dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

2d shooteris ("Gunplay") : UPDATED 20.03.2010
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 27, 28, 29  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Tavi projekti
View previous topic :: View next topic  
Author Message
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Thu Jul 17, 2008 12:41 am    Post subject:

vēl joprojām biju strādājis pie kustībām..

salaboju problēmu ar lekšanu uz dažādiem delta time

un, izveidoju pieķeršanos pie jebkuras malas


radās neliela ideja, kā varētu izskatīties viens no pirmajiem līmeņiem (nebūs uzreiz uz jumtiem Very Happy)

būs GUI listbox/combo box - būs iespēja izvēlēties līmeņus daudz vienkāršāk

būtu tagad atkal kārtīgi jāpadomā par to, ko konkrēti darīšu nākamo, un kā to izdarīšu no A līdz Ž (kā jau katru reizi pēc lielajiem darbiem), citādāk nekas uz priekšu neiet :/
derētu pameklēt tekstūras un sākt veidot pirmo līmeni, laika maz Rolling Eyes
tad AI uzlabošu, un kaut kad pa vidu visam es varētu piemest ēnas, zemā kvalitātē, lai performance nekur neciestu (par šo būs jāpadomā - 2x mazāks gaismu render target surface for speed or something more..)

EDIT: aizmirsu pielikt šo:


tā arābu kaste radās, veidojot fiziskāku pieķeršanos pie objektiem, kas izrādījās ļoti sarežģīti izveidojama Very Happy
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sat Jul 19, 2008 9:52 pm    Post subject:

pirmie bullet time testi notikuši
šis tas nesaiet kopā ar laiku - skaņas, particle sistēmas, recoil, etc., bet to drīz vien salabošu, tad iemetīšos pirmā līmeņa veidošanā, jo esmu sadabūjis pietiekami daudz tekstūras priekš tā

cik pagaidām esmu domājis, pirmajā līmenī šaušanas nebūs Very Happy
būs kustību treniņš, tāpēc, ka būs ko mācīties Wink (as you see Very Happy)
būtībā tās papildkustības, kuras turpinās no karāšanās pozīcijas paver plašas iespējas cīņā pret sliktajiem un vienkāršā pilsētu alpīnismā Very Happy
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Tosteris65



Joined: 15 Jul 2008
Posts: 10
Location: Ārpus Rīgas

PostPosted: Sat Jul 19, 2008 10:26 pm    Post subject:

It kā jau vajadzētu šaušanu arī pirmajā levelī, kaut drusciņ, jo pēc pirmā līmeņa bieži tiek izdarīta izvēle vai turpināt. Cilvēks ieslēdz 2d šūteri, izspēlē līmeni, bet tās šaušanas nemaz nav.
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sat Jul 19, 2008 10:31 pm    Post subject:

hm, njā, par to nepadomāju..
nu tad būs arī šaušana pirmajā līmenī

EDIT: viens video, kurā parādu jaunās iespējas

FLV: http://foto.inbox.lv/snake5/2d-shooter-game/yetanothershowoff.wmv
WMV: http://content6-foto.inbox.lv/albums/s/snake5/2d-shooter-game/yetanothershowoff.wmv
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Sun Jul 20, 2008 4:20 pm    Post subject:

Es tavaa vietaa pastraadatu pie dazadiem ierociem - granaataam(dazada veida), flamethrower utt :D

snake5 wrote:

derētu pameklēt tekstūras un sākt veidot pirmo līmeni, laika maz Rolling Eyes


Nedzen mani stresaa ar sitaadiem tekstiem xD
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
Tosteris65



Joined: 15 Jul 2008
Posts: 10
Location: Ārpus Rīgas

PostPosted: Sun Jul 20, 2008 4:37 pm    Post subject:

Naidniekiem health ir krietni par daudz. Vēl man nepatīk "uguns", kas nāk no ieroča. Vairāk izkatās, ka šauj gan parastās, gan kādas liesmojošās lodes. Bet citādi, mani patīkami pārsteidza tas, ka spēle izskatās pēc...spēles. Izskatās jautri.
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sun Jul 20, 2008 5:41 pm    Post subject:

būs granātas un flamethroweri, dzinis to atļauj ;)

health samazināšu, pie reizes skatīšos, cik pretiniekus pavelk dzinis
par to muzzle flash padomāšu
par cik viņš ir 2D, tad varbūt varētu iztikt tur bez particle sistēmām un tikai tekstūru lietot, vai uzveidot smukākus partikļus.. būs jāpadomā, lai sanāk līdzīgi kā Max Payne ieročiem
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
wingedwolf23
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 26 Jan 2007
Posts: 148

PostPosted: Sun Jul 20, 2008 7:03 pm    Post subject:

Max Payne Rip Off!!! Surprised
Back to top
View user's profile MSN Messenger
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sun Jul 20, 2008 7:35 pm    Post subject:

yeah, right Very Happy
paņem, novelc max-fx tooļus, atradīsi particle editoru, kur būs desert eagle ieroča šāviena particle sistēma Wink
man ir tālu līdz tam :D

pēc tavas spēles kustībām / to animācijām izskatās pēc sonic ripoff Very Happy Cool
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
wingedwolf23
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 26 Jan 2007
Posts: 148

PostPosted: Sun Jul 20, 2008 9:11 pm    Post subject:

snake5 wrote:
izskatās pēc sonic ripoff Very Happy Cool

Vispār nē, pat ja izskatās, tad tikai izskatās, skriešanas animācija bija mana primā tāda veida, kuru veidoju bez references, tāpēc varbūt izskatās, bet nav domāts kā Rip-Off.
Back to top
View user's profile MSN Messenger
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sun Jul 20, 2008 11:11 pm    Post subject:

:D

"Five ways to kill"

FLV: http://foto.inbox.lv/snake5/2d-shooter-game/5ways2kill.wmv
WMV: http://content6-foto.inbox.lv/albums/s/snake5/2d-shooter-game/5ways2kill.wmv

Twisted Evil
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Sun Jul 20, 2008 11:16 pm    Post subject:

Ta roka aiz muguras izskataas nelaagi. Vai tieshaam ir tik gruuti uztaisiit, lai vinsh pagriezhas uz to pusi, kur ir roka? Bet nu kopumaa taa trakaa fizika piedod speelei odzinju (liidziigi kaa toribash - pilniigi nereaala speele, bet tik pat nereaali interesanta).
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sun Jul 20, 2008 11:24 pm    Post subject:

viņš tā negriezīsies Wink
vienkārši spēles stils tāds..
bet kāda vaina rokai aiz muguras?

EDIT: kad chars pagriežas uz rokas pusi, viņš izskatās kā parasts karavīrs, kā primitīvas spēles NPC, tādu netrūkst
kad viņš šauj kur neskatās, viņš ir īpašs Wink
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle


Last edited by snake5 on Sun Jul 20, 2008 11:27 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Sun Jul 20, 2008 11:24 pm    Post subject:

Paspiko par tiem hp etc no COD4... Baigi forsi uztaisiits ;)

Par roku es jau arii balsoju ka vajag pagriezt... piemeeram

ja (roka_uz_aizmuguri)
{
animaacija = iet_atmuguriski;
iesanas aatrums = samazinaats;
}
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sun Jul 20, 2008 11:28 pm    Post subject:

hm, es vakar diezgan ilgi domāju par kaut kādu piekāpšanos par rokām, bet nope.. pat daļējs pagrieziens smagi traucētu visai akrobātikai un būtībā neļautu lietot tos trikus normāli.. un traucētu gameplay'am
BBS GM versijā tā bija
vispār spēlēt bija daudz grūtāk, jo vajadzēja labu koordināciju (treniņu līmenis, pirmais lielais gaps, kuru var pārvarēt ar shift pogu tikai, kad pagriezies pareizajā virzienā chars)
šaubos, vai tiem, kuriem šo spēli veidoju, gribētos visu laiku pieskatīt kursora pozīciju vai, piemēram, laiku no pēdējās šaušanas reizes, ja būtu pagriešanās tikai tad, kad šauj..
Cool
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Tavi projekti All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 27, 28, 29  Next
Page 17 of 29

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group