|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Thu Jul 17, 2008 12:41 am Post subject: |
|
vēl joprojām biju strādājis pie kustībām..
salaboju problēmu ar lekšanu uz dažādiem delta time
un, izveidoju pieķeršanos pie jebkuras malas
radās neliela ideja, kā varētu izskatīties viens no pirmajiem līmeņiem (nebūs uzreiz uz jumtiem )
būs GUI listbox/combo box - būs iespēja izvēlēties līmeņus daudz vienkāršāk
būtu tagad atkal kārtīgi jāpadomā par to, ko konkrēti darīšu nākamo, un kā to izdarīšu no A līdz Ž (kā jau katru reizi pēc lielajiem darbiem), citādāk nekas uz priekšu neiet :/
derētu pameklēt tekstūras un sākt veidot pirmo līmeni, laika maz
tad AI uzlabošu, un kaut kad pa vidu visam es varētu piemest ēnas, zemā kvalitātē, lai performance nekur neciestu (par šo būs jāpadomā - 2x mazāks gaismu render target surface for speed or something more..)
EDIT: aizmirsu pielikt šo:
tā arābu kaste radās, veidojot fiziskāku pieķeršanos pie objektiem, kas izrādījās ļoti sarežģīti izveidojama _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sat Jul 19, 2008 9:52 pm Post subject: |
|
pirmie bullet time testi notikuši
šis tas nesaiet kopā ar laiku - skaņas, particle sistēmas, recoil, etc., bet to drīz vien salabošu, tad iemetīšos pirmā līmeņa veidošanā, jo esmu sadabūjis pietiekami daudz tekstūras priekš tā
cik pagaidām esmu domājis, pirmajā līmenī šaušanas nebūs
būs kustību treniņš, tāpēc, ka būs ko mācīties (as you see )
būtībā tās papildkustības, kuras turpinās no karāšanās pozīcijas paver plašas iespējas cīņā pret sliktajiem un vienkāršā pilsētu alpīnismā _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Tosteris65
Joined: 15 Jul 2008 Posts: 10 Location: Ārpus Rīgas
|
Posted: Sat Jul 19, 2008 10:26 pm Post subject: |
|
It kā jau vajadzētu šaušanu arī pirmajā levelī, kaut drusciņ, jo pēc pirmā līmeņa bieži tiek izdarīta izvēle vai turpināt. Cilvēks ieslēdz 2d šūteri, izspēlē līmeni, bet tās šaušanas nemaz nav. |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Sun Jul 20, 2008 4:20 pm Post subject: |
|
Es tavaa vietaa pastraadatu pie dazadiem ierociem - granaataam(dazada veida), flamethrower utt :D
snake5 wrote: |
derētu pameklēt tekstūras un sākt veidot pirmo līmeni, laika maz
|
Nedzen mani stresaa ar sitaadiem tekstiem xD _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
Tosteris65
Joined: 15 Jul 2008 Posts: 10 Location: Ārpus Rīgas
|
Posted: Sun Jul 20, 2008 4:37 pm Post subject: |
|
Naidniekiem health ir krietni par daudz. Vēl man nepatīk "uguns", kas nāk no ieroča. Vairāk izkatās, ka šauj gan parastās, gan kādas liesmojošās lodes. Bet citādi, mani patīkami pārsteidza tas, ka spēle izskatās pēc...spēles. Izskatās jautri. |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sun Jul 20, 2008 5:41 pm Post subject: |
|
būs granātas un flamethroweri, dzinis to atļauj ;)
health samazināšu, pie reizes skatīšos, cik pretiniekus pavelk dzinis
par to muzzle flash padomāšu
par cik viņš ir 2D, tad varbūt varētu iztikt tur bez particle sistēmām un tikai tekstūru lietot, vai uzveidot smukākus partikļus.. būs jāpadomā, lai sanāk līdzīgi kā Max Payne ieročiem _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
wingedwolf23 Indago dalībnieks
Joined: 26 Jan 2007 Posts: 148
|
Posted: Sun Jul 20, 2008 7:03 pm Post subject: |
|
Max Payne Rip Off!!! |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sun Jul 20, 2008 7:35 pm Post subject: |
|
yeah, right
paņem, novelc max-fx tooļus, atradīsi particle editoru, kur būs desert eagle ieroča šāviena particle sistēma
man ir tālu līdz tam :D
pēc tavas spēles kustībām / to animācijām izskatās pēc sonic ripoff _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
wingedwolf23 Indago dalībnieks
Joined: 26 Jan 2007 Posts: 148
|
Posted: Sun Jul 20, 2008 9:11 pm Post subject: |
|
snake5 wrote: | izskatās pēc sonic ripoff |
Vispār nē, pat ja izskatās, tad tikai izskatās, skriešanas animācija bija mana primā tāda veida, kuru veidoju bez references, tāpēc varbūt izskatās, bet nav domāts kā Rip-Off. |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Sun Jul 20, 2008 11:16 pm Post subject: |
|
Ta roka aiz muguras izskataas nelaagi. Vai tieshaam ir tik gruuti uztaisiit, lai vinsh pagriezhas uz to pusi, kur ir roka? Bet nu kopumaa taa trakaa fizika piedod speelei odzinju (liidziigi kaa toribash - pilniigi nereaala speele, bet tik pat nereaali interesanta). _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sun Jul 20, 2008 11:24 pm Post subject: |
|
viņš tā negriezīsies
vienkārši spēles stils tāds..
bet kāda vaina rokai aiz muguras?
EDIT: kad chars pagriežas uz rokas pusi, viņš izskatās kā parasts karavīrs, kā primitīvas spēles NPC, tādu netrūkst
kad viņš šauj kur neskatās, viņš ir īpašs _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Last edited by snake5 on Sun Jul 20, 2008 11:27 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Sun Jul 20, 2008 11:24 pm Post subject: |
|
Paspiko par tiem hp etc no COD4... Baigi forsi uztaisiits ;)
Par roku es jau arii balsoju ka vajag pagriezt... piemeeram
ja (roka_uz_aizmuguri)
{
animaacija = iet_atmuguriski;
iesanas aatrums = samazinaats;
} _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sun Jul 20, 2008 11:28 pm Post subject: |
|
hm, es vakar diezgan ilgi domāju par kaut kādu piekāpšanos par rokām, bet nope.. pat daļējs pagrieziens smagi traucētu visai akrobātikai un būtībā neļautu lietot tos trikus normāli.. un traucētu gameplay'am
BBS GM versijā tā bija
vispār spēlēt bija daudz grūtāk, jo vajadzēja labu koordināciju (treniņu līmenis, pirmais lielais gaps, kuru var pārvarēt ar shift pogu tikai, kad pagriezies pareizajā virzienā chars)
šaubos, vai tiem, kuriem šo spēli veidoju, gribētos visu laiku pieskatīt kursora pozīciju vai, piemēram, laiku no pēdējās šaušanas reizes, ja būtu pagriešanās tikai tad, kad šauj..
_________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|