View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
progmars
Joined: 29 May 2005 Posts: 22
|
Posted: Sat Feb 02, 2008 6:43 pm Post subject: Luxology modo 301 - vai kāds lieto un ko par to domā? |
|
Nesen googļojot par 3d lietām atradu Luxology modo 301. No pirmā izmēģinājuma liekas daudzsološi - vienā pakā diezgan ērti iekļaujas 3d modeļu izveide, (ir daudz sculpt rīku, kas darbojas līdzīgi zBrush un mudbox), teksturēšana (var krāsot tieši uz 3d modeļa, UV kartes veidojas automātiski, var arī pats pielabot, ja vajag), animēšana (te gan diez vai pārsitīs 3ds max) un render.
Liels pluss ir - iesācējam diezgan viegli, it īpaši tāpēc, ka līdzi ir videoklipi.
Pie tam modo starp versijām ļoti attīstās, katrā nākošajā ir nācis daudz būtisku jaunumu.
Interesanti, vai modo 301 tiešām spēļu veidotājiem var aizstāt nepieciešamību pēc čupas ar rīkiem modelēšanai, animēšanai, tekstūrām? Vai kāds no gameZ.lv aktīvistiem lieto modo ? _________________ Life is hard, play it smart... |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
|
Back to top |
|
|
progmars
Joined: 29 May 2005 Posts: 22
|
Posted: Sun Feb 03, 2008 1:28 pm Post subject: |
|
Jā, iespēju ziņā protams nav tik jaudīgs kā vairāki citi rīki kopā, bet ja vajag ātri uztaisīt kaut ko vienkāršu, tad ar modo kaut kā ātrāk izdodas.
Papētīšu, redzēs, kas sanāks....
Ja kas, Digital-tutors.com ir arī par modo daži free tutoriāļi vispārīgam ieskatam kas tas par zvēru (un daudzi ne-free ). Interesanta fīča ir image based sculpting - uz nelielas izšķirtspējas meša var veidot sīkas detaļas bez subdividing - izmantojas displacement, pie tam ne tikai virzienos - uz augšu, uz leju bet var jebkurā virizenā (izmanto krāsas, ne tikai melnbalto). Game enginē tādu gan diez vai pēc tam var iebāzt... _________________ Life is hard, play it smart... |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sun Feb 03, 2008 2:01 pm Post subject: |
|
progmars wrote: | Game enginē tādu gan diez vai pēc tam var iebāzt... |
gan jau, ka var, ja nokonvertē pareizi ar displaCement apstrādāto modeli.. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Sun Feb 03, 2008 2:18 pm Post subject: |
|
progmars wrote: | Interesanta fīča ir image based sculpting - uz nelielas izšķirtspējas meša var veidot sīkas detaļas bez subdividing - izmantojas displacement, pie tam ne tikai virzienos - uz augšu, uz leju bet var jebkurā virizenā (izmanto krāsas, ne tikai melnbalto). Game enginē tādu gan diez vai pēc tam var iebāzt... |
Nedaudz čītojot to sauc par "bump-mappingu" - apgaismojums tiek rēķināts izmantojot per-pixel normāli. Parasti efekts ar to ir pietiekoši labs. To panāk lasot pikseļ-šeiderī (vai ar analoģisku FF) normāles no speciālas tekstūras, kurā iekodēta tā detalizētā modeļa normāles.
Reku, apsties bildi "Figure 2" 4.lpp: http://ati.de/products/radeonx800/3DcWhitePaper.pdf
Uz SM4 hardwares šo efektu var panākt efektīvākā veidā arī mainot poligonu pozīciju un daudzumu atkarībā no detalizetā reljefa - izmantojot ģeometrijas šeiderus. |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Sun Feb 03, 2008 3:33 pm Post subject: |
|
progmars wrote: | Jā, iespēju ziņā protams nav tik jaudīgs kā vairāki citi rīki kopā, bet ja vajag ātri uztaisīt kaut ko vienkāršu, tad ar modo kaut kā ātrāk izdodas. |
Nekas tur neizdodas aatraak Tiesi lielaaks cakars... Tu domaa ka 3DsMax entos gadus nav sliipeets lai buutu vieglaaks, aatraaks, mazaak darbu prasos? Un Zbrush/Mudbox izmantot vienmeer ir labaak nekaa smeereet kaut kaaadu bump mapu _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
progmars
Joined: 29 May 2005 Posts: 22
|
Posted: Sun Feb 03, 2008 8:11 pm Post subject: |
|
Nez, man kā ne sevišķi lielam 3d specam (kaut gan ar 3d max ķimerējos jau 2 gadus), ar modo izdevās daaaaudz ātrāk uztaisīt vienkāršu ķeburu ar visiem UV mappingiem un tekstūru, nekā to darītu 3d max. 3d max tas čakars ar visiem Unwrap UV un citiem Modifiers aizņem daudz laika, bet modo kā 3d paint - ņem un krāso virsū; ko nevar uzkrāsot, to kā zbrushā - iemīci ar roku (tas ir, otu) Vnk, iesācējiem un nepacietīgiem ļaudīm ātrāk tikt pie kaut kāda rezultāta. Maxim tādām lietām vajadzētu pluginus likt, BodyPaint vai LBrush. _________________ Life is hard, play it smart... |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Sun Feb 03, 2008 8:30 pm Post subject: |
|
Haha baigais prikos eu, tu 2 gadus straadaa ar max un nezini ka vinam arii ir taada primitiiva iespeeja... lol! _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
progmars
Joined: 29 May 2005 Posts: 22
|
Posted: Sun Feb 03, 2008 8:33 pm Post subject: |
|
man pavecs maxis vēl laikam un es tiešām vairāk ķimerējos nekā strādāju
nu labi, pietiks man par modo muldēt, šite:
http://en.wikipedia.org/wiki/Modo_(software)
labāk apstāstīts.
Bet tas, ka maxī daudzas labas lietas ir noslēptas tā, ka iesācējiem ne sevišķi ērti atrast diez vai apliecina, ka maxis ir labi izplānots (ērti gan, bet ne inutitīvi skaidri). Kaut gan - diez vai tādus pluginus taisītu, ja jau maxī būtu pašā tādas iespējas? _________________ Life is hard, play it smart...
Last edited by progmars on Sun Feb 03, 2008 8:39 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Sun Feb 03, 2008 8:36 pm Post subject: |
|
Neraadi man linkus, es esmu LIETOJIS vinju, kaa pie velna es vareetu tev pastaaastiit ka vins ir nederiigs saliidzinot ar max ja es nebuutu lietojis vinju _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
Kamazs Guru
Joined: 17 Jan 2003 Posts: 829 Location: The glorious ancient city of Loja
|
Posted: Sun Feb 03, 2008 8:46 pm Post subject: |
|
Quote: | Neraadi man linkus, es esmu LIETOJIS vinju |
Kāpēc tu domā, ka viņš rāda tikai tev? Te arī citi cilvēki apgrozās. Nav nepieciešams uzreiz rupjam palikt, ja kāds cits neizmanto "pareizo" softu. _________________ ...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons |
|
Back to top |
|
|
wingedwolf23 Indago dalībnieks
Joined: 26 Jan 2007 Posts: 148
|
Posted: Sun Feb 03, 2008 9:07 pm Post subject: |
|
Varbūt viņš ir egoists... Labi, nekļūšu rupjš. |
|
Back to top |
|
|
progmars
Joined: 29 May 2005 Posts: 22
|
Posted: Sun Feb 03, 2008 9:26 pm Post subject: |
|
labi, skaidrs.
Jā, stabiliem makša pratējiem gan jau ka nav jēgas modo lietot, jautājums tikai - vai iesācējiem lietderīgāk sākt ar modo jeb netērēt laiku un uzreiz brist maxī... _________________ Life is hard, play it smart... |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sun Feb 03, 2008 9:27 pm Post subject: |
|
maxim daudz labu tutoriāļu _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Sun Feb 03, 2008 9:44 pm Post subject: |
|
progmars wrote: | labi, skaidrs.
Jā, stabiliem makša pratējiem gan jau ka nav jēgas modo lietot, jautājums tikai - vai iesācējiem lietderīgāk sākt ar modo jeb netērēt laiku un uzreiz brist maxī... |
Tu atbildeeji uz jautaajumu jau pats - tu atzini ka maxa prateejam nav jeegas lietot modo.
Es varu piebilst lai skaidraaka atbilde ar vienu retoriksu jautaajumu - vai maksa prateejs piedzimst vai vins vinu iemaacaas lietojot. _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
|