dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Spēles testēšana

 
dev.gamez.lv Forum Index -> Pļāpātuve
View previous topic :: View next topic  
Author Message
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Sat Feb 16, 2008 10:23 pm    Post subject: Spēles testēšana

Vai kādam ir idejas, kā ātri testēt MMO spēli? Lieta tāda, ka ir master serveris, pie kura, slēdzaas klāt klienti. Lai sāktos spēle, ir jāduelējas 2 spēlētājiem. Un šeit rodas problēmas - tikko uzkodēju kādu jaunu fīčeru, lai to notestētu ir jāpalaiž 3 programmas (serveris un 2 klienti), pie tam 2 no tām ir rich graphics (klienti). Lai arī procesors ir 2kodolu, tik un tā uz viena kodola jāstrādā 2 programmām. Ok, tā vēl nebūtu problēma, var pa pāris baksiem nopirkt otru kastu, uz kura turēt serveri, bet problēmas ir ar to, ka viss tas ir jāsaslēdz un testēšana līdz ar to nepavisam nenotiek ātri. Vai kāds ir dzirdējis, vai pats izstrādājis, ko līdzīgu? Kā varētu šo procesu paātrināt? Ir ideja serverī iekodēt tādu kā virtuālu klientu, bet tas prasa laiku un tikai sarežģīs servera kodu. Vēl viena ideja ir kodēt runtaimā (īsti nav ideju, kā to dabūt gatavu, izņemot skriptēšanu), vai arī izslēdzot klientu saglabāt steitu, kādā tas bija, izlabot kļūdas un turpināt no saglabātā steita. Vienvārdsakot gaidu idejas.
_________________
long time; /* know C */


Last edited by elvman on Sat Feb 16, 2008 10:28 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sat Feb 16, 2008 10:28 pm    Post subject:

Ja jau problēma ir, ka pārāk liela bremze visu laižot uz viena datora - tad īsti nesapratu problēmu ar laišanu uz diviem/vairāk datoriem. Ilga saslēgšanās? Nevajag jau ar roku konektēties klāt serverim - testa režīmē harkodē ko un kur pieslēgties (ip adrese/spēles izvēli/utml). Tad atliks tikai palaist exe failu, ne?
Back to top
View user's profile Send e-mail
Tenjou



Joined: 22 Nov 2005
Posts: 275

PostPosted: Sat Feb 16, 2008 10:31 pm    Post subject:

Pašam veidojot onlineRPG iznāk tieši tāpat testēt(serveris + divi klienti).
Labakie risinājumi trīs, kas nāk prātā ir:
1. Tavs nosauktais par otru kasti
2. scripti kurus var parlādēt runtime
3. atrast cilvēkus, kas palīdz testēt
Back to top
View user's profile
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Sat Feb 16, 2008 10:32 pm    Post subject:

Hmm, laikam esmu pārkodējis smadzenes. Neiedomājus veco labo hardkoda metodi. Tikko iedomājos, ka Ogre3D manlieks bija arī bez-grafikas režīms, taka atkrīt arī pirmā (performances) problēma. Ok, paldies.
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Pļāpātuve All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group