dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

The Forgotten
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Tavi projekti
View previous topic :: View next topic  
Author Message
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Wed Feb 20, 2008 5:56 pm    Post subject:

bubu - tas vairs nav viņa darbarīks..
wingedwolf23 - vispirms esi pārliecināts, ko saki, un tad tikai saki.. neesmu redzējis nevienu tavu darbu uz C++, un tu jau taisies pāriet uz to pilnībā.. nesteidzies nedaudz?
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
wingedwolf23
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 26 Jan 2007
Posts: 148

PostPosted: Wed Feb 20, 2008 6:18 pm    Post subject:

Neko tādu neesmu teicis, vai tev ir tikai divi varianti - c++ un Gm?
Par c++ esmu gandrīz nulle, bet katram taču ar kautko ir jāsāk, vai ne tā?
Back to top
View user's profile MSN Messenger
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Wed Feb 20, 2008 7:08 pm    Post subject:

wingedwolf23 wrote:
..un uzskatu, ka šis ir mans pēdējais darbs, kas veidots uz Gm.

ak neesi teicis?
sanāk, ka tu to laiku neveidosi spēles?
tikai mācīsies c++? vēlu veiksmi, jo nezinu, vai tik ilgi izvilksi bez spēļu veidošanas.. Smile
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Wed Feb 20, 2008 7:45 pm    Post subject:

snake5 wrote:
nesteidzies nedaudz?

lol, lai nu kas to būtu teicis... Atradies C++ steidzējs tu mums esi, snjaga. Vektoru pavēlnieks un slikto-geimlūpu māsteris.

wingedwolf23: varianti ir daudz - C#, Delphi, Python, ...
Back to top
View user's profile Send e-mail
wingedwolf23
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 26 Jan 2007
Posts: 148

PostPosted: Wed Feb 20, 2008 8:14 pm    Post subject:

bubu wrote:
varianti ir daudz - C#, Delphi, Python, ...

Zinu, zinu. Very Happy
Back to top
View user's profile MSN Messenger
Kamazs
Guru
Guru


Joined: 17 Jan 2003
Posts: 829
Location: The glorious ancient city of Loja

PostPosted: Wed Feb 20, 2008 8:15 pm    Post subject:

Quote:

varianti ir daudz - C#, Delphi, Python, ...


Bet imo ar C++ tik un tā būs vienkāršāk. Tas ir kā angļu valoda -- vairāk vai mazāk visi to zina un lieto. Ļoti daudz tutoriāļu C++ valodā, ļoti daudz cilvēku programmē tieši tur.
_________________
...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Wed Feb 20, 2008 9:04 pm    Post subject:

bubu wrote:
snake5 wrote:
nesteidzies nedaudz?

lol, lai nu kas to būtu teicis... Atradies C++ steidzējs tu mums esi, snjaga. Vektoru pavēlnieks un slikto-geimlūpu māsteris.

wingedwolf23: varianti ir daudz - C#, Delphi, Python, ...

nu nu..
labāk ņem savus vārdus atpakaļ..
manai spēlei ir labāks gameloops!
bet par vektoriem - es tikai mācos, ir pieļautas kļūdas, etc. nav ko lekties..
kad es domāju pāriet uz C++, es jau kautko zināju, šķiet pietiekami, lai uzveidotu vienkāršas 2d spēles! tev nav nekāda iemesla šitā
Quote:
snjaga
teikt!
šajā gadījumā nepastāv "laiks ir nauda" princips, lai jau viņš mācās ko grib, kā grib, galvenais - kā viņam to vajag!
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Wed Feb 20, 2008 9:57 pm    Post subject:

Kamazs: atļaušos tev nepiekrist. Kas tad tajā būs vienkāršāks kā citur? i = 1; gandrīz visās valodās raksta vienādi. Arī cikli pēc būtības darbojas vienādi visās. Arī kāda ārēja API lietošana ir vienāda - API arī Āfrikā ir API. Tāpēc neredzu iemeslus lietot sarežģītāku valodu par citu tikai tāpēc, ka jādara tāpat kā citi.
Back to top
View user's profile Send e-mail
wingedwolf23
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 26 Jan 2007
Posts: 148

PostPosted: Wed Feb 20, 2008 11:07 pm    Post subject:

snake5 wrote:
kā viņam to vajag!

Galvenais, ka es to vispār daru.

Tagad On-Topic.
V2 ir klāt! Tagad var gan ripot, gan spridzināt virtuālo Fbumbu (Yay, pats izdomāju nosaukumu xD).
Ja kādam netīkas lasīt readme.txt, vai nevar aizsniekt F1 pogu, tad jaunās kontroles ir te:

A,S,W and D - Movement
Space - Jump
Right mouse button - Zoom in
Left mouse button - Shoot
Chrouch - F
Roll - F and Left or Right

Ceru, ka jums jaunais demo patiks, Enjoy!
Back to top
View user's profile MSN Messenger
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Thu Feb 21, 2008 8:58 am    Post subject:

Katrai valodai savas īpatnības.

Ja man vajag menu, es to labāk programmēju C# vai Dephi un aizmirstu par C++.

Neesmu lietas kursā, bet cik programmēšanas valodām ir OpenGL atbalsts? Pagaidam zinu tikai 3: Delphi, C++ un C#.

Agrīnos laikos, kad tik-tikko sāku iepazīt OpenGL, man bija pazīstama tikai C++ alternatīva. Un tā pati nāca ar Vācu zemes žurnāla starpniecību....

wingedwolf23, tagad tikai atliek izvēlēties savu API. Wink
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Thu Feb 21, 2008 9:53 am    Post subject:

Quote:
Neesmu lietas kursā, bet cik programmēšanas valodām ir OpenGL atbalsts? Pagaidam zinu tikai 3: Delphi, C++ un C#

Labāk nosauc valodu, kurai tāda nav. Nu varbūt ja kompilators ir aizvēsturisks un tam nav iespējas dabūt klāt bibliotēkas, tad varētu būt, ka nav (piem QBASIC, bet tam ir visi tie DarkBasic utt. ar 3D fīčām). Un principā, kā tas ir "valodām"? Tak katrai valodai ir vairāki kompilatori/virtual machines, un noteikti kāda no tām sev klāt var piedabūt OpenGL laibrariju. Mūsdienās, parasti, arī visām virtuālajām mašīnām ir OpenGL wrapperis.
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
S1
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 31 Jul 2005
Posts: 219
Location: Jelgava

PostPosted: Thu Feb 21, 2008 5:40 pm    Post subject:

kameras un ieroča kustība forši uztaisīta. tādu fīču pat top spēlēs nēesmu manījis. vienīgais, pele varēja būt jūtīgāka..... un kur ir tēmeklis???
Back to top
View user's profile Send e-mail
wingedwolf23
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 26 Jan 2007
Posts: 148

PostPosted: Thu Feb 21, 2008 6:08 pm    Post subject:

Njā, paldies. Ar tēmekli varētu iznākt diezgan pagrūti, jo lodes iet tur, kur tēmē ierocis, nevis kamera.
Starp citu, kad uzsāku veidot šo spēli es iedvesmojos no pāris citām spēlēm:
Jurrasic Park: Trespasser
Blood
Beyond Zero Tolerance

Ja spēlē būs fizika, tad tas būs liels faktors spēlē, jo tad es centīšos izveidot tādu pašu roku kā Trespasser (Protams daudz ērtāku). Vispār to es varētu izdarīt pat bez lielas fizikas. Ā, pareizi, es drīz pabeikšu veidot fizikālu virvi, tā karāsies gaisā, un to varēs grūstīt. Ja to es pabeikšu pareizi, tad visticamāk ka var cerēt uz ragdoll fiziku! Razz
Back to top
View user's profile MSN Messenger
Kamazs
Guru
Guru


Joined: 17 Jan 2003
Posts: 829
Location: The glorious ancient city of Loja

PostPosted: Thu Feb 21, 2008 8:33 pm    Post subject:

Pamēģināju beidzot to brīnumu. Principā, biju pārsteigts par to cik tas la...nav tik drausmīgi sūdīgs un pretīgs, kā esmu pieradis sagaidīt no šādiem projektiem.

Man gandrīz vai pat patika. Kustība bija jauka, lai gan man sākumā škita, ka varētu uzdzīt nelabumu. Rollings izskatījās jauki, bet lietošana vienkārši idiotiska. Vienlaikus F un A vai D? Tas galīgi nav ērti vai intiuitīvi. Drīzāk tad jau piespiežot šift, ja tajā laikā kustās pa labi vai pa kreisi, jams apmet kūleni. Tā kā ir tagad ir slikti.

Un vēl kas. Kaut kas ļoti svarīgs.

Kāpēc visi taisa savus 3D actionus ar tik Tik TIK freakin' nežēlīgi drausmīgi pretīgām tekstūrām? Vai man vienīgajam liekas, ka spēle izskatās absolūti nebaudāmi, bezgaumīgi un vēl sliktāk kā degunradža izkārnījumi uz Windows95? Neesmu īpaši programmējis telpiskas lietas, bet kāpēc nevar pamēģināt ielikt vienkārši daudz, daudz, daudz, daudz reizes kvalitatīvākas tekstūras? I mean, nevis 32x32 pikseļu bildītes, kā tagad, bet kaut ko, kas izskatās pēc īstas tekstūras? Nedzīvojam vairs 90-tajos un pat tad spēles izskatījās gaumīgāk.

Karoče, viss būtu OK, ja spēlei būtu normālas izšķirtspējas tekstūras. Ar to slimo visi wannabe 3D suudi (lasi: spēles). Es negribu spēlēt nesmuku 3D, tad jau labāk spēlēju smuku 2D.
_________________
...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
wingedwolf23
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 26 Jan 2007
Posts: 148

PostPosted: Thu Feb 21, 2008 8:59 pm    Post subject:

Pilnībā piekrītu par to ko beigās teici. Tekstūras es protams, ar laiku nomainīšu, un tāpat arī kontroles. Un, starp citu, vai es esmu vienīgais kurš domā ka no deviņdesmitajiem līdz 2003 gadam iznāca vislabākās spēles?
Tāda sajūta ka šajā gadsimtā cilvēki vairāk pievēršās grafikai nekā spēles jautrībai. Un, tā vien šķiet ka biežāk labākās spēles mūsdienās veido tikai zema budžeta izstrādātāji, vai vienkārši cilvēki kuri veido freeware spēles.
Back to top
View user's profile MSN Messenger
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Tavi projekti All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Page 3 of 5

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group