dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

2d shooteris ("Gunplay") : UPDATED 20.03.2010
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 25, 26, 27, 28, 29  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Tavi projekti
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Tue Oct 21, 2008 9:39 pm    Post subject:

Vajag uztaisiit tos visus panjeemienus taa, lai vinjus vajag izmantot nevis lai vinji tur tikai buutu!
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Tue Oct 21, 2008 10:22 pm    Post subject:

labi Wink
garāks pirmais līmenis bija plānots, un arī būs.
Storm, ja tev ir kāds brīvs brīdis, varbūt vēlies pastāstīt precīzāk - vismaz nosaukt tos paņēmienus, kuri netiek izmantoti?
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Tue Oct 21, 2008 10:23 pm    Post subject:

snake5 wrote:
Spēlē nebūs vienkāršas kontroles.

Šī varētu gadīties lielākā kļūda un mīnuss vērtējumos tavai spēlei (pat līdz geimplejam netiekot). Ja būs bezjēgā daudz pogu un grūti tās lietot, tad nevienam spēle nepatiks. Tev patiktos spēlēt tetri, kurā būtu jāizmanto 30 pogas?
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Tue Oct 21, 2008 10:31 pm    Post subject:

Tur tāds āķis, ka pogas nav bezjēgā daudz.
Tās ir vienkārši daudz.
Par cik es tikko stealth levela maiņas alternatīvu izveidoju ar peles rulli + Q, visam vajadzētu būt vienkāršākam.
Kontroles lietot nav pārāk grūti, pēc samērā īsa laika pirkstos var iedabūt, bet nezinu, vai varēšu izspiest no sevis kādu vienkāršāku ideju.
Tā jau esmu daudz ko salicis kopā kaut kā ciešami..
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Kamazs
Guru
Guru


Joined: 17 Jan 2003
Posts: 829
Location: The glorious ancient city of Loja

PostPosted: Wed Oct 22, 2008 9:02 am    Post subject:

Diemžēl izstrādājot jebkuru produktu -- jo īpaši datorspēli -- vissvarīgākais ir gala spēlētāju viedoklis. Un ja viņi saka, ka sarežģītas kontroles ir sūdīgi, tad tā arī ir un ir bezjēdzīgi pierādīt un apgalvot pretējo.

Protams, var ignorēt spēlētāju ieteikumus. Bet pasaules spēļu industrijas pieredze liecina, ka ieklausoties spēlētājos ir tapušas labākās un aizraujošākās spēles, bet neklausīšanās ir norakusi daudzus interesantus projektus.
_________________
...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Wed Oct 22, 2008 10:20 am    Post subject:

diemžēl problēma ir tāda, ka gala spēlētāju, kuriem patīk tādas spēles, Latvijā ir samērā maz.. un šādu spēli salīdzināt ar parastu 2d platformu šūteri nebūtu īsti pareizi.. vai varbūt kāds parāda kādu manai līdzīgu spēli.
savā ciemā tik 1 tādu zinu, un viņam viss esot paticis.
būtībā bez stealth līmeņa regulēšanas varēs tikt tālu, lai ar to nebūtu jāmokās, drīz es to uztaisīšu.
domāju pielikt Ctrl, lai pietuptos..
par kontroļu skaitu man ir daudz maz vienalga, jo katrs spēlētājs varēs izmantot to, ko viņam vajag, lai izietu spēli. Tātad - pietiks ar 3-4 kontrolēm bez WASD.
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
kkeemmss



Joined: 04 Jan 2007
Posts: 232
Location: Riga

PostPosted: Wed Oct 22, 2008 11:21 am    Post subject:

* Nu galvenais pieliec iespēju pārdefinēt kontroles, un tad jau katrs saliks tā kā viņam ērtāk.

* ā un pie laba gamplaja noteikti vaig daudz čekpointus vai arī iespēju bieži saglabāt.

* Ispējams kā viens no krutākajiem mieročiem kaut kad spēlētāja nagos varētu nonākt lāzertēmēklis.

* kā tur viņu sauca, karoč raķeti uz muguras ar ko var palidināties (ekskluzīva manta)

* Par inventory - Man jau patīk, ja kā klasiskajos kvestos arī vīna mucu var iebāst kabatā, bet es pat nezinu vai tas, ka kabatas var piebāst ar visu ko atrod, ir plus vai mīnus.

* ja tu no bedres iešauj pretiniekam, viņš varētu nākt pie prāta un bedrē iemest kādu granātu.
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Wed Oct 22, 2008 11:49 am    Post subject:

kkeemmss wrote:
* Nu galvenais pieliec iespēju pārdefinēt kontroles, un tad jau katrs saliks tā kā viņam ērtāk.

Tas nemazinās problēmu, ka kontroļu ir bezjēgā daudz un ka puse no tiem ir nemaz nav jālieto. Tad kāda jēga no tiem?

Quote:

* ā un pie laba gamplaja noteikti vaig daudz čekpointus vai arī iespēju bieži saglabāt.

Par to vēl var strīdēties. Nepārtraukta seivošanāš imho tieši sabojā geimpleju. Jo tad vienkārši nevajag nemaz censties spēlēt spēli. Nomiri? phe, uzspied Load un mēģini vēlreiz.
A ja būs maz čekpointu vai reta seivošanās, tad būs jāpdomā, vai tiešām gribi skriet pa galvu kaklu vai lēnām un akurāti censties iziet spēli kā tā paredzēta.
Back to top
View user's profile Send e-mail
kkeemmss



Joined: 04 Jan 2007
Posts: 232
Location: Riga

PostPosted: Wed Oct 22, 2008 11:56 am    Post subject:

nu jā es te visādu segas un nintendo veco konsoļu emulatorus saspēlējies esmu pieradis glabāt un lādēt nepārtraukti, es nezinu vai man būtu laiks pacietība un vēlēšanās spēlēt tā kā kādeiz kad saglabāt nevar vispār...
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Wed Oct 22, 2008 3:13 pm    Post subject:

bubu, kuras kontroles nav tavuprāt vajadzīgas?

Quote:
iziet spēli kā tā paredzēta.

^ šī muļķība dažās spēlēs iestrādāta - tik daudz dažādu iespēju rīkoties, bet veids, kā iziet līmeņa daļu ir tikai viens. (protams, atskaitot lineārās "takas", kuras ir visur) - konkrētāk runāju par iespējām pieveikt, piemēram 1000 pretiniekus, kuri galveno varoni novāks 5 sekundēs, ja viņš neatradīs slepeno slēdzi, kurš paslēpts hzkur.

Quote:
Ispējams kā viens no krutākajiem mieročiem kaut kad spēlētāja nagos varētu nonākt lāzertēmēklis.

Pistolei ar klusinātāju varētu būt tāds.

Quote:
karoč raķeti uz muguras ar ko var palidināties (ekskluzīva manta)

Jetpack nebūs.

Quote:
ja tu no bedres iešauj pretiniekam, viņš varētu nākt pie prāta un bedrē iemest kādu granātu.

AI ik pa laikam uzlaboju.
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sun Oct 26, 2008 12:49 am    Post subject:

kaut kāds updeits.. sāku options menu

_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sun Nov 09, 2008 9:32 pm    Post subject:

prezentēju vienu no pēdējām spēles versijām, kuras izlaistas pirms konkursa beigām.

Gameplay & AI Tests

Spēli var dabūt šeit


Viss, ko šobrīd vajag zināt - kā spēlējas.
dēļ tā, ka AI ir ļoti prasīgs un es vēl neesmu ielicis optimizāciju, kura izslēdz pretiniekus, kuri atrodas noteiktā attālumā, un vēl dažas optimizācijas.

Visas kļūdas ziņot šeit, šajā postā apkopošu jau iesūtītās kļūdas.
///// (-) - nesalabotās
///// (+) - salabotās
///// (*) - salabotas un nav uz servera esošajā versijā
/////
- spēlētāja virziens paliek nepareizs, kad ieslēdz "cutscene", un tāds paliek līdz tās galam
- vēl nav uzlikts smukais mission complete entity galā - jāizdomā, kā spēlētāju atturēt no iekāpšanas tajā pirms pretinieku nogalināšanas vai kaut ko tādu (nedrīkst šo kļūdu atstāt! tad sanāks PH2)
- frame update laiks ir 2x ilgāks par renderēšanas laiku - būtībā pie tā vainīgi pretinieki, ja kāds var ieteikt ļoti ļoti ātru 2d ray-polygon sadursmes pārbaudes algoritmu, būs ātrāk. es jau tā pieoptimizēju dārgo Look() funkciju ļaujot tai izpildīties reizi 6 kadros.. domāšu par šo..

P.S. saglabāt spēli nevar, bet viss izveidots vienkāršāks.

Have fun!
Back to top
View user's profile Visit poster's website
DeRatizators



Joined: 27 Apr 2006
Posts: 492

PostPosted: Sun Nov 09, 2008 11:45 pm    Post subject:

Gameplay - šis jau bija spēlējams,
tik kaut kā stipri pa vieglu visi apšāvās Smile Nācās izspēlēt 2. reizi, lai varētu redzēt AI darbībā.

Šoreiz nebija problēmu tikt pa kāpnēm.

1) Patronu un ieroču indikātors joprojām nav. Tas, kas tur tagad, nav uzreiz saprotams.
2) Visu izgāju ar sākuma pistoli, nesapratu kam viss pārējais vajadzīgs.
3) joprojām īsti nesapratu kā darbojas kāpšana. Dažreiz ja rokās bija pistole nevarēju nekur uzrāpties un nācās slēgties uz rokām, dažreiz itkā varēju, hmm.

AI - nedaudz labāk kā iepriekš. Vismaz nesanāca piedzīvot to, ka pretieniki raustās.

4) AI joprojām mēģina šaut caur sienu (laikam tas domāts stress :] ). Dažreiz pat caur grīdu, tā vietā, lai paietu pāris soļus pretī.
Vienreiz gan redzēju, ka pretinieks metās pakaļ, bet tur vajadzēja speciāli skatīties viņam virsū un kaitināt. Reālā spēles situācijā viņš būtu uzreiz miris :]
5) Būtu labi, ja pretinieki dažreiz censtos pieliekties...
_________________
Any PANCAKE has to be long and thin and short and fat. Not to mention being an excellent insulator and a superb conductor.
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Mon Nov 10, 2008 1:13 am    Post subject:

Quote:
tik kaut kā stipri pa vieglu visi apšāvās

tagad ir grūtāks

Quote:
Patronu un ieroču indikātors joprojām nav. Tas, kas tur tagad, nav uzreiz saprotams.

šis darbs tiek pieskaitīts pie punktu uz "i" likšanas darbiem (skat. gamedev.lv spēles komentāros)

Quote:
Visu izgāju ar sākuma pistoli, nesapratu kam viss pārējais vajadzīgs.

paregulēju šo to, tagad visas speciālās iespējas un pārējie ieroči (ieskaitot to slepeno.. Rolling Eyes ) būs noderīgāki

Quote:
Būtu labi, ja pretinieki dažreiz censtos pieliekties...

kā pieliekties?

P.S. jauno versiju uzlikšu šodien vakarā ar vēl dažiem klāt nākošiem labojumiem
Back to top
View user's profile Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Mon Nov 10, 2008 8:43 am    Post subject:

Varbūt nolien uz mēnesi un uztaisi kādu vērā ņemamu izrāvienu, nevis liec mums spēlēt un katreiz tev nākas kaut ko pārtaisīt.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Tavi projekti All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 25, 26, 27, 28, 29  Next
Page 26 of 29

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group