View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
|
Back to top |
|
|
wingedwolf23 Indago dalībnieks
Joined: 26 Jan 2007 Posts: 148
|
Posted: Tue Feb 19, 2008 12:49 pm Post subject: |
|
Tev vajadzētu saprast, ka es tomēr pielieku daudz vairāk kā tikai staigāšanu apkārt, laboju daudz kļūdas, un padaru vissu daudz labāku.
Negribu izklausīties lielīgs, bet es tomēr varu izveidot labu spēli, man tikai vajadzēja ar kautko sākt - priekš manis tas ir visgrūtākais brīdis kad veido spēli, ja neskaita beikšanu . |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Tue Feb 19, 2008 2:31 pm Post subject: |
|
Veidojot savu spēli, padomā arī pie grafiskās kvalitātes.
Man šie nepareiza izmēra tekstūru gabali nepatīk (skatiens arī Snake5 virzienā)....
Bet labi, ka tu sāc kaut ko veidot. Vai source code nebūs publiskots? _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Tue Feb 19, 2008 5:07 pm Post subject: |
|
EDDY - grafiskā kvalitāte ir apmēram tajā pašā līmenī, kur skaņas kvalitāte, aiz gameplay, kurš vēl nav gatavs..
tas pats par mani..
nebaidies, man grafiskā kvalitāte nesux'os! un par nepareiza izmēra tekstūru gabaliem..
1. kas ir gabali? 2. kāpēc nepareiza izmēra?
uz sourci neceri pāragri, spēle ir tālu no pabeigšanas.. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
wingedwolf23 Indago dalībnieks
Joined: 26 Jan 2007 Posts: 148
|
Posted: Tue Feb 19, 2008 5:44 pm Post subject: |
|
Labi teikts - spēlei vēl daudz darba, tāpēc grafikai tik lielu uzmanību nepievēršu. Tad kam es to pievēršu visvairāk? Pagaidām iespējām, tagad tākā ripošana uz malām tagad ir praktiski pabeikta, es veidoju citas iespējas, var rāpot, varēs kāpt pa stīgām, trepēm un visādām citām lietām. Spēlē iespējams pat būs fizika, kas visticamāk būs veidota tikai ar skriptiem. |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Tue Feb 19, 2008 9:10 pm Post subject: |
|
Es gan paregoju ka tu to visu (raaposanu veel sazin ko, fiziku un normaalu grafiku...) diemzeel nesavienosi ar stabiliem kadriem sekundee. Un vai tik taa fizika arii nebuus norakstiita no kaada _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
wingedwolf23 Indago dalībnieks
Joined: 26 Jan 2007 Posts: 148
|
Posted: Tue Feb 19, 2008 9:42 pm Post subject: |
|
Par ko tu mani uzskati? Neesmu nekāds kļoparcuks ka nespēju izdomāt kā var rāpot. To jau var, un to es panācu kopumā ar kādām 5 rindiņām koda.
Par fiziku būs vēl jāpadomā, visticamāk, ka tā darbosies vienkārši, ar līniju palīdzību. Neesmu nekad kodējis kautko ar īstu fiziku saistītu trijās dimensijās, tur visticamāk būs daudz darba, bet protams es izmantošu kautko, ko mūsdienās sauc par "Reference". Tāda sajūta ka tu uz mani essi uzēdies. Nevajag. |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Tue Feb 19, 2008 9:51 pm Post subject: |
|
Haha, neesi uzeesanaas veerts Anyway es runaaju par to ka pirmaamkaartaam jau saskarsies ar GM sindromu - poor performance, poor graphics, poor gameplay Okei, varbuut iedomaajies ka es neesmu gamedevs, un ka veerteeju to vienkaarsi kaa review kaadai speelju lapai _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
wingedwolf23 Indago dalībnieks
Joined: 26 Jan 2007 Posts: 148
|
Posted: Tue Feb 19, 2008 9:59 pm Post subject: |
|
Storm wrote: | poor performance | - Ticu.
Storm wrote: | poor graphics | - Nu, tur varētu mazliet pašaubītes, jo GM tomēr var izmantot shaderus un citas lietas (Ar dll protams).
Storm wrote: | poor gameplay | - Nu tur nu tu maldies vislielākajā mērā. Tas ir atkarīgs no tā, kā tu proti veidot spēles. Ceru, ka man šajā jomā nākošreiz indago veiksies. |
|
Back to top |
|
|
Tenjou
Joined: 22 Nov 2005 Posts: 275
|
Posted: Tue Feb 19, 2008 10:18 pm Post subject: |
|
Nez, gan no kā Storms ņēmis, ka darbarīks tik strikti ietekmē gameplayu...
Bet ja nopietni tikai programmētajus citus interesēs(un pat ne visus), kāds tur kods un no kurienes ir ņemts. Potenciālos spēlētajus tas visdrizāk neinteresēs, otrkārt visi gudri un viss viegli(īpaši Stormam) tikai reti kuršs SPĒLI izveido spelējamu, laikam jau sagadišanās... |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Tue Feb 19, 2008 11:11 pm Post subject: |
|
nu grafika tomēr nav sevišķi..
neviens no dll'iem nav pilnībā sataisīts..
vienam trūkst lost device recovery, tik met ārā messageboxus, kas izskatās pretīgi + vēl n00bi kuri nejēdz ar taskmanageru apieties, restartēs tādā gadījumā kompi, jo spēli vairs nebūs iespējams izslēgt..
otrs dll ir dziņveidīgs un ne īpaši ātrs, pietam bez iespējas lietot abus culling'us, ne tikai vienu no tiem..
diemžēl arī GM + fizika nu nav nekas īpašs.. vienīgie pieejamie dlli ir tā paslikti veidoti.. no 3d..
bet nu gameplay.. tas.. nu cik esmu redzējis GM spēles, neviena nebija addicting.. vnk GM'am iet jau uz otru galu - spēli izveidot pārāk viegli, nav jēgas piedomāt pie kautkā.. + vesels bars forumā, kuri cenšas iegrūst kādu advancētāku cullingu iekš GM.. + vēl grib, lai tur ieliek šeiderus.. redz, ka šiem viss pārāk viegli, nāk taisīt spēli, grib šeiderus, īsti neatceras, kas ir gameplay..
bet nu ar GM ir iespējams uzveidot labas spēles.. bet ir ļoti grūti tas.. lai cik dīvaini neizklausītos.. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Tue Feb 19, 2008 11:23 pm Post subject: |
|
Tenjou wrote: | Nez, gan no kā Storms ņēmis, ka darbarīks tik strikti ietekmē gameplayu... |
Te nu jāatcerās sens "sakāmvārds" - tikai slikts amatnieks vaino savus darbarīkus. |
|
Back to top |
|
|
wingedwolf23 Indago dalībnieks
Joined: 26 Jan 2007 Posts: 148
|
Posted: Wed Feb 20, 2008 3:57 pm Post subject: |
|
Hehe... |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Wed Feb 20, 2008 4:01 pm Post subject: |
|
Quote: |
Te nu jāatcerās sens "sakāmvārds" - tikai slikts amatnieks vaino savus darbarīkus. |
Te nu jaatceras "sakaamvaards" - katram darbam savs darbariiks, slikts amatnieks izveeleesies nepareizos darbariikus. Starp citu ja man kaads GM fans atsuutiitu kaadu GML sourciiti es ievadiitu kaadu n00bu iistajaa pasaulee un uztaisiitu kaadu mazinu engainiiti ar liidziigu sintaksi kaa tam n00briikam _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
wingedwolf23 Indago dalībnieks
Joined: 26 Jan 2007 Posts: 148
|
Posted: Wed Feb 20, 2008 4:38 pm Post subject: |
|
GM nav nekas nepareizs, tas vienkārši ir priekš iesācējiem.
Es tikai tagad sāku mācīties c++, un uzskatu, ka šis ir mans pēdējais darbs, kas veidots uz Gm. |
|
Back to top |
|
|
|