View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
programmer
Joined: 15 Sep 2006 Posts: 71 Location: Latvija, Limbaži
|
Posted: Fri Sep 14, 2007 3:28 pm Post subject: Divu, vienā pozīcijā esošu, poligonu blendings (vertex a |
|
Vai ir iespējams sablendēt 2 poligonus, kas atrodas vienā pozīcijā, izmantojot vertex alfas?
Situācija:
Pirmais poligons (apakšā) ir pilnīgi necaurspīdīgs, bet otrais poligons (virspusē) ir nedaudz caurspīdīgs (ir norādītas vertex alfas).
Es mēģinu, bet rezultātā ir redzams tikai pirmais poligons. |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Fri Sep 14, 2007 4:02 pm Post subject: |
|
nu nezinu, kaa iisti ir GL'am bet tev ir iesleegts alpha blendings? piemeeram dx'aa to vajag izdariit! ja jau ir, tad jaameegina uzstaadiit source blend un destination blend... bet ja tev divi poligoni vienaa vietaa, tad padomaa par z-fighting'u! un ziimeeshanas seciibu! _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Fri Sep 14, 2007 4:04 pm Post subject: |
|
ja vinji ir vienaa poziicijaa un vienaada izmeera, tad tikai logiski ka redzi tikai vienu poligonu xD
p.S Turklaat pilns internets ar tutoriaaliem un tu to nevari dabuut gatavu? Parastu alpha blendu? lol |
|
Back to top |
|
|
programmer
Joined: 15 Sep 2006 Posts: 71 Location: Latvija, Limbaži
|
Posted: Fri Sep 14, 2007 4:12 pm Post subject: |
|
Nu tieši tā! Es jau pats arī zinu, ka 2 polgonus vienā pozīcījā saliekot, nekas labs itkā nevar sanākt.
Problēma ir tāda. Man ir dīvaini veidots terrains, kuram ir 2 layeri, kas atrodas vienā pozīcijā. Katrs layeris sastāv no poligoniem un savas textūras. Tam virsējam layerim ir norādītas vertex alfas, lai pareizi sablendētu ar pamata layeri. (Šajā gadījumā nevajag nekādus papildus detail-maps utt.) Bet es nesaprotu kā tos layerus var pareizi sablendēt.
P.S. Paceļot otro layeri kaut mazliet augstāk loģiski, ka viss strādā, taču es nedrīkstu neko celt augstāk. |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Fri Sep 14, 2007 4:16 pm Post subject: |
|
Jeezinj kas par ideju Tev vajag mutlitexturing vai arii shaderii sablendeet taas divas tekstuuras izejot no vertex shadera alpha inputa! |
|
Back to top |
|
|
programmer
Joined: 15 Sep 2006 Posts: 71 Location: Latvija, Limbaži
|
Posted: Fri Sep 14, 2007 4:19 pm Post subject: |
|
Storm wrote: | Jeezinj kas par ideju Tev vajag mutlitexturing vai arii shaderii sablendeet taas divas tekstuuras izejot no vertex shadera alpha inputa! | Tā terraina ideja nav mana, taču vispār tā strādā citās programmās.
Varbūt pastāsti sīkāk, kā es varētu sablendēt tās abas textūras no diviem layeriem kopā izmantojot shaderi? |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Fri Sep 14, 2007 4:29 pm Post subject: |
|
DirectX vai OpenGL? Ja OpenGL, nevaru paliidzeet
Bet ideja apmeeram taada :
1) Tavs vetex formaats satur to alpha parametru
2) Shaderii Kraasa = (layeris1 * (1-alpha)) + (layeris2 * alpha);
kraasa.alpha = 1.0f; |
|
Back to top |
|
|
programmer
Joined: 15 Sep 2006 Posts: 71 Location: Latvija, Limbaži
|
Posted: Fri Sep 14, 2007 4:32 pm Post subject: |
|
Kādā veidā es shaderii piekļūšu diviem atsevišķiem vertexiem? |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Fri Sep 14, 2007 4:34 pm Post subject: |
|
Tev jaaizmanto saderis un jaaziimee TIKAI tas layeris kuram taa alpha ir >.< |
|
Back to top |
|
|
programmer
Joined: 15 Sep 2006 Posts: 71 Location: Latvija, Limbaži
|
Posted: Fri Sep 14, 2007 4:38 pm Post subject: |
|
Storm wrote: | Tev jaaizmanto saderis un jaaziimee TIKAI tas layeris kuram taa alpha ir >.< | Tad jau būtu vienkārši. Bet tas virsējais layeris nav pēc izmēra tāds pats kā tas apakšējais layeris. Virsējā layerii ir tikai tie poligoni kuriem vajadzetu akmens texturu (piemēram kāds kalns). Tachu bāzes layerim ir visi poligoni, arī tie kur otrajā layerii ir akmens textūra. |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Fri Sep 14, 2007 4:41 pm Post subject: |
|
Tad uztaisi taa lai ir tikai tas apakseejais, kuram arii pieskir to vajadziigo alphu attieciigajaa vietaa |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Fri Sep 14, 2007 4:42 pm Post subject: |
|
bet es nesaprotu, kaada jeega ziimeet 2 poligonus vienaa vietaa, ja rezultaats buus gandriiz vai ieprieksh zinaams, vai arii tekstuuras mainiisies? _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
programmer
Joined: 15 Sep 2006 Posts: 71 Location: Latvija, Limbaži
|
Posted: Fri Sep 14, 2007 4:48 pm Post subject: |
|
Storm wrote: | Tad uztaisi taa lai ir tikai tas apakseejais, kuram arii pieskir to vajadziigo alphu attieciigajaa vietaa | Nu ja, viegli pateikt. Es jau šito tehniku neizdomāju. Es taisu loaderi priekš viena modeļu formāta un tur tieši šitā tiek glabāts terrains.
apakšējais layeris:
[img=http://img513.imageshack.us/img513/4888/scr074za1.th.png]
virsējais layeris:
[img=http://img105.imageshack.us/img105/1668/scr075ga8.th.png]
snake5 wrote: | bet es nesaprotu, kaada jeega ziimeet 2 poligonus vienaa vietaa, ja rezultaats buus gandriiz vai ieprieksh zinaams, vai arii tekstuuras mainiisies? | Es arī nesaprotu, bet tas mani tagad vismazāk uztrauc.
Last edited by programmer on Fri Sep 14, 2007 4:54 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Fri Sep 14, 2007 4:53 pm Post subject: |
|
Tas formaats ko tu meegini importeet atbalsta tikai divus layerus? Un saa vai taa ja vinji ir viens uz otra preciizi tie poligoni tu tak vari izbraukt cauri viem tam "alpha" vertexiem un pieskirt to alphu tiem "ne-aplha" layera verteksiem kas atrodas tajaa pasaa poziicijaa. Un tas formaats, lai neteiktu vairaak, ir diivains Kur tu taadu izraavi un kapeec vispaar meegini implementeet savaa programmaa? |
|
Back to top |
|
|
programmer
Joined: 15 Sep 2006 Posts: 71 Location: Latvija, Limbaži
|
Posted: Fri Sep 14, 2007 5:00 pm Post subject: |
|
Tas formāts atbalsta, manuprāt, neierobežotu skaitu layerus, jo tur jau netiek izmantots multitexturings. Nezinu ko lai dara. Varbūt jāpamēģina tavs variants ar to alfu piešķiršanu bāzes layerim, taču es vēl nezinu kā es to dabūšu gatavu. |
|
Back to top |
|
|
|