|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Wed Mar 05, 2008 11:46 am Post subject: Mans 2D Side Scrool Gaamis |
|
Kamazs wrote: | Nu manuprāt...
Quote: |
kaada animaacija veel? Man liekas ka tev jau ir taada? (Respektiivi tu no vienas lielas tekstuuras ielaadee sava chara skriesanas sekvenci, ja gribi veel kaadu animaaciju tik jaapieliek naakamaa rinda ar animaaciju un kodaa jaaizdara minimaalas izmaninjas kas kontroleetu to kura animaacijas sekvence sobriid tiek darbinaata)
Apgaismojums? Paaris rindas lai ielaadeetu fx failu, paaris lai izmaniitu kodu straadaat ar saderiem (ja tu to jau nedari) Un renderee savu sceenu ar savu gaismas saderi.
Saglabaat jebkur liimenii? Jaasaglabaa savs chars ar visiem svariigajiem aspektiem (poziicija - arii kuraa liimenii, HP, Muniicija etc - dazas rindas lai ierakstiitu paaris maniigos failaa), un svariigos speeles globaalos maniigos, ja taadus vajag. Tikai ieraksti failaa, nolasi no faila, pieskir veertiibas...
|
Vismaz ar šiem.
Bet, lai tā būtu spēle, tai jābūt ar zināmu geimpleju tādēļ personīgi ierosinātu taisīt kaut ko līdzigu snake side-scrollerim, moška kaut ko uz Soldier, Quake2D pusi.
Vienkāršu mazu 2D spēlīti, kurā var kustēties, kolidēt ar objektiem, nogalināt pretiniekus (tīkla vai AI vadītus, pēc izvēles), dabūt/izmantot ieročus (vismaz 2 veida) un pašam nomirt. Kā arī ieseivoties.
Ja tu šitādu brīnumu uztaisīsi salīdzinoši operatīvi un tas būs spēlējams, domāju latvju geimeri iegūs vēl vienu nesliktu nacionālu spēli un es vairs nepie ..piii.. os tavai kritikai. |
Tad nu man ienaaca praataa tikko loti forsa ideja par grafisko novirzienu (im programmer u know xD) un kaa izvairiities no programmera arta... Vieniigais es nevareesu ar speeli pelniit naudu, so just 4 fun Par ko es runaaju redzeesiet peec pirmajiem skriiniem.
Darbu pie speeles saaku riit, 6 martaa _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
kkeemmss
Joined: 04 Jan 2007 Posts: 232 Location: Riga
|
Posted: Wed Mar 05, 2008 2:46 pm Post subject: |
|
Nu spriežot pēc Storm komentāriem forumā, šitam projektam vaidzētu būt ar kaut ko ūber:
* Vai nu tiešām īsā laikā uztaisīts daudz maz kvalitatīvs darbs, jo tas vis taču ir tik vienkārši,
* Vai arī ar salīdzinoši kruts grafiku, saglabājot ātru performanci.
* Vai pat abi iepriekš minētie kopā plus vēl labs game plaj?
Nu man tiešām interesē kas te sanāks.
Vēlu veiksmi ! |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Fri Mar 07, 2008 10:34 am Post subject: |
|
Nodarbojos ar arhitektuuriskas dabas jautaajumiem un izleemu ka netaisiisu n00b veidiigas platformas kaa snake, bet gan daudz sarezgiitaakus un interesantakus veidojumus, izdomaaju arii gameplay elementus lai speeleetaaju notureetu pie speeles. Izveidoju pirmo animaaaciju peec izdomaataas tehnalogijas (kida hacky sanaak bet nekas neiespeejams) Developmenta laiks vareetu buut teiksim 1,5 man months un tas ir maz prieks viena developera (nu ok, ja man nebuutu jaamokaas ar grafikas assetiem, buutu uz pusi mazaaks laiks)
Rezume : Izdomaata arhitektuuras "playfield" dalja, gameplay virziens, paaris rindas editoram. Nebuutu es nodarbojies ar "paseedeesanu" preses baaraa, buutu kkas vairaak XDD
P.S Paluugsu tomeer GM fanus neaizrauties ar spamosanu seit, bet saada 5kl liimenja riiciiba tomeer bija paredzama _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Sun Mar 16, 2008 10:44 pm Post subject: |
|
Nekaadas atrunas sobriid nebuus Riit buus kaads skriins ar editoru un vispaareejs spoileris par sisteemu xD Bet iisumaa es neesmu guleejis 48 stundas... (no 22-7 no riita klubaa daudziijos... takaa sorry ) _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Sun Mar 16, 2008 11:06 pm Post subject: |
|
snake5 wrote: | nu tad man ir daži jautājumi..
kāda veida kartes izmantos spēle? (tiles, blocks, polygons, ...)
|
Tiiri specifisks piegaajiens, buus nogrieznju cupinja ar ko veido liimenja plasumus editoraa, ir uztaisiits triangulators kas no cupinjas izveido index buferi lai varu dabuut arii trijstuurus (uzreiz paveraas iespeejas vinjus piepildiit ar tekstuuru saderii) Taalaak katrai liinijai ir piesaistiiti "props" objekti kas buutiibaa ir vnk vizuaalaam izvirtiibaam (zaale, kaste, kkas taads) piesaistiiti liinjijai lai nocullojot liiniju nocullotos arii sitais :P
snake5 wrote: | nu tad man ir daži jautājumi..
vai ir jau vismaz spēlētāja objekts gatavs?
|
No ko nu kurs saprot ar "speeleetaaja objektu" Ir taads collision objekts izveidots kas mijiedarbojas ar augsupmineeto struktuuru un speej (var riit arii pilnveertiigi spees XD) mijiedarboties un pastaigaaties par to visu pasaakumu...
snake5 wrote: | nu tad man ir daži jautājumi..
varbūt ir vēl kāds screens, ko rādīt (bez editora)
|
Nekaadi grafiskie asseti nav vieniigais ko var redzeet ir manis sataisiita levelja nogirieznji, poligoni, normaalji tangenti and stuff like that XD
snake5 wrote: | nu tad man ir daži jautājumi..
vai sāk rasties jau kautkādas spēles pazīmes?
|
Kaa tad XD Btw kaa tev ar to tech demo iet, izdevaas pielikt velocity uzbuuveetam fizikas dzinim?? [/sarkasm]
snake5 wrote: | nu tad man ir daži jautājumi..
kādas tehnoloģijas plānots ielikt spēlē? (izņemot šeiderus)
|
simtiem patenti un jaunas amerikas atklaasana... 2D platforemer kaa nekaa _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Wed Mar 19, 2008 6:46 pm Post subject: |
|
Un ja nu es paardomaaju par spoilerosanu? Es tikko izveidoju animaacijas klasi, saliksu animaacijas ieksaa un tad arii paraadiisu kko _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Fri Mar 21, 2008 8:06 pm Post subject: |
|
Pasteidzies ko? Mana animaacijas klase tapa nepaarspiileejot stundaa ar visu play, loop, stop, rewind, utt, kaa arii struktuuru kas galbaa informaaciju par tekstuuru, animaacijas aatrumu, un spraita izmeeru.
piem
AnimatedSprite sprite = new AnimatedSprite();
sprite.Play("PlayerWalkToLeft");
...
sprite.Update(ElapsedGameTime);
tik vienkaarsi :P
Nu vieniigais man nav arts tik daudz sabaazts ieksaa lai buutu daudz ko atskanjot _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Wed Mar 26, 2008 9:22 pm Post subject: |
|
Beediigi jaunumi programmistam : man pa olinjdienaam nokuuraas mans 6600GT (vecais krakjiits xD) un tagad liidz 5 dienai ir melns klusums gamedevam Kameer vietu neienjems 8800GT _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Sat Apr 19, 2008 3:15 pm Post subject: |
|
Sodien laikam visi DX10 jaukumi buus izbaudiiti un varu atkal kerties pie sitaa laika kaveeklja xD _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sat Apr 19, 2008 8:36 pm Post subject: |
|
būšu tik laipns un atgādināšu, ka spēles veidošanas laiks iet uz beigām ;)
starts:
Quote: |
Darbu pie speeles saaku riit, 6 martaa
|
pauzes starts:
Quote: |
Posted: Wed Mar 26, 2008 9:22 pm
|
pauzes end:
Quote: |
Posted: Thu Apr 03, 2008 1:21 am
|
tagad ir 19. aprīlis
Quote: |
Developmenta laiks vareetu buut teiksim 1,5 man months
|
esi ieplānojis 1 mēnesi un 15 dienas (kopā 45 dienas) darbam
20 dienas no starta līdz pauzei
16 dienas no pauzes beigām līdz šai dienai
kopā 36/45
aiznākamajā nedēļā gaidīsim rezultātu _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Sat Apr 19, 2008 10:11 pm Post subject: |
|
Es teicu snjaga - DEVELOPMENTA laiks... tu zini kas tas taads? xD Tas ir laiks piem dienaas (stundaas) ko cilveeks(i) pavada kko developeejot. Tu mazliet jauc to lietu ar datumiem... Es esmu developeejis kaadu nedeelju maksimums Tagad pabriidinaaju ka atkal saaku. Bet nu katraa zinjaa man ir jau labs darbins padariits, neuztraucies un nespamo. _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Sat Apr 19, 2008 11:27 pm Post subject: |
|
Storm: tātad iznāk, ka tu piekrīti, ka nevar par vienu/diviem mēnešiem uzcept tādu spēli kādu snjaks taisa? Jo redz, tu pats skaisti parādīji, ka ne jau ikdienas 8h spēle tiek developēta. Pagājis mēnesis, bet pat no skrīnšotiem ne miņas, kur nu vel spēles..
Jā, piekrītu, ka tu sākumā teici "Developmenta laiks vareetu buut teiksim 1,5 man month".. bet tas tikpat labi nozīmē to, ka tavu spēli mēs sagaidītu tikai ap jauno gadu, ja tu developētu tikai 1h dienā.. Bet ar šiem gudrajiem cilvēkmēnešiem tu varētu attaisnoties tikai tad, ja tu developētu komandā - ar vairāk kā vienu cilvēku. Jo tad ir jēga rēķināt programmprodukta laikietiplību cilvēkmēnešos. Vienatā kodejot nekādus cilvēkmēnešus nav jēgas rēķināt - ir vienkārši jāsaka reālais laiks.
Nesaprotu šito pēdējā laika tendenci.. vispirms skaļi bļaustīties par savu spēli un galā neko neuztaisīt... (vai izgāzties ar rezultātu). Nav vienkāršāk vispirms kaut ko uztaisīt un tad plātīties? |
|
Back to top |
|
|
Kamazs Guru
Joined: 17 Jan 2003 Posts: 829 Location: The glorious ancient city of Loja
|
Posted: Sun Apr 20, 2008 12:23 am Post subject: |
|
Man nav nekas pret to, ka uztaisīt spēli pusotra mēneša laikā nevar -- darbs, skola, videokarte saplīst, dzīva...whatever.
Man tikai kaitina, ja brauc augumā citiem, ka tie lūk vienkāršas lietas taisa tik ilgi. Kā tur ir Storm, ko tu tik vienkāršas lietas tik ilgi taisi?
Ja gribi citus kritizēt, tad esi gatavs atbildēt par to ar savu galvu. _________________ ...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|