dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Vel jautājumi par SDL

 
dev.gamez.lv Forum Index -> Iesācējiem
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Valdo



Joined: 01 Nov 2006
Posts: 23

PostPosted: Thu Dec 20, 2007 2:03 pm    Post subject: Vel jautājumi par SDL

Man ir nepieciešama neliela paliidziiba, kuru juus varat sniegt atbildot un dažiem maniem jautājumiem. Tātad es savā ar speelee gribu panaakt lai galvenais varonis., tipas kaut kaads kustiigs atteels ietriektos citaa nekustiigaa atteelee, tas izpaustots taa ka vins iet, preieksaa paraadaas maajaa un vins turpina iet, bet pie sienas apstaatos un nevareetu tai iziet cauri. Tātad gribu lai spēlē darbojas sadursmes. Vēl ir viens tāds jautājums par to kā var panākt lai viens attēls paiet apakšā kādam citam attēlam un veelaak sveiks un vesels iznaak ārā. cerems ka sapratāt manas probleemas un sniegsiet atbildes.
Back to top
View user's profile
Tenjou



Joined: 22 Nov 2005
Posts: 275

PostPosted: Thu Dec 20, 2007 2:23 pm    Post subject:

Neesmu pats lietojis SDL, bet varu ieteikt apmācību saitu http://cone3d.gamedev.net/cgi-bin/index.pl?page=tutorials/gfxsdl/index un spriežot pēc pēdējā lessona Tavi jautajumi varētu tikt atbildēti.
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Thu Dec 20, 2007 2:28 pm    Post subject:

par attēlu paiešanu apakšā - tur svarīga ir tikai attēlu zīmēšanas secība, pamaini to, kamēr iegūsi vēlamo rezultātu

sadursmes - visvienkāršāk - ar AABB
īsumā:
aabb definē ar labo augšējo un kreiso apakšējo punktu, abiem savs x un y, tātad - pietiek ar
x1,y1,x2,y2 mainīgajiem vienā aabb

punkta un aabb sadursmes(C++,vienkāršots) -
Code:

if (x1 <= punkts_x && x2 >= punkts_x && y1 <= punkts_y && y2 >= punkts_y)
{
    return true;
}
else
{
    return false;
}

aabb un aabb sadursme(C++, vienkāršots) -
Code:

if (aabb1_x1 < aabb2_x2 && aabb1_x2 > aabb2_x1 && aabb1_y1 < aabb2_y2 && aabb2_y2 > aabb2 _y1)
{
    return true;
}
else
{
    return false;
}

_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Valdo



Joined: 01 Nov 2006
Posts: 23

PostPosted: Sat Jan 05, 2008 12:08 am    Post subject:

snake vai tas der arī ar neregulāras formas objktiem? aizmirsu laikam to piebilst.
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sat Jan 05, 2008 12:16 am    Post subject:

neregulāras formas objektiem tas var derēt, bet būs lēni un nevarēs objektus grozīt visādi

bet labāk vispirms patrenējies ar ko vienkāršu, piemēram aabb, un tad meklē kādu poligonu sadursmju tutoriāli
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Sat Jan 05, 2008 1:10 am    Post subject:

Man līdzīga problēmabija taisot RoN. Kad varonis bija mājai priekšā, tad varonim bija jāzīmējas pēc mājas (lai būtu virs tās), bet kad viņš bija aiz mājās, viņam bija jāzīmējas pirms tās. Ja šī problēma vēl ir aktuāla, tad padod ziņu, mēģināšu izskaidrot, kā ar to tiku galā.
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sat Jan 05, 2008 12:53 pm    Post subject:

tur jau tikai salīdzināt pozīcijas vajag, neko citu!
galvenais ir zināt pamata 4stūri un spēlētāja pozīcijas punktu
ja punkts virs vidus, spēlētājs ir aiz mājas
bet tas tikai tādā gadījumā, ja nevar spēlē kustēties pa z asi
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Sat Jan 05, 2008 2:47 pm    Post subject:

Un ja māja ir gareniska, tad tavs viduspunkts nestrādās. Bet ja tā ir izlocīta, kā tad tu atradīsi viduspunktu.
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sat Jan 05, 2008 4:52 pm    Post subject:

jaa, es paardomaaju savu variantu un sapratu, ka viss ir atkariigs no 3 trijstuuriem
labais augsheejais - 2 malas aabb, 1 mala - maajas pamatam
kreisais augsheejais - liidziigi
un bildes atlikums (tas 3stuuris, kursh rodas, ja pamata aabb augsheejaa mala sadala maajas bildi, vajadziiga augsheejaa dalja)

ja ar kaadu no 3stuuriem collision, ziimeejam vispirms player

EDIT:
p.s. tas domaats tikai 4stuurainaam maajaam, ja taadas taas nav, tad taas ir jaasadala
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Valdo



Joined: 01 Nov 2006
Posts: 23

PostPosted: Mon Mar 24, 2008 2:56 pm    Post subject:

Kā būtu jārīkojas ja sadursmi vaidzētu noteikt apļveida objektam.? Vienkāršam riņķim.
Back to top
View user's profile
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Mon Mar 24, 2008 3:46 pm    Post subject:

Pagooglee - 2D collision detection.
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Iesācējiem All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group