dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

murgains fleims par gta (turpinaajums)
Goto page 1, 2  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> fleims/offtopics/draza
View previous topic :: View next topic  
Author Message
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sun Dec 09, 2007 10:28 am    Post subject:

vispār - būtu labi sagaidīt Mafia 2..
R* jau vēlas tikai naudu, viņi dod to, ko daudzi pērk, pat ja daudziem tas nepatīk..
man būtu lielāks respekts pret GTA, ja..
visos GTA būtu iespēja izvēlēties starp realitāti(spēlē nenotiek brīnumi) un sapņiem(notiek visādi brīnumi, piemērs* posta apakšā)
visi GTA3+ būtu optimizētāki
R* neizrādītu savu "gudrību" ar screenshotiem (norādu ciparu zem R* mājaslapas scrshotiem):
==dažos redzams, ka attēlā asie 3d modeļu stūri manuāli piegludināti (1. un citi)
==izskatās pēc piezīmētas ēnas (3.)
==debesu mala apgriezta zem ūdens (14.)
u.t.t.
GTA3 - sevišķi iztracināja tas, ka spēlē pat ar labu videokarti pie lielām izšķirtspējām pazūd tekstūras no ceļiem
VC uz Vistas nestrādā

un es ļoti, ļoti neticu, ka viņi taisās visai lielajai apkārtnei likt virsū shadowmap'us.. tas jau savāktu 256 MB no atmiņas.. bet filmās to redz, bet es tāpat neticu un neticēšu, kamēr viņi nepierādīs pretējo..
kautgan.. tās var būt tikai postprocesā gludinātas stencilēnas, tā Driver : Parallel Lines izdarīja.. bet spēlē "El Matador" arī bija shadowmap'i katram modelim savs laikam..
bet nu kruti izskatījās..
Kane and Lynch arī daudz shadowmapu smuku bija, bet tur daudzkas tiek ātri nocull'ots, neticu arī, ka GTA te baigo cullingu kā spēlē "Mafia" ieliks, ar tādu viņiem pietiktu..

* - GTA:SA - izej spēli, lec no augstām mājām (100stāvīgām), nokrīti, paliec dzīvs, meklē kaut vienu reālu sīkumu te..
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sun Dec 09, 2007 11:48 am    Post subject:

snjake, tev vēl joprojām neapnīk izlikties gudrākam nekā tu esi? ... runā par lietām, par kurām tev ne mazākā nojausma kā tas tiek taisīts. Vienkārši apbrīnojami! Tu esi desmitkārtīgi pārspējis visus morpheusus un konamjus jau labu laiku atpakaļ.

> un es ļoti, ļoti neticu, ka viņi taisās visai lielajai apkārtnei likt virsū shadowmap'us.. tas jau savāktu 256 MB no atmiņas..

Kāds shadowmapes aizņemtajai atmiņai sakars ar renderējamās apkārtnes lielumu? Atbilde - nekāds! A tu te par kautkādiem 256mb gvelz.

> dažos redzams, ka attēlā asie 3d modeļu stūri manuāli piegludināti (1. un citi)
Kas tev tur piegludināts? Pat antialiaisingu un depth-of-field efektu neesi dzirdējis?

> izskatās pēc piezīmētas ēnas (3.)
Man tā ēna izskatās ļoti normāla soft-shadowmapes ēna. Kas tev tur piezīmēts?
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sun Dec 09, 2007 12:30 pm    Post subject:

pag pag..
~256 MB būtu, ja viņi visai lielajai kartei veidotu shadowmapes, pēc screenshotiem tā izskatās, ka shadowmapes pa gabalu jau "spīd"..

es biju domājis šādi piegludinātus stūrus:
http://yy.lv/upload/down.php?f=86775
2 bildes - pielabotā/oriģinālā

tā ēna MAN neizskatījās pēc shadowmapes, jo..
kā zināms, shadowmapē var būt redzamas vissīkākās detaļas, bet tajā bildē trūka dažu helikoptera detaļu.. neesi vērīgs laikam..
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sun Dec 09, 2007 12:39 pm    Post subject:

snake5 wrote:
~256 MB būtu, ja viņi visai lielajai kartei veidotu shadowmapes

Tu tagad nejauc shadowmapes ar lightmapēm? Shadowmapi neveido, tā pati rodās automātiski.

Quote:
jo.. kā zināms, shadowmapē var būt redzamas vissīkākās detaļas

Tieši tā - "var būt", nevis "vienmēr ir". Var arī nebūt redzamas.

Pirmkārt jau, ka lielām scēnām parasti pietrūkst shadowmapes rezolūcijas, tāpēc sīkas detaļas nav redzams. Šis ir ļoti labi tur redzams
Otrkārt, tajā skrīnšota ir soft-shadow-mape. Stulbi sakot - izblurotas ēnas, lai izskatītos labāk. Šī iemesla dēļ arī sīkas detaļas brīžiem izzūd.
Kustībā tas viss izskatītās daudz labāk nekā statiskā skrīnšotā.

Izkatās tev nav ne jausmas kā darbojas šadowmapes...

Un iemācies bildes likt uz bilžu serveriem, lai nav lieki jāklikšķinās.
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sun Dec 09, 2007 12:48 pm    Post subject:

neesmu uzreģistrējies nevienā bilžu serverī, jo nevienu ātru neesmu atradis..

ja viņi visai lielajai kartei - katram modelim 1024x1024 shadowmape, nu tad jau tiešām daudz RAM/videoatmiņu savāks..

vēlreiz pārskatīju palielināto screenshotu..
ēnai apakšā kautkāds gabals no nekurienes izlīdis
un mazais propelleris nav tik mazs, lai to ēnā neparādītu..
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sun Dec 09, 2007 12:55 pm    Post subject:

snake5 wrote:
ja viņi visai lielajai kartei - katram modelim 1024x1024 shadowmape, nu tad jau tiešām daudz RAM/videoatmiņu savāks..

Tu putrojies ar lightmapēm. Dinamiskiem objektiem tādas neizmanto. Un shadowmapes reti taisa kartram objektam atsevišķi. Patiesībā gandrīz nekad tā netaisa. Visbiežāk ir viena liela uz visu scēnu, advancētākos gadījumos vairaks (3 vai 4) uz visu scēnu (vai dažādām istabām), kur katra no tām fokusējas uz savu scēnas apgabalu atkarībā no attāluma līdz kameras. Un beigās šīs shadowmapes apvieno vienā. Ir vēl arī citi shadowmapes veidi (paraboliskās, kubiskās, ...), bet tās reti izmanto lielām outdoor scēnām.

Quote:
un mazais propelleris nav tik mazs, lai to ēnā neparādītu..

Atkarībā no shadowmapes rezulūcijas, attāluma un leņķa līdz gaismas avotam tas mierīgi var būt pietiekoši mazs. Pat lielais propellers var būt pietiekoši mazs.

Sarunājam tā - tu iemācies, kas ir šadowmape, uztaisi mazu DirectX logu, kur rotē kubs ar shadowmapi uz grīdas, un tad runāsim tālāk, ok? Citādi tu te dikti gudri spried par shadowmapēm, kuras nesaproti.
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sun Dec 09, 2007 1:20 pm    Post subject:

labi, to kubu drīz uztaisīšu
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Olby
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 19 Apr 2004
Posts: 230

PostPosted: Sun Dec 09, 2007 2:49 pm    Post subject:

Es nezinu snake5 kur tev prāts bet nevienā skrīnšotā es dotajā brīdī neesmu pamanījis neko ko tu tur esi minējis. R* manuprāt ir viena no nedaudzajām kompānijām, kuras neuzlabo grafiku - visi skrīni vienmēr ir tādi kādi ir spēlē ar max settingiem un ieslēgtu AA. Un tas ka tev tur kaut kādas faktūras no ceļiem pazūd ir tikai rādītājs ka tev nav labs dators, jo man uz jaunā pc nekas tur nepazūd un darbojas super ātri (ja godīgi SA man vēl ne reizi nav raustījies - pat ar max AA).

Un pat pēc video noskatīšanās var daudzās vietās redzēt ka tā ir spēle nevis renderētas scēnas. Es domāju, ka tev ir vienkārši grūti vēl aptvert uz ko ir spējīgas next-gen konsoles un ka tāda grafika drīz būs ikdiena.

1) nevienā bildē izņemot AA nekādi stūri nav nogludināti - vienkārši modeļi tagad ir detalizētāki nekā iepriekš un izmanto vēl normālmapes. (jau tā kā sen vajadzēja uzlabot modeļu kvalitāti - jo SA tā ir vienkārši drausmīga priekš 2005.gada spēles - un šķiet viņi to arī ir sapratuši);

2) kā jau bubu teica es arī nesaskatu tur nevienu piezīmētu ēnu;

3) bet šitais ir tavs vismuļķīgākais izteiciens - kāda debesu mala tur ir apgriezta ? es nedomāju ka tu esi TIK dīvains, lai nezinātu par reflection šeideriem !
_________________
http://www.olbyonline.com/
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sun Dec 09, 2007 4:50 pm    Post subject:

pat ja būs laba grafika, tad es neticu, ka ies attiecīgā ātrumā..
tekstūras pazūd uz GTA3, ne uz SA!!!!!!!

man vienalga par nextgen utml crapu tik ilgi, kamēr tas nav tās naudas vērtībā, kura jāmaksā par datoru, uz kura var paspēlēt tādu spēli! kāda vispār jēga no super grafikas, ja spēle nav spēlējama, nav gameplay, spēle = 0?

http://foto.inbox.lv/snake5/_crap_/015-ed.jpg
te tas aplauztais skysphere vai kas tāds.. starp 2 līnijām.. nesaprotu, kā kautko tādu var nepamanīt...

ar reflection šeideriem tur mazs sakars
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Olby
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 19 Apr 2004
Posts: 230

PostPosted: Sun Dec 09, 2007 5:55 pm    Post subject:

snake5 wrote:
pat ja būs laba grafika, tad es neticu, ka ies attiecīgā ātrumā..

Nu uz tava datora diez vai.

snake5 wrote:
tekstūras pazūd uz GTA3, ne uz SA!!!!!!!

Arī tur man nekas nepazūd.

snake5 wrote:
man vienalga par nextgen utml crapu tik ilgi, kamēr tas nav tās naudas vērtībā, kura jāmaksā par datoru, uz kura var paspēlēt tādu spēli!

Nu tad kāpēc tu taisi spēles? Ā nu jā protams - skatoties uz Payback Hour grafiku to var redzēt, ka spēli tu taisīji pagājušā gadsimta datoriem. ;)

snake5 wrote:
kāda vispār jēga no super grafikas, ja spēle nav spēlējama, nav gameplay, spēle = 0?

Oho tas gan ir kaut kas nedzirdēts! Eu klausieties visi GTA fani - te viens saka ka GTA nav gamepleja. Ū jā, kā man patīk tavs domu gājiens! Protams, spēlē, kura ir pārdota vairākos miljonos eksemplāru, nav gamepleija - tikai smuka grafika! Ņjā te pat EDDY patiesi nobāl...

snake5 wrote:
http://foto.inbox.lv/snake5/_crap_/015-ed.jpg
te tas aplauztais skysphere vai kas tāds.. starp 2 līnijām.. nesaprotu, kā kautko tādu var nepamanīt...

Nu vecīt ja tu piekasīsies šādiem te sīkumiem tad es nezinu nevienu spēli kurā šādu vai citādu gļuku neatrast.

snake5 wrote:
ar reflection šeideriem tur mazs sakars

Sorry pirmīt domāju ka tu runā par nepareizu atspulgu ūdenī.

EDDY nāc atpakaļ - tu vismaz ne tik daudz mēslus rakstīji. Wink Zinu ka tas ir galīgs spams, bet nu noturēties un neatbildot šitādām te muļķībām pretī vienkārši nevarēju. Ja es būtu moderators tevi sen jau banoto - lai pārējiem būtu miers un Dievs.
_________________
http://www.olbyonline.com/
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sun Dec 09, 2007 6:44 pm    Post subject:

Lol, imho tajā bildē tas ir domāts ūdens vilnis, kas izplatās prom no kameras (laiva ūdenī vai kautkas tml). Katrā ziņā neredzu tur nekādu "debesu mala", kas ir "apgriezta zem ūdens".

Quote:
skatoties uz Payback Hour grafiku to var redzēt, ka spēli tu taisīji pagājušā gadsimta datoriem.

Diez vai tā bij paredzēta uz pagājušā gadsimta datoriem. Jo uz tiem tā knapi gāja gan sliktās performances dēļ, gan gļukainā DirectX inicializācijā.
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sun Dec 09, 2007 6:59 pm    Post subject:

Quote:
Oho tas gan ir kaut kas nedzirdēts! Eu klausieties visi GTA fani - te viens saka ka GTA nav gamepleja. Ū jā, kā man patīk tavs domu gājiens! Protams, spēlē, kura ir pārdota vairākos miljonos eksemplāru, nav gamepleija - tikai smuka grafika! Ņjā te pat EDDY patiesi nobāl...

kas tu lasīt nemāki??????????????????????????????????????????
Quote:
ja spēle nav spēlējama, nav gameplay, spēle = 0

pārveidoju priekš ne tik gudrajiem:
spēle nav spēlējama -> nav gameplay (jeb to nevar saskatīt dēļ lēnuma) -> spēle = 0

tagad saprati?


ojojoj, es PaybackHour pagājušā gadsimta datoriem taisīju?
hahaha, paskaties pats uz savu 8 vertexu brīnumu (kubu)
es ta vismaz spēju izveidot spēli diezgan spēlējamu..
saprastu, ja tu man ko tādu teiktu, ja pats būtu ko labāku izveidojis par puscaurspīdīgu durvju virināšanu Laughing

c'mon, es drīz nopublicēšu sourci spēlei, tad būs zināms, cik "gļukaina" ir tā d3d(Direct3D, ne DirectX, ievēro) inicializācija..

tur nav nekādu laivu ūdenī screenshotā, bet gļukains Depth of Field, kurš uz ūdeni nedarbojas, bet uz mājām darbojas Laughing
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Vecis



Joined: 01 Jan 2007
Posts: 144

PostPosted: Sun Dec 09, 2007 7:17 pm    Post subject:

Kubam ir 4 nevis 8 vertexi. (rofl) snake, tu esi vienkārši apbrīnojams - kāds iztīra tavu drazu no temata, bet Tu turpini drazot. Varbūt izlasi vienreiz par ko ir temats? Un kā jau bubu teica - tajā ūdenī nav nekādi tur glitchi, tikai vilnis vai kas tāds (nu ja arī ir, tad manai acij nemanāmi).
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sun Dec 09, 2007 7:46 pm    Post subject:

Vecis wrote:
Kubam ir 4 nevis 8 vertexi.

tu vispār saproti, ko pateici?
http://en.wikipedia.org/wiki/Cube

un.. ir tur kļūda ūdenī, bet tas vienalga, neko nevienam nepierādīšu..

un es nedrazoju, visu laiku par GTA runāju..
šito gabalu drīz izgriezīs kā fleimu, man arī vienalga, nenācu es te strīdēties, bet sanāca..
atliek visiem vien saprast (arī man), ka viedokļi ir dažādi, visi paliks pie sava, bet vienu gan es zinu droši: šajā forumā ir daži, kuri ne tik daudz ar gamedevu nodarbojas kā ņemas ap GTA... varbūt tad uzreiz forumu slēgt? šeit pēdējā laikā nav bijis tik daudz gamedeva postu kā visa pārējā.
vislabāk būtu aiztaisīt ciet šito pļāpātuves sadaļu, būs mazāk drazu..
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Vecis



Joined: 01 Jan 2007
Posts: 144

PostPosted: Sun Dec 09, 2007 7:55 pm    Post subject:

Tu saki ka runā par GTA, bet... Tēma ir par treileri nevis glitchiem, right? Tas ir tas pats ka ir tēma par spēļu gameplay bet tu sāc runāt par to ka tev nav naudas lai tās nopirktu (tikai piemērs), sanāk taču offtopiks, vai ne?
Back to top
View user's profile Send e-mail
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> fleims/offtopics/draza All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group