|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Sat Apr 12, 2008 3:06 pm Post subject: |
|
Tieshaam interesanti. Bet tas, ko tu te apraksti ir tieshaam tikai lielas kompaanijas speekos. Ar taadiem plaanien toch taalu netiksiet (saku iz pieredzes). Neuzskati mani par skeptikji, bet ko tik grandiozu izveidot paaris cilveekiem (nezinu, varbuut jums ir kompaanija) nav reaali. Ja tas, ko tu staastiji ir tieshaam izmplementeets speelee, tad jau tagad cepuri nost. _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Sat Apr 12, 2008 3:16 pm Post subject: |
|
Gribētos redzēt to stāstīto darbībā. Kaut tās pašas komandu izpildīšanas.
Ja ne pašā aplikācijā, tad vismaz no ekrāna filmētā video. |
|
Back to top |
|
|
Tenjou
Joined: 22 Nov 2005 Posts: 275
|
Posted: Sat Apr 12, 2008 4:26 pm Post subject: |
|
elvman: tiesa, to visu izveidot prasa daudz zināšanas, laiku un resursus, kas parasti ir tikai lielām kompānijām. Bet tās lielākotiesi visus šos resursus ziedo veidojot jaunas tehnoloģijas, grafikai un kā noturēt vairak klientus vienlaicīgi(MMOG), tai pat laikā agrāk MUD`us veidoja bieži vien 1-2 cilvēki un contentā, featurēs apdzina lielu daļu online spēļu, vēl joprojām.
Respektīvi šobrīd jau izjūtu, ka darba ir pārāk daudz priekš viena cilvēka, tapēc es cenšos domāt kā to padarīt vienkāršāku. Tagad izvedojot skillu sistēmu nelietoju nekādus GUI u.tml, terrainam nav reljefs, nav skeletu animācijas nav šeideru, būtība nav nekā grafikā daudz. Tas ļauj ietaupīt pagaidām daudz laika un var koncentrēties uz kontenta radīšanu kā tas notika MUD laikos. Protams es īpaši ilgi ar to nevarēsu aizbildināties, jo tomēr darbiba notiek 3d telpā.
Man tiešām nav ne jausmas, cik spēšu izveidot un kur ir tas limits, bet to droši vien varēs redzet pēc 2-3 mēnešiem.
bubu: video es centīšos uz nākamo nedēļu ar iknedēļas updeitu. |
|
Back to top |
|
|
Tenjou
Joined: 22 Nov 2005 Posts: 275
|
Posted: Fri Apr 18, 2008 1:31 pm Post subject: |
|
Šī nedēļa pagāja vairāk vizuālajai pusei un ērtakai klienta lietošanai. Sāku visam alternatīvi veidot arī jaunu GUI, jo vecais īsti labi neder vairs spēles vajadzībām(nu vienīgi editoram būtu okey).
- Izveidota inventory sistēma abās servera/klienta pusēs, ar visiem tooltipiem un updeitiem.
- Cooldown sistēma parimplantēta uz jauno GUI.
- Scrolling event teksti čariem virs varonu galvām.
.. un visadi labojumi un uzlabojumi, tā kā plāni šonedēļai mazliet mainījās, video nebūs, bet tā vieta pavisam drīz(ceru nedēļa vai pusotra), būs pieejama brīvi testejama klienta versija.
Pirms to daru vēlos izveidot vairāk biku kontentu, lai būtu jau kautko ko varētu darīt.
Pāris testa ekrānvāršņi:
|
|
Back to top |
|
|
MoKa
Joined: 10 Oct 2007 Posts: 79 Location: Daugavpils
|
Posted: Fri Apr 18, 2008 1:53 pm Post subject: |
|
А FPS что так съедает? _________________ Текущий Инструментарий: BlitzMax + Xors3D + FastImage + PhysX + sFXe |
|
Back to top |
|
|
Tenjou
Joined: 22 Nov 2005 Posts: 275
|
Posted: Fri Apr 18, 2008 2:13 pm Post subject: |
|
Debug versija, lielakotiesi boost bibliotēkas stuffs uz debug ievērojami palēlina visu. |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Sat Apr 19, 2008 3:25 pm Post subject: |
|
Varbūt tāpēc, ka šie skrīnšoti nav no gala versijas un tāpat tur daudzkas mainīsies, lai kautko spriestu no skrīnšotiem. Šis kā nekā ir developeru community (kā augšā forumam rakstīts), tāpēc jēga iespringt par debug/ne-debug buildu skrīnšotiem..? |
|
Back to top |
|
|
Tenjou
Joined: 22 Nov 2005 Posts: 275
|
Posted: Sun Jun 01, 2008 10:36 pm Post subject: |
|
Sakarā ar apstakļu maiņu dzīvē, iznāk tikai ap jūniju vidu publiski patestēt to, kas jau ir, bet nemainigi no tā, pie spēles tiek joprojām strādāts.
Šobrīd tikka pāriets uz .md3 modeļu formātu, kurš joprojām ir frame based, bet ir tīri simpātisks priekš online tipa spēlem, ar to ka modelis katrs tiek sadalīts, pa daļām. Pagaidām testēšanai izmantoju modeli, no quake3.
Factionu sistēma, ar visādiem sīkumiem kā - pievienoties, izstāties. Orģināli spēlētajs, var arī nepiesaistīties, pie jebkādiem esošajiem factioniem.
Vēl apmēram nedēļa darbs un arī dinamiska eku(šobrīd tikai sienas) būvēšana, jaukšana, būs pabeigta. Tagad atlicis gandriz tikai izveidot, ka ir kaut kāda kontrolē ar updeitiem, ja neesi bijis uz vietas tajā kartē, kad tika būvēts u.tml
|
|
Back to top |
|
|
Tenjou
Joined: 22 Nov 2005 Posts: 275
|
Posted: Sun Jun 08, 2008 7:05 pm Post subject: |
|
Bumps, ar jaunajiem updeitiem.
Vairāk, vai mazāk tika implantēta ēku būvēšanas sistēma, ar iespēju nojaukt būvētās ēkas. Diezgan daudz vēl iespējamas optimizācijas, bet cerams, tā kā ir spēs uzturēt desmit spelētājus vienlaicīgi.
[būvēšanas režīmā]
Implantēti dažādi steitu menedžeri, kas tagad ļauj, piemeram, prasmei kuru lietojot ir jāgaida noteikts laiks(channeling), lai izpilditos, un var pievienot, ka var iztraucēt šo processu sākt kustoties, pretinieks uzbruk u.tml.
Resursu vākšana. Pagaidam ir tikai defaults resurss testiem - 'Resource', kuru vācot pieskaitās, pie savas frakcijas. Šādi pieci resursi ir vajadzīgi, lai uzbūvētu vienu sienu.
Domination. Rāda procentuali, cik un kurai frakcijai ir ietekme noteiktā territorijā.
Mmm, ja uz nakamo nedēļu nekas negaidīts nenotiks, tad publiski izlikts tiks 0.3.0 versijai Synergy Client.
Uz nakamo nedēļu vairak, vai mazak nekā īpaši jauna nebūs, doma piekārtot klientu ērtāk lietojamu citiem...tāds pagaidām, ne cik draudzīgs pret lietotāju. |
|
Back to top |
|
|
Tenjou
Joined: 22 Nov 2005 Posts: 275
|
Posted: Sun Jun 08, 2008 7:24 pm Post subject: |
|
Mērķis, uz vasaru ir implementēt sekojošās lietas:
* Ekipējuma sistemu - pirmais pielietojums, pašreizejajai inventory sistemai.
* Distancēto cīņas sistēmu - tas ietver sevī, kinētiska trieciena(lādiņa) un enerģijas ieročus.
* Ekipējumus dažādus - galvenokārt Enerģētisko vairogu u.tml
* Prasmju koka uzlabojumi - koks būs gan spēlētājam, gan frakcijai atsevišķi, un nāksies attīstīt tehnoloģijas(izmantojot lielākotiesi spēlētaja prasmes un arī tas skaitās 'team effort'), lai spētu izmantot attiecīgo ekipējumu.
* Partikļu sistēma un terraina formas.
* Editors.
Pie prasmēm nāks jauns koks, kā Leadership. Spēlētajs, kas ir specializejies šajā kokā, varēs dot pavēles visiem, kas ir zem viņa vadīšanas. Paveles varēs nepildīt, bet ja tiek izpildīta spelētajs iegūst kādu noteiktu bonusu. Sekojoši koku izdevigi būs tikai apgūt tiem, kam ir reali spēja arī vadīt.
Last edited by Tenjou on Sun Jun 15, 2008 2:52 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
Landsat7
Joined: 06 Aug 2007 Posts: 4
|
Posted: Sun Jun 15, 2008 2:05 pm Post subject: |
|
Atvainojos par offtopiku, bet vai šie vārdi tiek lietoti pareizi? (tas pats ir atrodams dažos citos Tenjou postos)
Quote: | Mērķis, uz vasaru ir implantēt sekojošās lietas |
Quote: | Implantēti dažādi steitu menedžeri |
Ar "implantēšanu" taču saprot kāda objekta ķirurģisku ievietošanu ķermenī Vai arī tā implantēšana ir kāds jauns programmētāju žargons? Manuprāt, labāk būtu izmantot vārdu "implementēt" (vai kaut kā tā; no ang.val. 'to implement'), kas nozīmē: īstenot, realizēt, utml.
(piesējos, jo tādas glupības ļoti duras acīs :p) |
|
Back to top |
|
|
Tenjou
Joined: 22 Nov 2005 Posts: 275
|
Posted: Sun Jun 15, 2008 2:48 pm Post subject: |
|
Yup, pareizi vien saki...palabošu. Droši vari teikt, ja kautkas lēc acīs vēl tāds. |
|
Back to top |
|
|
Tenjou
Joined: 22 Nov 2005 Posts: 275
|
Posted: Sun Jun 15, 2008 7:16 pm Post subject: |
|
Nedēļas updeits:
Kā solīju mazu publisku demo uz apm. šodienu. Tik šīs ir biku apgraizītāks, kas ir orģinali, bet škiet nebūs šodien pietiekami laika, lai visu saveidotu, cik vēlējos.
http://78.84.116.47/synergy/Synergy%20Online.7z
http://yy.lv/download.php?f=139701
W, A, S, D (+ bultiņas) - kustēšanās.
Space - uzbrukt.
Left Ctrl - pariet uz nākamo zonu, jāstāv obligāti uz kartes tumšajām vietām.
Left Shift - vākt resursus, jāstav uz gaiši zaļā laukuma, kurš ir uz vidējās zonas.
B - ieiet/iziet no būvēšanas režīma.
Konsoles komandas šajam testam:
/faction_join <faction> - <faction> vieta rakstam Alpha vai Beta ,ali pievienotos kādai frakcijai. Kas ir vajadzigs, lai buvetu vai vāktu resursus.
/faction_leave - pamest frakciju.
/faction_status - informācija par to kāda frakcijā esat.
Update: lai izmēginātu visu iesaku atvert divus klientu reizē ar dažādiem accountiem(veidojas automātiski, ja neeksistē ievaditais). Jo diezvai iznāks sastapt vēl kādu citu personu.
Last edited by Tenjou on Sun Jun 15, 2008 8:28 pm; edited 5 times in total |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Sun Jun 15, 2008 7:41 pm Post subject: |
|
1) login skrīnā nestrādā tab poga ;)
2) nevaru ielogoties ar da jebkādu userneimu/paroli
3) kāpēc parole atklāti uzrādās?
4) kam tev vajag GL_EXT_texture_env_combine (log failā paskatījos), ja ir tāds GL_ARB_texture_env_combine? ARB gandrīz vienmēr ir virskopa EXT, tb tas māk visu to pašu un vēl bonusa lietas. Vajag priekšroku dot ARB, nevis EXT palašinājumiem - tie ir labāk supportēti (ATI vs Nvidia).
Vēl silts ieteikums - vai nu dod līdzi C/C++ runtime bibliotēkas (msvc*80.dll) vai arī kompilējies klāt tām statiski. Citādi būs kaudze cilvēku, kuriem tādu nebūs un nevarēs palaist (vai arī nebūs īstās versijas - SP1 piemēram). |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|