šo Vistu.
Visu izsaka kārtība, kādā tu instalē OS un programmas. Te nu tu nevari nepiekrist.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Thu Nov 08, 2007 11:13 am    Post subject:

EDDY wrote:
Es jau teicu, ka neko neesmu definējis.

Tā jau arī ir tava problēma. Jau #2 postiņā tev teicu uzdefinēt tādus.

Quote:
Un, bubu, atceries, ka runa iet par DirectX 10, kas ir Vistai un tieši DXUT ir saistīts ar šo Vistu.

Vienīgais, ko es saskatu ir C++ koda kompilēšana. Tam nav nekāda sakara ne ar Vistu un ne ar DirectX 10 (tam visam būs sakars tikai tad, kad laidīsi exe failu). Un kompilējot C++ parasti IN un OUT makrosus definē kā tukšus, tie ir tikai koda lasāmībai priekš cilvēka paredzēti.

Quote:
Visu izsaka kārtība, kādā tu instalē OS un programmas. Te nu tu nevari nepiekrist.

Ja runa iet par koda kompilēšanu, tad es šim kategoriski nepiekrītu. To nu galīgi neietekmē "kārtība, kādā tu instalē OS un programmas".
Back to top
View user's profile Send e-mail
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Thu Nov 08, 2007 11:58 am    Post subject:

Un kāpēc tad esot WinXP vienam pa visu cieto disku, nekas nav jādefinē?
Jā, gudrie vīri izdomāja, ka sākot ar Windows Vista, tie jau būs nodefinēti ... muļķības... dxut.cpp un dxut.h ir viens un tas pats. Kompilātoram tikai nepatīk, ka tajos ir nodefinēts kāds nosacījums par DirectX 10 klātbūtni.

Jā, WinXP laikos nezināja par 10.- to directx, bet Vista uz tā ir balstīta.
Ja otrajā diskā būtu Server 2003, problēma nebūtu.

Un par pēdējo nepiekrītu. Tu saki, ka nav starpības, kādā secībā tu instalē programmatūru? Kāds pieredzējis programmētājs man teica ko citu, jo es nekādi nevarēju iebraukt, kāpēc ASP.NET čakarējās ar SQL datubāzēm. Tad viņš apgaismoja, kas esot vispirms jāinstalē.

Labi, problēmu esmu atradis un zinu kā to novērst - formatēšu otro loģisko disku ... tālāk no Vistas. Wink
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> fleims/offtopics/draza All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group