View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Wed Feb 13, 2008 10:29 pm Post subject: Screen coordinate translation |
|
Taads aatrais jautaajums , vnk kaads varbuut ir saskaaries kaadreiz - vajag paartulkot koordinaatas no sekojosaam:
0,0 1,0
0,1 1,1
uz nepierastaaku formaatu -
edit : laikam jau sanaak viena rotaacija un tad lineaara interpolaacija? _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Wed Feb 13, 2008 10:42 pm Post subject: |
|
Kas gan tur ir nepierastāks? Pat pamatskolā tādu koordināšu sistemu māca ;)
Anyway - ja tavā rakstītajā pirmais skaitlis ir x, un otrais ir y koordināte, tad man sanāk šitā:
x_new = 2 * x_old - 1
y_new = -2 * y_old - 1
Nezinu gan tikai ko tu tur gribi rotēt..
(vai tad šis neiederas Matemātikas foruma sadaļā?) |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Wed Feb 13, 2008 10:50 pm Post subject: |
|
par sadalju jaa, tiesaam.
bet iisti nesanaak, piemeeram visprimitiivaakais
[0,0]
x = 2 * 0 - 1 = -1
y = -2 * 0 - 1 = -1
taatad sanaak [0,0] -> [-1, -1] bet buutu jaasanaak [-1, 1]... _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Wed Feb 13, 2008 10:55 pm Post subject: |
|
Ups, rakstot nokļūdījos zīmē :)
y_new = -2 * y_old + 1 |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
|
Back to top |
|
|
|