dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

ātruma palielināšana un delta time

 
dev.gamez.lv Forum Index -> Matemātika un fizika
View previous topic :: View next topic  
Author Message
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sun Mar 16, 2008 11:27 am    Post subject: ātruma palielināšana un delta time

Code:

//1 - ok ar dažādiem dTime
BODY->linearVelocity.x += 2*dTime;
//2 - nav ok ar dažādiem dTime
BODY->linearVelocity += spdvec*dTime;

es tā skatos, ka, ja, tikai vienu no ātrumiem mainot (x/y), relatīvo ātrumu pareizina ar dTime, tad vienmēr un visur viss ir ok..
bet kāpēc nav tāpat tad, kad maina abus?
kodā paskaidrots, kas kā strādā..
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sun Mar 16, 2008 12:03 pm    Post subject:

Tos nesauc par vienu vai abiem ātrumiem. Tos sauc par ātruma vektora komponentēm (x un y komponentes).

Un nav aizliegts mainīt "visu" ātrumu tā kā tu to dari. Problēma ir citur vai arī jāskatās globālākā mērogā uz to visu.
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sun Mar 16, 2008 12:13 pm    Post subject:

aizliegts jau protams nav, bet rezultāts nav pareizs..

būtu labi tā, ka spdvec*dTime veidotu vektoru, kura garums ir |spdvec|*dTime, nevis kādu citu, cik es saprotu..

citādāk kautkāpēc sanāk tā, ka pie dažādiem dTime, piemēram 1 un 2, ātrums nav attiecīgi (velocity*1 un velocity*2)..
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sun Mar 16, 2008 12:21 pm    Post subject:

Tādā gadījumā tā ir pilnīgi atšķirīga operācija no prasītās saskaitīšanas.
Pirmajā postā tu simulē paātrinājumu (v = v0 + a*t).
Bet tagad tu vienkārši gribi pamainīt vektora garumu.

To dara pareizinot normalizētu doto vektoru ar vajadzīgo garumu: v_new = normalized(v_old) * new_length;
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sun Mar 16, 2008 12:48 pm    Post subject:

hm...
tad kāpēc pirmajā koda piemērā viss strādā ok, bet otrajā nē?
tas var būt tāpēc, ka es pieskaitu dažādus vektorus vairākas reizes?
btw, fizikas libs visu tur simulē, es vnk uzlieku tam ķermenim ātrumu..

a varbūt tiešām no citas puses uz to jāskatās..
otrajā gadījumā vektora x komponente strādā ok, bet y - nē...
jāskatās..

skatos, visi spēki, kuri darbojas uz y asi nav pareizi..
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
MoKa



Joined: 10 Oct 2007
Posts: 79
Location: Daugavpils

PostPosted: Mon Mar 17, 2008 6:42 pm    Post subject:

Хм, я одно время использовал DeltaTime синхронизатор, но отказался, и стал использовать немного другой, его принцип заключается в том, чтобы сохранять стабильный UPS, каким образом: если обновление логики и т.п. не успевает, то пропускается рендер, таким образом мы имеем всегда стабильное обновление без зависимости от рендера.
_________________
Текущий Инструментарий: BlitzMax + Xors3D + FastImage + PhysX + sFXe
Back to top
View user's profile Visit poster's website
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Mon Mar 17, 2008 8:10 pm    Post subject:

hm, labāk nevajag, lai pazūd kadri..
tas bojā gameplay action spēlēm..

bet, cik es skatījos, problēma ir ar dTime precizitāti..
man ir tā, ka dTime nemainās, bet mainās Step izsaukumu skaits, lai saglabātu precizitāti fizikas lib'am
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Matemātika un fizika All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group