dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

fnordware j2k

 
dev.gamez.lv Forum Index -> Pļāpātuve
View previous topic :: View next topic  
Author Message
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Mon Mar 31, 2008 7:02 pm    Post subject: fnordware j2k

Nezinu kāpēc, bet pēc pieredzes - katrs jpeg 2000 kompresors spiež pa savam. Bija gadījies pāris pretīgus brīnumus redzēt, un uz kādu laiku domu par jpeg2000 biju atmetis. Bet šitas brīnums: http://www.fnordware.com/j2k/ spiež vienkārši ideāli. Trennēta acs, protams, var pateikt, kur zudusi kvalitāte, un 1-2 bildēm, ko šodien kompresēju, bija pāris alfa kanāla pikseļi mazliet jocīgi izkropļoti, bet kopsummā: vidēji ~3x mazāki faili kā .png kompresija, kvalitāte gandrīz nezūd, izņemot atsevišķus gadījumus. Atbalsta alfa kanālu un 16bitu krāsas. Ko vēl var vēlēties?
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Mon Mar 31, 2008 7:34 pm    Post subject:

Tāda jau to lossy kodeku būtība - kats spiež pa savam, kā vien tam šķiet, ka iznāks labāk. Un imho, ja runa ir par spēlēm, tad mūsdienās ne jau diska vieta ir svarīga, bet gan vieta atmiņā. Un videoatmiņā vislabākā vietas un performances ziņā ir DXT kompresija. Ja uz diska tā aizņem daudz, tad var ļoti vienkārši to ielikt zip failā un būs labi.

Bet ja jau saki, ka tas minētais jpeg 2k kompresors ir tik labs, tad var vēlēties nepiesaistību Photoshopam, tb stand alone exe failu.
Back to top
View user's profile Send e-mail
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Mon Mar 31, 2008 9:30 pm    Post subject:

Ar zip bildi nesaspiediisi. Bet kaut kaa nepatiik tas jpeg 2000, visapkaart par vinju suudzas. Rada vienas vieniigas galvas saapes. Taakaa webs vinju neatbalsta, tad vietas taupiishanai nu galiigi nav noziimes. Nezinu pat kur vinju reaali var izmantot. Nu ok pielietojumi ir - fotokameras (muusdienaas vairs nav probleema), zinaatne (mani neskar), tiikls (ok, nedaudz skar), video (kaarteejaas glavas saapes ar konverteeshanu).
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Mon Mar 31, 2008 9:48 pm    Post subject:

elvman wrote:
Ar zip bildi nesaspiediisi.

Viss atkarīgs no tā kādu bildi spiedīsi. Manā tekstā gāja runa par DXT, kuri spiežās pietiekoši. Protams, nedabūsi tādu kompresijas pakāpi kā jpeg. Bet uz 10-20% vari mierīgi cerēt.

Piemērs no Squares 3D vienas random-izvēlētas tekstūras (conifer.tga):
Nekompresēta - 769 KiB
DXT kompresēta - 129 KiB
DXT ar ZIP - 117 KiB
JPEG (75%) kompresēta - 110 KiB

Lai arī salīdzinājums nav korekts, jo DXT paredzēts lietot lielākas izšķirtspējas tekstūrām nekā nekompresētas tekstūras aizņemtais izmērs, rezultātā iegūstot augstāku kvalitāti nekā tā tāda paša aizņemtā izmēra lielākas izšķirtspējas tekstūra.

Bet fakts tāds, ka DDS no ZIP arhīva ielādēsies daudz ātrāk nekā no JPEG tāpēc, ka DDS datus var pa tiešo uz videokarti sūtīt kā tekstūru.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Pļāpātuve All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group