View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Vecis
Joined: 01 Jan 2007 Posts: 144
|
Posted: Sat Jan 05, 2008 7:04 pm Post subject: SDL - kustināt kameru, kā? |
|
Sveiki. Veidojot side-scrolling spēli iekš SDL saskāros ar problēmu - vēlos lai mana "kamera" (zīmētā daļa no visas kartes) kustas spiežot attiecīgos taustiņus. Nu tad ņemu un rakstu kodu, bet kamera nekustas ar manu eventu. Lūk daži koda gabaliņi lai var labāk saprast: (tas nav viss kods)
Code: |
camera.x = 0;
camera.y = 0;
camera.w = 800;
camera.h = 600;
SDL_Rect camera;
screen=SDL_SetVideoMode(camera.w, camera.h, 32, SDL_HWSURFACE);
if(Keys[SDLK_d]){camera.x+=2;} |
Laikam daru ko nepareizi, ceru varēsiet man palīdzēt. |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Sat Jan 05, 2008 7:31 pm Post subject: |
|
Paskaties vai tu vispaar pie taa eventa tiec klaat - ti paraadi msgboxu kad piespied to keyu vai kko tamliidziigu |
|
Back to top |
|
|
Vecis
Joined: 01 Jan 2007 Posts: 144
|
Posted: Sat Jan 05, 2008 7:37 pm Post subject: |
|
Eventi iet, vismaz bildes kustināt ar šo pašu metodi var. |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sat Jan 05, 2008 7:38 pm Post subject: |
|
man liekas normaali SDL'am buutu jaabuut input update funkcijai
ja neizsauc to katraa speeles updeita reizee pirms veic savas funkcijas, tad izdari taa un visam vajadzeetu iet
EDIT:
paraadi, kaa tu taas bildes kustini
EDIT2:
skatos, ka camera.x/y nemaini
vispaar vajadzeetu..
EDIT3:
attieciigi lietojot arii sdl f-ju, kura to kameru paarvietos
EDIT4:
maybe helps
http://gpwiki.org/index.php/Category:All_SDL_articles _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Vecis
Joined: 01 Jan 2007 Posts: 144
|
Posted: Sat Jan 05, 2008 7:51 pm Post subject: |
|
Kā nemainu? Apskati pēdējo rindiņu.
Code: |
SDL_Surface screen, *image;
SDL_Rect bilde;
//ielādēju attēlu
image=IMG_Load("blabla.png");
//koordinātas
bilde.x = 20;
bilde.y = 50;
//kustinu ar taustiņu D.
if(Keys[SDLK_d]){bilde.x+=2;}
//šeit zīmēju
zimetBildi(image, screen, 0, 0, bilde.x, bilde.y, 64, 64); |
edit: paldies par linku, apskatīšu. |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sat Jan 05, 2008 7:56 pm Post subject: |
|
Vecis wrote: | Kā nemainu? Apskati pēdējo rindiņu. |
???
tu saproti, ka SDL'am buutu jaazina, kur tava kamera atradiisies?
!!!
citreiz paarlasi visus ieprieksheejos postus un visus edit'us citaadaak rodas sajuuta, ka tu steidzies un negribi nonaakt pie rezultaata
EDIT: jau labaak
par to linku..
konkreeti neko uzrakstiitu neatradiisi, bet buus jaalaadee source
laikam kas noderiigs bija tur, kur 2d engine grafiskaas daljas pamatus raadiija _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Vecis
Joined: 01 Jan 2007 Posts: 144
|
Posted: Sat Jan 05, 2008 8:00 pm Post subject: |
|
Tāpēc jau ir SDL_Rect camera;
camera.x utt. |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sat Jan 05, 2008 8:02 pm Post subject: |
|
pag pag
ja tu padod camera.w/camera.h neviens kompileetaajs nenoskaidros, no kuras struktuuras instances tu shos izvilki
tas sdl_rect un camera.x/camera.y mainiigie var dot apalju 0 no rezultaata, ja tu reaali neizsauksi funkciju, kura paarvietos tavu kameru _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Sat Jan 05, 2008 8:03 pm Post subject: Re: SDL - kustināt kameru, kā? |
|
Vecis, parādi koda gabalu kā tu izmanto camera.x/y lai uzstādītu/izvēlētos vajadzīgo pozīciju tavā kartē/pasaulē.
Par bildes kustēšanu tu parādīji, tas ir ok. Bet kā tu implementē kameru?
šņakem - (izņēmuma kārtā apskatīju tavus postus) - iesaku mazāk glupības rakstīt un vairāk padomāt pirms kārtējās muļķības postēt. Citādi rodas sajūta, ka tu steidzies un negribi lasīt citu postus un tikai uzskati, ka esi visgudrākais. |
|
Back to top |
|
|
Vecis
Joined: 01 Jan 2007 Posts: 144
|
Posted: Sat Jan 05, 2008 8:05 pm Post subject: |
|
Nu nez, dabūt daļu no sprite sheet'a animācijai man izdevās dabūt izmantojot to bilde.x, y, w, h... |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sat Jan 05, 2008 8:05 pm Post subject: Re: SDL - kustināt kameru, kā? |
|
bubu wrote: | iesaku mazāk glupības rakstīt un vairāk padomāt pirms kārtējās muļķības postēt. Citādi rodas sajūta, ka tu steidzies un negribi lasīt citu postus un tikai uzskati, ka esi visgudrākais. |
bullshits++
paraadi 1 mulkjiibu
Man arii rodas sajuuta, ka tu steidzies un negribi lasiit citu postus un tikai uzskati, ka esi visgudraakais.
konkreeti savaa postaa pateici to pashu, ko es _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Sat Jan 05, 2008 8:08 pm Post subject: |
|
Quote: | paraadi 1 mulkjiibu |
lūdzu: snake5 wrote: | EDIT2:
skatos, ka camera.x/y nemaini
vispaar vajadzeetu.. |
Jau pirmajā postā tika parādīts, ka un kā maina. |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sat Jan 05, 2008 8:10 pm Post subject: |
|
taapeec jau pierakstiiju edit3:
Quote: |
...attieciigi lietojot arii sdl f-ju, kura to kameru paarvietos
|
paldies! _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Vecis
Joined: 01 Jan 2007 Posts: 144
|
Posted: Sat Jan 05, 2008 8:10 pm Post subject: |
|
bubu, nekā vairāk sakarā ar kameru man kodā nav, laikam jau tas ir nepilnīgs un kaut ko nesaprotu. |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sat Jan 05, 2008 8:13 pm Post subject: |
|
hint: meklee SDL funkciju, kura paarvieto kameru, vai pluso visaam bilzhu koordinaateem inversaas kameras koordinaates kad ziimee _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
|