|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
MoKa
Joined: 10 Oct 2007 Posts: 79 Location: Daugavpils
|
Posted: Thu Jan 24, 2008 9:32 am Post subject: |
|
Я тоже хочу
Нужно всё это дело организовывать.
BlitzMax + Xors3D
Имхо но предоставляет возможность написать свой движок, только вот долго.. _________________ Текущий Инструментарий: BlitzMax + Xors3D + FastImage + PhysX + sFXe |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Thu Jan 24, 2008 10:23 am Post subject: |
|
Būtu tikai C++, nevis basic ... _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
MoKa
Joined: 10 Oct 2007 Posts: 79 Location: Daugavpils
|
Posted: Thu Jan 24, 2008 10:29 am Post subject: |
|
Чтож, есть и под C++ порт Xors3D. Только вот он ещё на стадии разработки, но имхо уже его функционал немал и стабильность нормик, но ещё есть куда двигаться. _________________ Текущий Инструментарий: BlitzMax + Xors3D + FastImage + PhysX + sFXe |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Thu Jan 24, 2008 11:36 am Post subject: |
|
Gribat pārspēt snjaki offtopika dzīšanā?
EDDY: aizej uz http://www.devmaster.net/engines/search.php un meklē savus engīnus. Man uz bump, gloss, shadows, animētie modeļi fīčām + C++ valoda sanāk atrast vairāk kā 40 gabalus. Tev nepietiek? |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Thu Jan 24, 2008 2:41 pm Post subject: |
|
Esmu tur jau bijis. Neko prātīgu no "opensource" neesmu atradis.
Varbūt slikti meklēju, bet tie piemēri ir galīgi garām.
Man gan uz to, ko man vajag sanāca tikai 5, no kuriem tikai 1 ir free ar source code.
Ogre - slikti demonstrē ēnas.
Irrlicht - animācija nekam neder, 3ds faila formāts nepareizi transformējas.
Ļoti labs ir http://www.humus.ca/ , bet nav animācijas iespēju un faila formātus sacerējis pats autors ar pašizdomātu struktūru.
Vēl slikti ir tas, ka daži engine vienkārši nekompilējas bez kļūdām...
Ja būtu kāds piemērs ar manis prasīto, nebūtu nekādu problēmu to piemēru sākt ķidāt un pētīt. Negribās tā kā visu kodu skatīt un skaitīt n-tās funkcijas.
Bet, vienalga, paldies... skatos te kaut kas jauns parādījies ... :wink:
Edit: No 56 variantiem atradu un ieguvu tikai 6 dziņus, pārējie ir bez source code vai arī to gaismas ir uz lightmaps. Cik no šiem 6 normāli nokompilēsies, to redzēsim... _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
MoKa
Joined: 10 Oct 2007 Posts: 79 Location: Daugavpils
|
Posted: Thu Jan 24, 2008 3:58 pm Post subject: |
|
3ds формат очень убогий, и мало функциональный, не держит груп сглаживания и анимации, и частенько портит сетку.
irrlicht - хороший, но ончень геморный движёк, тем более основан на Q3, и юзает карты от туда, подходит под FPS но уже не с красивой графикой.
Ogre - сложный, но весьма мощный двиг, частенько многие советуют. _________________ Текущий Инструментарий: BlitzMax + Xors3D + FastImage + PhysX + sFXe |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Thu Jan 24, 2008 4:33 pm Post subject: |
|
EDDY, nu tu dod pilnīgu buļļkaku! Ogre slikti demonstrē ēnas??? Apskaties te jebkuru screenshotu un pasaki, kas tev tur nepatīk. Un tev spēlēs galvenā esot grafika, tad lūk atbilde kāpēc tev nav bijusi neviena spēle (nu ok, viena galīgā d***ā e.v.i.t.a). _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Thu Jan 24, 2008 4:37 pm Post subject: |
|
Iedod man source code ar to, ko prasīju un tu dabūsi spēli. :wink:
Nav jēgas veidot spēli uz nekā. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Thu Jan 24, 2008 5:10 pm Post subject: |
|
EDDY wrote: | Iedod man source code ar to, ko prasīju un tu dabūsi spēli. :wink:
Nav jēgas veidot spēli uz nekā. |
Ko? Nesapratu tavu tekstu. Ko tev vajgag? Efektus? Ej, lasi tutorialus, neviens to tavā vietā nedarīs. Ir dievas iespējas, raksti visu ar roku (ehm, e.v.i.t.a) vai arī izmanto engine (lūdzu parādi ko jaudīgāku par Ogre (freeware)). Un tici man, ja tevis nosaukti efekti būtu rakstāmi tik vienkārši kā: addshadow, addspecularmap, add... tici man TU tik un tā normālu spēli neuztaisītu. Spēles "normālums" NEslēpjas grafikā. Grafika var tikai izdaiļot spēli. Kad to beidzot sapratīsi, tad arī gaidīsim no tevis spēli. _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
wingedwolf23 Indago dalībnieks
Joined: 26 Jan 2007 Posts: 148
|
Posted: Thu Jan 24, 2008 6:01 pm Post subject: |
|
Par to grafiku, njā, es pilnībā piekrītu, tas ir tā kā ar ziemassvētku eglīti, galvenais, ka tā ir, un pat ja nav, tas nekas... neverimind, vispār es pagaidām strādāju pie spēles ar Old-School grafiku, bet pēc iespējas labāku gameplay (pagaidām sokas diezgan labi...), man ir kauns kautko vēl par to teikt divu iemeslu dēļ - 1. tas ir pilnībā Off-Topic. 2. Ir tik daudz cilvēki kuri vērtē grāmatu pēc tās vāka.
Un bieži grafikā galvenais nav kādus šaderus tu lieto, bet gan tas, kāds ir tavs stils.
Btw, es neesmu redzējis nevienu spēli no EDDY puses, vai tāda vispār ir? |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Thu Jan 24, 2008 9:23 pm Post subject: |
|
elvman wrote: | Un tici man, ja tevis nosaukti efekti būtu rakstāmi tik vienkārši kā: addshadow, addspecularmap, add... |
1) eenas var pielikt maksimums vienas dienas laikaa (piem shadowmap)
2) "addspecularmap" var pielikt ar vienu tekstuuras pieteiksanu un vienu texture lookapu + reizinaasanu papildus phong shadingam - 5 minuutes?
kur ir probleema? Probleema ir izveidot aatru speeli Probleema ir LoD's (vienalga vai tas ir Fps, Rpg, Rts, ...) Probleema ir batchings (DX10 sii probleema praktiski pazuud, jo ir pieejami texture array's, kas apvienojumaa ar hardware instancing dara briinumus) Interesanti kapeec DX10 versijas parasti straadaa paslaik parasti leenaak nekaa DX9, DX10 ir tik daudz iespeejas kaa panaakt dramatiksu aatruma pieaugumu :/ Probleema ir networkings (pluustosi supporteet daudzus speeleetaajus ir pamatiigas galvassaapes)
P.S Varbuut EDDY rehost to gaami? _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
wingedwolf23 Indago dalībnieks
Joined: 26 Jan 2007 Posts: 148
|
Posted: Thu Jan 24, 2008 9:27 pm Post subject: |
|
Storm wrote: | P.S Varbuut EDDY rehost to gaami? |
Ya, es arī gribētu redzēt viņa darbu. |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Thu Jan 24, 2008 10:15 pm Post subject: |
|
Spēle visu laiku stāv uz mana datora. Gribētos viņu ielikt latvian.gamez.lv (OFF: tur šobrīd vel notiek tehniskie darbi), bet nez vai EDDY piekritīs. _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Thu Jan 24, 2008 10:33 pm Post subject: |
|
elvman wrote: | Spēle visu laiku stāv uz mana datora. Gribētos viņu ielikt latvian.gamez.lv (OFF: tur šobrīd vel notiek tehniskie darbi), bet nez vai EDDY piekritīs. |
plz atsuuti man, interesanti apskatiities, kaapeec vinju taa neciena..
vai ieliec tajaa hostaa, kuru man iedaliiji, ok? _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|