|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Tenjou
Joined: 22 Nov 2005 Posts: 275
|
Posted: Sat Apr 05, 2008 6:14 pm Post subject: Synergy Online |
|
Nu tā, pēc entajām pārakstīšanas reizēm, beidzot ir izveidojies puslīdz sakarīgs pamats spēlei. Izveidotas visas būtiskākās daļas(izņemot movement prediction) - login/logout, zonošanās(instačēšanās), visi darbi ar datubāzēm un datu saglabāšana, GUI(caur .xml), basic cīņas un prasmju apgūšana, etc sīkumi.
Pēdējas stabilās versijas, otrās, bilde:
Šobrīd tiek strādāts, pie attribūtu sistēmas, labākas cīņu sistēmas(ar timeriem visiem), skillu sistēmas un movement prediction. |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
|
Back to top |
|
|
Tenjou
Joined: 22 Nov 2005 Posts: 275
|
Posted: Sat Apr 05, 2008 9:49 pm Post subject: |
|
Diezgan vāja + tā ir debug versija(kautkur apm. 3x lēnāka) un divi klienti reizē, pc no kura screens - 1.3ghz, 512mb(SDRAM), 6200ge. Release uz fullscreen kautkur lidz 300fps aizsniedz, pagaidām ir ok. |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
|
Back to top |
|
|
Tenjou
Joined: 22 Nov 2005 Posts: 275
|
Posted: Sat Apr 05, 2008 10:07 pm Post subject: |
|
Pagaidam tikai viena hi-res tekstūra, multi-tex, bump utml šaderi, biku velāk plānots. Vēlos gameplay sistēmu prototipus uzveidot, pirms uzlaboju kautko vizuāli.
Edit: kautkur drīzumā, vēl iemetīšu wiki dizdoku. |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
|
Back to top |
|
|
Tenjou
Joined: 22 Nov 2005 Posts: 275
|
Posted: Sat Apr 05, 2008 10:38 pm Post subject: |
|
Šobrīd taisu vienatā, klientam izmantoju - C++, OGL+GLFW, FreeType, serverim - WinSock2 UDP(priekš movementa) un TCP/IP(priekš svariga stuff, pagaidam tiesa tikai UDP izmantoju, lai lieki nesarežģītu visu), MySQL datubāzēm, un minimāli jau sāku vēl Lua likt klāt.
Pati spēle ir Sci-fi/fantasy settingu(tie modeļi ir tik pagaidu ~.~), pats koncepts
cenšās iet uz komandas spēles onlineRPG. Neiedziļinoties, iznāk kā RTS tikai
kā ja katrs no unitiem būtu spēlētājs. Kautko līdzigu var sastapt spēlē Savage/Savage 2. |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Sun Apr 06, 2008 12:05 am Post subject: |
|
Nu ja shis ir iistais (http://savage2.s2games.com/media.php), tad tur tiiri uz MMORPG velk. _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
Tenjou
Joined: 22 Nov 2005 Posts: 275
|
Posted: Sun Apr 06, 2008 12:23 am Post subject: |
|
Yup, ir īstais, tur ja nemaldos lielakais bija 64 vs 64 variants, izskatās mmo veidīgs. Īsti nezinu, vai jau no tik playeriem skaitās massive, bet jā diegan līdzigs.
Personīgi šobrīd cenšos izveidot, lai būtu vismaz 10 spelētājiem, ko darīt,
protams vēlētos to massīvaku veidot, bet tad jau redzēs kā būs gan ar resursiem, gan entuziasmu. Jau viens gads pie projekta ir, ja skaita pārtraukumus. |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Sun Apr 06, 2008 1:00 am Post subject: |
|
Savage gan nav mmo. Taču rpg gan laikam skaitās.
Darbā ir viens kolēģis, kas par Savage riktīgi iefano. Mēs šo visu laiku uz zoba velkam par to, ka kas tad nu tas par "mmorpg" tas Savage ir salīdzinot ar WoW'u. Tāpēc esam jau pietiekoši atklausījušies, ka Savage nu gan nav mmo. |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Sun Apr 06, 2008 12:18 pm Post subject: |
|
Gads pie projekta, pie tam ar paartraukumiem nu galiigi nekas nav. Pats straadaaju pie viena ne paaraak sarezhgjiita MMO jau kaadus 2 gadus (atkaartoshu, ne paaraak sarezhgjiita). _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
Tenjou
Joined: 22 Nov 2005 Posts: 275
|
Posted: Fri Apr 11, 2008 10:36 pm Post subject: |
|
Tāks, nakamās nedēļas uzlabojumi spēlei:
- Izveidota pagaidu extrapolācija/kustību paredzēšana un uzlabota 'frame based' animācija. Pagaidām klients lieto .md2 modeļu formātu, kas neatbalsta skeletu animācijas, bet 'frame based' animācijas tiks izmantotas vienkāršiem objektiem, kuriem nav vērts rēķināt skeletu.
- Cīņu sistēmai implantēta cooldownu un timeru sistēma. Daļai prasmju būs noteiks savs laiks, piem. parastam uzbrukumam ir savs laiks pec cik to var izmantot, ja opponents bloķē uzbrukumu, viņam no uzbrukuma noņemās noteikts laiks, bet sekojoši otram pievienojas, iznāk kā counter-attack u.tml.
- Attribūtu sistēma - katram varonim būs sešas ķermeņa daļas - galvas, rumpis, kajas un rokas, attiecīgi katrai daļai ir savi attribūti. Viņi ietekmēs, to cik ātri spelētajs apgūst prasmes un citās situācijas kā piem. cik spēcīgi, un cik precīzi sit utml. Attribūti attīstisies paši lēnām laikam ejot , bet ja piemēram varonis nodarbojās ar zinātni un nedara neko fizisku, tad attiecīgi ar laiku fiziskie attribūti pamazināsies, bet logikas rakstura attribūti palielināsies.
Attribūti dalās 5 līmeņos no very low līdz very high.
- Skillu sistēma - skilliem ir divi veidi kuri dalās pec tam arī mazliet tālāk, pasīvie un aktīvie. Pasīvie ir kas apgūstami būs laikam ejot, un cik ātri tas notiks atkarīgs būs no attribūtiem. Aktīvie kas apgūstami būs tikai pielietojot. Katram skillam arī ir ranki zemākais ir Rank 0(neophyte) ldiz Rank 7(grandmaster). Pec noteikta ranka unlockojas jaunas prasmes.
Edit: Ak jā, pagaidām tas viss ir caur command rindām -> /learn [skill] .. etc, tapēc skrīnu pagaidam nelikšu.
mm, turpinājums gaidams nakamajās dienās. |
|
Back to top |
|
|
Tenjou
Joined: 22 Nov 2005 Posts: 275
|
Posted: Sat Apr 12, 2008 12:14 am Post subject: |
|
m, dubultposts par to ko paredzēts izveidot pa apmēram diviem mēnešiem.
1. Factionu sistēma - sākotnēji būs divas dažādas frakcijas, ar pilnīgi atškirīgu attīstibas virzienu pa tech-koku. Viņas būs pilnīgi developeru vadītas
un spēlētajiem nāksies specializēties, lai izmantotu sava faction labumus.
Kamēr viņas ir divas, viņas būs savstarpēji naidīgas un katrs spelētajs pārstāvēs savu, tādejādi cenšoties pēc teritoriālas, resursu kontrolēs.
Factioni dalīsies zemāk -> ģildes, korporācijas etc etc.
Talāk nakotnē plānots ari ka spēlētaji varēs izveidot savu factionu un izveidot paši savu unikalu izveli pa tech-koku.
2. Resursi, zinātne, atklajumi, kraftošana - diezgan pašskaidrojoši, pa diviem mēnešiem nebūs nekas šeit īpašs, izņemot ka katru resursu vajadzēs arī nogādāt uz kādu patversmi.
3. Inventory sistema - plānots izveidot Ultima Online like inventorija sistemu,
ka soma un brīvi stumda priekšmetus, nav slotu.
4. Būvēšana - iespejams būs būvēt un iznīcināt objektus uz kartes, pagaidam plānota tikai sienas būvēšana(pa diviem mēnešiem). |
|
Back to top |
|
|
DeRatizators
Joined: 27 Apr 2006 Posts: 492
|
Posted: Sat Apr 12, 2008 12:28 am Post subject: |
|
Izskatās interesanti. Mani gan vairāk interesē, kā tu esi ieplānojis veikt gameplay ap "teritoriālo kontroli". _________________ Any PANCAKE has to be long and thin and short and fat. Not to mention being an excellent insulator and a superb conductor. |
|
Back to top |
|
|
Tenjou
Joined: 22 Nov 2005 Posts: 275
|
Posted: Sat Apr 12, 2008 12:16 pm Post subject: |
|
Pagaidām tā būs tikai tīrai stastistikai, aprēķināts tiks cik % no būvēm pieder factionam uz dotās teritorijas. Tālu nākotnē tam nāks klāt vēl event based uzdevumi.
Tādam dizainam ir viena liela problēma - kā balansēt katru pušu attīstību, lai viena nekļūtu daudz pāraka par citām pusēm it īpaši ja spēle ir open pvp(visur var uzbrukt teorētiski). Šobrīd šķiet labakais risinājums tam, ka pirmārās bāzes vietās nevarēs uzbrukt citi factioni, ko varēs lielakotiesi darīt tikai atvērtajās kartēs - 'conquested zones' or smth, tur arī visas spēlētāju būvētās ēkas varētu iznīcināt pilnībā. |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|