|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Tue Oct 21, 2008 9:39 pm Post subject: |
|
Vajag uztaisiit tos visus panjeemienus taa, lai vinjus vajag izmantot nevis lai vinji tur tikai buutu! _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Tue Oct 21, 2008 10:22 pm Post subject: |
|
labi
garāks pirmais līmenis bija plānots, un arī būs.
Storm, ja tev ir kāds brīvs brīdis, varbūt vēlies pastāstīt precīzāk - vismaz nosaukt tos paņēmienus, kuri netiek izmantoti? _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Tue Oct 21, 2008 10:23 pm Post subject: |
|
snake5 wrote: | Spēlē nebūs vienkāršas kontroles. |
Šī varētu gadīties lielākā kļūda un mīnuss vērtējumos tavai spēlei (pat līdz geimplejam netiekot). Ja būs bezjēgā daudz pogu un grūti tās lietot, tad nevienam spēle nepatiks. Tev patiktos spēlēt tetri, kurā būtu jāizmanto 30 pogas? |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Tue Oct 21, 2008 10:31 pm Post subject: |
|
Tur tāds āķis, ka pogas nav bezjēgā daudz.
Tās ir vienkārši daudz.
Par cik es tikko stealth levela maiņas alternatīvu izveidoju ar peles rulli + Q, visam vajadzētu būt vienkāršākam.
Kontroles lietot nav pārāk grūti, pēc samērā īsa laika pirkstos var iedabūt, bet nezinu, vai varēšu izspiest no sevis kādu vienkāršāku ideju.
Tā jau esmu daudz ko salicis kopā kaut kā ciešami.. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Kamazs Guru
Joined: 17 Jan 2003 Posts: 829 Location: The glorious ancient city of Loja
|
Posted: Wed Oct 22, 2008 9:02 am Post subject: |
|
Diemžēl izstrādājot jebkuru produktu -- jo īpaši datorspēli -- vissvarīgākais ir gala spēlētāju viedoklis. Un ja viņi saka, ka sarežģītas kontroles ir sūdīgi, tad tā arī ir un ir bezjēdzīgi pierādīt un apgalvot pretējo.
Protams, var ignorēt spēlētāju ieteikumus. Bet pasaules spēļu industrijas pieredze liecina, ka ieklausoties spēlētājos ir tapušas labākās un aizraujošākās spēles, bet neklausīšanās ir norakusi daudzus interesantus projektus. _________________ ...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Wed Oct 22, 2008 10:20 am Post subject: |
|
diemžēl problēma ir tāda, ka gala spēlētāju, kuriem patīk tādas spēles, Latvijā ir samērā maz.. un šādu spēli salīdzināt ar parastu 2d platformu šūteri nebūtu īsti pareizi.. vai varbūt kāds parāda kādu manai līdzīgu spēli.
savā ciemā tik 1 tādu zinu, un viņam viss esot paticis.
būtībā bez stealth līmeņa regulēšanas varēs tikt tālu, lai ar to nebūtu jāmokās, drīz es to uztaisīšu.
domāju pielikt Ctrl, lai pietuptos..
par kontroļu skaitu man ir daudz maz vienalga, jo katrs spēlētājs varēs izmantot to, ko viņam vajag, lai izietu spēli. Tātad - pietiks ar 3-4 kontrolēm bez WASD. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
kkeemmss
Joined: 04 Jan 2007 Posts: 232 Location: Riga
|
Posted: Wed Oct 22, 2008 11:21 am Post subject: |
|
* Nu galvenais pieliec iespēju pārdefinēt kontroles, un tad jau katrs saliks tā kā viņam ērtāk.
* ā un pie laba gamplaja noteikti vaig daudz čekpointus vai arī iespēju bieži saglabāt.
* Ispējams kā viens no krutākajiem mieročiem kaut kad spēlētāja nagos varētu nonākt lāzertēmēklis.
* kā tur viņu sauca, karoč raķeti uz muguras ar ko var palidināties (ekskluzīva manta)
* Par inventory - Man jau patīk, ja kā klasiskajos kvestos arī vīna mucu var iebāst kabatā, bet es pat nezinu vai tas, ka kabatas var piebāst ar visu ko atrod, ir plus vai mīnus.
* ja tu no bedres iešauj pretiniekam, viņš varētu nākt pie prāta un bedrē iemest kādu granātu. |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Wed Oct 22, 2008 11:49 am Post subject: |
|
kkeemmss wrote: | * Nu galvenais pieliec iespēju pārdefinēt kontroles, un tad jau katrs saliks tā kā viņam ērtāk. |
Tas nemazinās problēmu, ka kontroļu ir bezjēgā daudz un ka puse no tiem ir nemaz nav jālieto. Tad kāda jēga no tiem?
Quote: |
* ā un pie laba gamplaja noteikti vaig daudz čekpointus vai arī iespēju bieži saglabāt. |
Par to vēl var strīdēties. Nepārtraukta seivošanāš imho tieši sabojā geimpleju. Jo tad vienkārši nevajag nemaz censties spēlēt spēli. Nomiri? phe, uzspied Load un mēģini vēlreiz.
A ja būs maz čekpointu vai reta seivošanās, tad būs jāpdomā, vai tiešām gribi skriet pa galvu kaklu vai lēnām un akurāti censties iziet spēli kā tā paredzēta. |
|
Back to top |
|
|
kkeemmss
Joined: 04 Jan 2007 Posts: 232 Location: Riga
|
Posted: Wed Oct 22, 2008 11:56 am Post subject: |
|
nu jā es te visādu segas un nintendo veco konsoļu emulatorus saspēlējies esmu pieradis glabāt un lādēt nepārtraukti, es nezinu vai man būtu laiks pacietība un vēlēšanās spēlēt tā kā kādeiz kad saglabāt nevar vispār... |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Wed Oct 22, 2008 3:13 pm Post subject: |
|
bubu, kuras kontroles nav tavuprāt vajadzīgas?
Quote: | iziet spēli kā tā paredzēta. |
^ šī muļķība dažās spēlēs iestrādāta - tik daudz dažādu iespēju rīkoties, bet veids, kā iziet līmeņa daļu ir tikai viens. (protams, atskaitot lineārās "takas", kuras ir visur) - konkrētāk runāju par iespējām pieveikt, piemēram 1000 pretiniekus, kuri galveno varoni novāks 5 sekundēs, ja viņš neatradīs slepeno slēdzi, kurš paslēpts hzkur.
Quote: | Ispējams kā viens no krutākajiem mieročiem kaut kad spēlētāja nagos varētu nonākt lāzertēmēklis. |
Pistolei ar klusinātāju varētu būt tāds.
Quote: | karoč raķeti uz muguras ar ko var palidināties (ekskluzīva manta) |
Jetpack nebūs.
Quote: | ja tu no bedres iešauj pretiniekam, viņš varētu nākt pie prāta un bedrē iemest kādu granātu. |
AI ik pa laikam uzlaboju. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sun Oct 26, 2008 12:49 am Post subject: |
|
kaut kāds updeits.. sāku options menu
_________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sun Nov 09, 2008 9:32 pm Post subject: |
|
prezentēju vienu no pēdējām spēles versijām, kuras izlaistas pirms konkursa beigām.
Gameplay & AI Tests
Spēli var dabūt šeit
Viss, ko šobrīd vajag zināt - kā spēlējas.
dēļ tā, ka AI ir ļoti prasīgs un es vēl neesmu ielicis optimizāciju, kura izslēdz pretiniekus, kuri atrodas noteiktā attālumā, un vēl dažas optimizācijas.
Visas kļūdas ziņot šeit, šajā postā apkopošu jau iesūtītās kļūdas.
///// (-) - nesalabotās
///// (+) - salabotās
///// (*) - salabotas un nav uz servera esošajā versijā
/////
- spēlētāja virziens paliek nepareizs, kad ieslēdz "cutscene", un tāds paliek līdz tās galam
- vēl nav uzlikts smukais mission complete entity galā - jāizdomā, kā spēlētāju atturēt no iekāpšanas tajā pirms pretinieku nogalināšanas vai kaut ko tādu (nedrīkst šo kļūdu atstāt! tad sanāks PH2)
- frame update laiks ir 2x ilgāks par renderēšanas laiku - būtībā pie tā vainīgi pretinieki, ja kāds var ieteikt ļoti ļoti ātru 2d ray-polygon sadursmes pārbaudes algoritmu, būs ātrāk. es jau tā pieoptimizēju dārgo Look() funkciju ļaujot tai izpildīties reizi 6 kadros.. domāšu par šo..
P.S. saglabāt spēli nevar, bet viss izveidots vienkāršāks.
Have fun! |
|
Back to top |
|
|
DeRatizators
Joined: 27 Apr 2006 Posts: 492
|
Posted: Sun Nov 09, 2008 11:45 pm Post subject: |
|
Gameplay - šis jau bija spēlējams,
tik kaut kā stipri pa vieglu visi apšāvās Nācās izspēlēt 2. reizi, lai varētu redzēt AI darbībā.
Šoreiz nebija problēmu tikt pa kāpnēm.
1) Patronu un ieroču indikātors joprojām nav. Tas, kas tur tagad, nav uzreiz saprotams.
2) Visu izgāju ar sākuma pistoli, nesapratu kam viss pārējais vajadzīgs.
3) joprojām īsti nesapratu kā darbojas kāpšana. Dažreiz ja rokās bija pistole nevarēju nekur uzrāpties un nācās slēgties uz rokām, dažreiz itkā varēju, hmm.
AI - nedaudz labāk kā iepriekš. Vismaz nesanāca piedzīvot to, ka pretieniki raustās.
4) AI joprojām mēģina šaut caur sienu (laikam tas domāts stress :] ). Dažreiz pat caur grīdu, tā vietā, lai paietu pāris soļus pretī.
Vienreiz gan redzēju, ka pretinieks metās pakaļ, bet tur vajadzēja speciāli skatīties viņam virsū un kaitināt. Reālā spēles situācijā viņš būtu uzreiz miris :]
5) Būtu labi, ja pretinieki dažreiz censtos pieliekties... _________________ Any PANCAKE has to be long and thin and short and fat. Not to mention being an excellent insulator and a superb conductor. |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Mon Nov 10, 2008 1:13 am Post subject: |
|
Quote: | tik kaut kā stipri pa vieglu visi apšāvās |
tagad ir grūtāks
Quote: | Patronu un ieroču indikātors joprojām nav. Tas, kas tur tagad, nav uzreiz saprotams. |
šis darbs tiek pieskaitīts pie punktu uz "i" likšanas darbiem (skat. gamedev.lv spēles komentāros)
Quote: | Visu izgāju ar sākuma pistoli, nesapratu kam viss pārējais vajadzīgs. |
paregulēju šo to, tagad visas speciālās iespējas un pārējie ieroči (ieskaitot to slepeno.. ) būs noderīgāki
Quote: | Būtu labi, ja pretinieki dažreiz censtos pieliekties... |
kā pieliekties?
P.S. jauno versiju uzlikšu šodien vakarā ar vēl dažiem klāt nākošiem labojumiem |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Mon Nov 10, 2008 8:43 am Post subject: |
|
Varbūt nolien uz mēnesi un uztaisi kādu vērā ņemamu izrāvienu, nevis liec mums spēlēt un katreiz tev nākas kaut ko pārtaisīt. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|