dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

via #1562

 
dev.gamez.lv Forum Index -> fleims/offtopics/draza
View previous topic :: View next topic  
Author Message
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Wed Apr 09, 2008 7:21 pm    Post subject:

1. direct3d zīmē trijstūrus, tāpat kā openGL
2. es nesaprotu, kas tev ir 0,1|0,1|0,1|1,0 un 0,1|1,0|0,1|1,0.. tās noteikti nav vertexu tekstūru koordinātas, jo tad izskatītos dīvaini teksturēts quads

par taviem variantiem - nesaprotu, ko tu tur sarežģī, ja tekstūru koordinātas ir maināmas..
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Wed Apr 09, 2008 8:20 pm    Post subject:

1. ar ko esmu izpelnījies tādu godu? Evil or Very Mad
2. ja neatceries, tad nestāsti, ja?
d3d tā nevar

btw,
Quote:
Es te atkal ar directx spelejos

nejauc iekšā OpenGL, per-pixel apgaismojumu, lightmapus (mape = folder = bitmaps/attēls/tekstūra? Confused ), un lineāro interpolāciju, ja reiz viņš eksperimentē, tad vislabāk ir vnk paskatīties, nevis tā, ka tu viņam visu pasaki priekšā, ja viņam būs kas neskaidrs, atnāks, pajautās

bet, tagad šķiet sapratu, kas tie 0,1|1,0 bija..
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Wed Apr 09, 2008 8:27 pm    Post subject:

snake5 wrote:
2. ja neatceries, tad nestāsti, ja?
d3d tā nevar

Cik jocīgam tev ir jābūt... Kārtējo reizi spamu dzen. Kautkāds ārprāts ar tevi.
Es nekur neapgalvoju, ka d3d kautko var vai nevar. Es uz tavis teikto:
snake5 wrote:
1. direct3d zīmē trijstūrus, tāpat kā openGL

atbildēju, ka "oglā var padod zīmēt arī quadus..."
Tb tu saki, ka Ogls zīmē trijstūrus, es saku ka arī quadus. Un es to 100 punkti "atceros" = zinu, ka Oglā var ne tikai trijstūrus zīmēt.

Quote:
nejauc iekšā OpenGL, per-pixel apgaismojumu, lightmapus (mape = folder = bitmaps/attēls/tekstūra? :? )

To es tikai teicu par liela izmēra poligoniem, kurus viņš, cik saprotu izmanto. Jo tiem (lielajiem poligoniem) IR no svara kāds apgaismojuma veids ir pielietots. RTFM par Gouraud shading un trijstūru rasterizāciju palasi (tā ir tā lineārā interpolācija pa horizontālām līnijām).
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Wed Apr 09, 2008 9:15 pm    Post subject:

Quote:
neatceros īsti kā ar d3d, bet oglā var padod zīmēt arī quadus

tas jau nozīmēja, ka d3d nevar padot zīmēt quadus

nezinu, kopš kuriem laikiem jau, bet ir dzirdēts, ka tāpat tie visi poligoni tiek pārvērsti par trijstūriem
http://nehe.gamedev.net/data/lessons/lesson.asp?lesson=02
Quote:
From what I've heard, most video cards render objects as triangles anyways.


tak ja viņam vajadzēs to apgaismojumu, tad viņš te nāks un prasīs vai lasīs tutoriāli!
es tak zinu par gouraud shading un par trijstūru rasterizāciju esmu lasījis, es nesaku, ka tu stāsti muļķības, bet saku, ka tas nav tas, ko viņam tagad vajag zināt!
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Wed Apr 09, 2008 9:37 pm    Post subject:

snake5 wrote:
tas jau nozīmēja, ka d3d nevar padot zīmēt quadus

Tu latviski māki lasīt??
Tur ir rakstīts - "neatceros īsti kā ar d3d" (tas tieši tā arī jāsaprot - nezinu/neatceros/slinkums-tagad-skatīties ko un ka var d3d), "bet oglā var padod zīmēt arī quadus" (tas arī tieši tā jāsprot - ka oglā=OpenGL var arī padot zīmēt quadus - glBegin(GL_QUAD)). Atšķirbā no tavis teiktā, ka var trijstūrus oglā. Un tajā teikumā nav ne vārda par to ko var un ko nevar d3d.

Tas kā videokarte tālāk to dara - es ne vārda par to neteicu. Viss, ko es teicu - ka OpenGL API var padot zīmēt ne tikai trijstūrus. Pati implementācija (videokarte/draiveris) tad lai arī dara, kas vien viņam tīk.

Quote:
tak ja viņam vajadzēs to apgaismojumu, tad viņš te nāks un prasīs vai lasīs tutoriāli!

tak ja viņam/citiem/ne-man/tikai-tev vajadzēs to videokarte-zīmē-tikai-trijstūrus, tad viņš/viņi/citi te nāks un prasīs vai lasīs tutoriāli! Neviens tev nav prasījis kā videokarte zīmē poligonus.

Bet nē.. redz atkal kas gan ir šņaga bez spamiņa.
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Wed Apr 09, 2008 9:45 pm    Post subject:

vēl nesaprati?
padot zīmēt un zīmēt ir dažādas lietas.
domā tālāk, man vnk apnika tev skaidrot..

un, vispār, tu sāki spamu ar savu OGL, tas te ne tuvu nebija vajadzīgs
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
gazz



Joined: 03 Jan 2004
Posts: 355
Location: Teika

PostPosted: Fri Apr 11, 2008 11:55 am    Post subject:

OpenGL API primitiivu tipi:
Code:

GL_POINTS, GL_LINES, GL_LINE_STRIP, GL_LINE_LOOP, GL_TRIANGLES, GL_TRIANGLE_STRIP, GL_TRIANGLE_FAN, GL_QUADS, GL_QUAD_STRIP, GL_POLYGON


Dirext3D(dx9) API primitiivu tipi:
Code:

D3DPT_POINTLIST, D3DPT_LINELIST, D3DPT_LINESTRIP, D3DPT_TRIANGLELIST, D3DPT_TRIANGLESTRIP, D3DPT_TRIANGLEFAN


attieciigi opengl ljauj ziimeet arii quadus, d3d neljauj Smile vienkaarshi, nav ko saspringt
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Fri Apr 11, 2008 3:32 pm    Post subject:

nu tas jau ir tas, ko teicu, ka d3d neļauj..
vnk galīgs sviests parāvās, atvainojos no savas puses, ceru, ka Otrais arī tā izdarīs Wink
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> fleims/offtopics/draza All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group