|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Sat Feb 16, 2008 10:23 pm Post subject: Spēles testēšana |
|
Vai kādam ir idejas, kā ātri testēt MMO spēli? Lieta tāda, ka ir master serveris, pie kura, slēdzaas klāt klienti. Lai sāktos spēle, ir jāduelējas 2 spēlētājiem. Un šeit rodas problēmas - tikko uzkodēju kādu jaunu fīčeru, lai to notestētu ir jāpalaiž 3 programmas (serveris un 2 klienti), pie tam 2 no tām ir rich graphics (klienti). Lai arī procesors ir 2kodolu, tik un tā uz viena kodola jāstrādā 2 programmām. Ok, tā vēl nebūtu problēma, var pa pāris baksiem nopirkt otru kastu, uz kura turēt serveri, bet problēmas ir ar to, ka viss tas ir jāsaslēdz un testēšana līdz ar to nepavisam nenotiek ātri. Vai kāds ir dzirdējis, vai pats izstrādājis, ko līdzīgu? Kā varētu šo procesu paātrināt? Ir ideja serverī iekodēt tādu kā virtuālu klientu, bet tas prasa laiku un tikai sarežģīs servera kodu. Vēl viena ideja ir kodēt runtaimā (īsti nav ideju, kā to dabūt gatavu, izņemot skriptēšanu), vai arī izslēdzot klientu saglabāt steitu, kādā tas bija, izlabot kļūdas un turpināt no saglabātā steita. Vienvārdsakot gaidu idejas. _________________ long time; /* know C */
Last edited by elvman on Sat Feb 16, 2008 10:28 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Sat Feb 16, 2008 10:28 pm Post subject: |
|
Ja jau problēma ir, ka pārāk liela bremze visu laižot uz viena datora - tad īsti nesapratu problēmu ar laišanu uz diviem/vairāk datoriem. Ilga saslēgšanās? Nevajag jau ar roku konektēties klāt serverim - testa režīmē harkodē ko un kur pieslēgties (ip adrese/spēles izvēli/utml). Tad atliks tikai palaist exe failu, ne? |
|
Back to top |
|
|
Tenjou
Joined: 22 Nov 2005 Posts: 275
|
Posted: Sat Feb 16, 2008 10:31 pm Post subject: |
|
Pašam veidojot onlineRPG iznāk tieši tāpat testēt(serveris + divi klienti).
Labakie risinājumi trīs, kas nāk prātā ir:
1. Tavs nosauktais par otru kasti
2. scripti kurus var parlādēt runtime
3. atrast cilvēkus, kas palīdz testēt |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Sat Feb 16, 2008 10:32 pm Post subject: |
|
Hmm, laikam esmu pārkodējis smadzenes. Neiedomājus veco labo hardkoda metodi. Tikko iedomājos, ka Ogre3D manlieks bija arī bez-grafikas režīms, taka atkrīt arī pirmā (performances) problēma. Ok, paldies. _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|