|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Wed Feb 20, 2008 5:56 pm Post subject: |
|
bubu - tas vairs nav viņa darbarīks..
wingedwolf23 - vispirms esi pārliecināts, ko saki, un tad tikai saki.. neesmu redzējis nevienu tavu darbu uz C++, un tu jau taisies pāriet uz to pilnībā.. nesteidzies nedaudz? _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
wingedwolf23 Indago dalībnieks
Joined: 26 Jan 2007 Posts: 148
|
Posted: Wed Feb 20, 2008 6:18 pm Post subject: |
|
Neko tādu neesmu teicis, vai tev ir tikai divi varianti - c++ un Gm?
Par c++ esmu gandrīz nulle, bet katram taču ar kautko ir jāsāk, vai ne tā? |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Wed Feb 20, 2008 7:08 pm Post subject: |
|
wingedwolf23 wrote: | ..un uzskatu, ka šis ir mans pēdējais darbs, kas veidots uz Gm. |
ak neesi teicis?
sanāk, ka tu to laiku neveidosi spēles?
tikai mācīsies c++? vēlu veiksmi, jo nezinu, vai tik ilgi izvilksi bez spēļu veidošanas.. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Wed Feb 20, 2008 7:45 pm Post subject: |
|
snake5 wrote: | nesteidzies nedaudz? |
lol, lai nu kas to būtu teicis... Atradies C++ steidzējs tu mums esi, snjaga. Vektoru pavēlnieks un slikto-geimlūpu māsteris.
wingedwolf23: varianti ir daudz - C#, Delphi, Python, ... |
|
Back to top |
|
|
wingedwolf23 Indago dalībnieks
Joined: 26 Jan 2007 Posts: 148
|
Posted: Wed Feb 20, 2008 8:14 pm Post subject: |
|
bubu wrote: | varianti ir daudz - C#, Delphi, Python, ... |
Zinu, zinu. |
|
Back to top |
|
|
Kamazs Guru
Joined: 17 Jan 2003 Posts: 829 Location: The glorious ancient city of Loja
|
Posted: Wed Feb 20, 2008 8:15 pm Post subject: |
|
Quote: |
varianti ir daudz - C#, Delphi, Python, ...
|
Bet imo ar C++ tik un tā būs vienkāršāk. Tas ir kā angļu valoda -- vairāk vai mazāk visi to zina un lieto. Ļoti daudz tutoriāļu C++ valodā, ļoti daudz cilvēku programmē tieši tur. _________________ ...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Wed Feb 20, 2008 9:04 pm Post subject: |
|
bubu wrote: | snake5 wrote: | nesteidzies nedaudz? |
lol, lai nu kas to būtu teicis... Atradies C++ steidzējs tu mums esi, snjaga. Vektoru pavēlnieks un slikto-geimlūpu māsteris.
wingedwolf23: varianti ir daudz - C#, Delphi, Python, ... |
nu nu..
labāk ņem savus vārdus atpakaļ..
manai spēlei ir labāks gameloops!
bet par vektoriem - es tikai mācos, ir pieļautas kļūdas, etc. nav ko lekties..
kad es domāju pāriet uz C++, es jau kautko zināju, šķiet pietiekami, lai uzveidotu vienkāršas 2d spēles! tev nav nekāda iemesla šitā teikt!
šajā gadījumā nepastāv "laiks ir nauda" princips, lai jau viņš mācās ko grib, kā grib, galvenais - kā viņam to vajag! _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Wed Feb 20, 2008 9:57 pm Post subject: |
|
Kamazs: atļaušos tev nepiekrist. Kas tad tajā būs vienkāršāks kā citur? i = 1; gandrīz visās valodās raksta vienādi. Arī cikli pēc būtības darbojas vienādi visās. Arī kāda ārēja API lietošana ir vienāda - API arī Āfrikā ir API. Tāpēc neredzu iemeslus lietot sarežģītāku valodu par citu tikai tāpēc, ka jādara tāpat kā citi. |
|
Back to top |
|
|
wingedwolf23 Indago dalībnieks
Joined: 26 Jan 2007 Posts: 148
|
Posted: Wed Feb 20, 2008 11:07 pm Post subject: |
|
snake5 wrote: | kā viņam to vajag! |
Galvenais, ka es to vispār daru.
Tagad On-Topic.
V2 ir klāt! Tagad var gan ripot, gan spridzināt virtuālo Fbumbu (Yay, pats izdomāju nosaukumu xD).
Ja kādam netīkas lasīt readme.txt, vai nevar aizsniekt F1 pogu, tad jaunās kontroles ir te:
A,S,W and D - Movement
Space - Jump
Right mouse button - Zoom in
Left mouse button - Shoot
Chrouch - F
Roll - F and Left or Right
Ceru, ka jums jaunais demo patiks, Enjoy! |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Thu Feb 21, 2008 8:58 am Post subject: |
|
Katrai valodai savas īpatnības.
Ja man vajag menu, es to labāk programmēju C# vai Dephi un aizmirstu par C++.
Neesmu lietas kursā, bet cik programmēšanas valodām ir OpenGL atbalsts? Pagaidam zinu tikai 3: Delphi, C++ un C#.
Agrīnos laikos, kad tik-tikko sāku iepazīt OpenGL, man bija pazīstama tikai C++ alternatīva. Un tā pati nāca ar Vācu zemes žurnāla starpniecību....
wingedwolf23, tagad tikai atliek izvēlēties savu API. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Thu Feb 21, 2008 9:53 am Post subject: |
|
Quote: | Neesmu lietas kursā, bet cik programmēšanas valodām ir OpenGL atbalsts? Pagaidam zinu tikai 3: Delphi, C++ un C# |
Labāk nosauc valodu, kurai tāda nav. Nu varbūt ja kompilators ir aizvēsturisks un tam nav iespējas dabūt klāt bibliotēkas, tad varētu būt, ka nav (piem QBASIC, bet tam ir visi tie DarkBasic utt. ar 3D fīčām). Un principā, kā tas ir "valodām"? Tak katrai valodai ir vairāki kompilatori/virtual machines, un noteikti kāda no tām sev klāt var piedabūt OpenGL laibrariju. Mūsdienās, parasti, arī visām virtuālajām mašīnām ir OpenGL wrapperis. _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
S1 Indago dalībnieks
Joined: 31 Jul 2005 Posts: 219 Location: Jelgava
|
Posted: Thu Feb 21, 2008 5:40 pm Post subject: |
|
kameras un ieroča kustība forši uztaisīta. tādu fīču pat top spēlēs nēesmu manījis. vienīgais, pele varēja būt jūtīgāka..... un kur ir tēmeklis??? |
|
Back to top |
|
|
wingedwolf23 Indago dalībnieks
Joined: 26 Jan 2007 Posts: 148
|
Posted: Thu Feb 21, 2008 6:08 pm Post subject: |
|
Njā, paldies. Ar tēmekli varētu iznākt diezgan pagrūti, jo lodes iet tur, kur tēmē ierocis, nevis kamera.
Starp citu, kad uzsāku veidot šo spēli es iedvesmojos no pāris citām spēlēm:
Jurrasic Park: Trespasser
Blood
Beyond Zero Tolerance
Ja spēlē būs fizika, tad tas būs liels faktors spēlē, jo tad es centīšos izveidot tādu pašu roku kā Trespasser (Protams daudz ērtāku). Vispār to es varētu izdarīt pat bez lielas fizikas. Ā, pareizi, es drīz pabeikšu veidot fizikālu virvi, tā karāsies gaisā, un to varēs grūstīt. Ja to es pabeikšu pareizi, tad visticamāk ka var cerēt uz ragdoll fiziku! |
|
Back to top |
|
|
Kamazs Guru
Joined: 17 Jan 2003 Posts: 829 Location: The glorious ancient city of Loja
|
Posted: Thu Feb 21, 2008 8:33 pm Post subject: |
|
Pamēģināju beidzot to brīnumu. Principā, biju pārsteigts par to cik tas la...nav tik drausmīgi sūdīgs un pretīgs, kā esmu pieradis sagaidīt no šādiem projektiem.
Man gandrīz vai pat patika. Kustība bija jauka, lai gan man sākumā škita, ka varētu uzdzīt nelabumu. Rollings izskatījās jauki, bet lietošana vienkārši idiotiska. Vienlaikus F un A vai D? Tas galīgi nav ērti vai intiuitīvi. Drīzāk tad jau piespiežot šift, ja tajā laikā kustās pa labi vai pa kreisi, jams apmet kūleni. Tā kā ir tagad ir slikti.
Un vēl kas. Kaut kas ļoti svarīgs.
Kāpēc visi taisa savus 3D actionus ar tik Tik TIK freakin' nežēlīgi drausmīgi pretīgām tekstūrām? Vai man vienīgajam liekas, ka spēle izskatās absolūti nebaudāmi, bezgaumīgi un vēl sliktāk kā degunradža izkārnījumi uz Windows95? Neesmu īpaši programmējis telpiskas lietas, bet kāpēc nevar pamēģināt ielikt vienkārši daudz, daudz, daudz, daudz reizes kvalitatīvākas tekstūras? I mean, nevis 32x32 pikseļu bildītes, kā tagad, bet kaut ko, kas izskatās pēc īstas tekstūras? Nedzīvojam vairs 90-tajos un pat tad spēles izskatījās gaumīgāk.
Karoče, viss būtu OK, ja spēlei būtu normālas izšķirtspējas tekstūras. Ar to slimo visi wannabe 3D suudi (lasi: spēles). Es negribu spēlēt nesmuku 3D, tad jau labāk spēlēju smuku 2D. _________________ ...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons |
|
Back to top |
|
|
wingedwolf23 Indago dalībnieks
Joined: 26 Jan 2007 Posts: 148
|
Posted: Thu Feb 21, 2008 8:59 pm Post subject: |
|
Pilnībā piekrītu par to ko beigās teici. Tekstūras es protams, ar laiku nomainīšu, un tāpat arī kontroles. Un, starp citu, vai es esmu vienīgais kurš domā ka no deviņdesmitajiem līdz 2003 gadam iznāca vislabākās spēles?
Tāda sajūta ka šajā gadsimtā cilvēki vairāk pievēršās grafikai nekā spēles jautrībai. Un, tā vien šķiet ka biežāk labākās spēles mūsdienās veido tikai zema budžeta izstrādātāji, vai vienkārši cilvēki kuri veido freeware spēles. |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|