|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Mon Mar 31, 2008 7:02 pm Post subject: fnordware j2k |
|
Nezinu kāpēc, bet pēc pieredzes - katrs jpeg 2000 kompresors spiež pa savam. Bija gadījies pāris pretīgus brīnumus redzēt, un uz kādu laiku domu par jpeg2000 biju atmetis. Bet šitas brīnums: http://www.fnordware.com/j2k/ spiež vienkārši ideāli. Trennēta acs, protams, var pateikt, kur zudusi kvalitāte, un 1-2 bildēm, ko šodien kompresēju, bija pāris alfa kanāla pikseļi mazliet jocīgi izkropļoti, bet kopsummā: vidēji ~3x mazāki faili kā .png kompresija, kvalitāte gandrīz nezūd, izņemot atsevišķus gadījumus. Atbalsta alfa kanālu un 16bitu krāsas. Ko vēl var vēlēties? _________________
|
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Mon Mar 31, 2008 7:34 pm Post subject: |
|
Tāda jau to lossy kodeku būtība - kats spiež pa savam, kā vien tam šķiet, ka iznāks labāk. Un imho, ja runa ir par spēlēm, tad mūsdienās ne jau diska vieta ir svarīga, bet gan vieta atmiņā. Un videoatmiņā vislabākā vietas un performances ziņā ir DXT kompresija. Ja uz diska tā aizņem daudz, tad var ļoti vienkārši to ielikt zip failā un būs labi.
Bet ja jau saki, ka tas minētais jpeg 2k kompresors ir tik labs, tad var vēlēties nepiesaistību Photoshopam, tb stand alone exe failu. |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Mon Mar 31, 2008 9:30 pm Post subject: |
|
Ar zip bildi nesaspiediisi. Bet kaut kaa nepatiik tas jpeg 2000, visapkaart par vinju suudzas. Rada vienas vieniigas galvas saapes. Taakaa webs vinju neatbalsta, tad vietas taupiishanai nu galiigi nav noziimes. Nezinu pat kur vinju reaali var izmantot. Nu ok pielietojumi ir - fotokameras (muusdienaas vairs nav probleema), zinaatne (mani neskar), tiikls (ok, nedaudz skar), video (kaarteejaas glavas saapes ar konverteeshanu). _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Mon Mar 31, 2008 9:48 pm Post subject: |
|
elvman wrote: | Ar zip bildi nesaspiediisi. |
Viss atkarīgs no tā kādu bildi spiedīsi. Manā tekstā gāja runa par DXT, kuri spiežās pietiekoši. Protams, nedabūsi tādu kompresijas pakāpi kā jpeg. Bet uz 10-20% vari mierīgi cerēt.
Piemērs no Squares 3D vienas random-izvēlētas tekstūras (conifer.tga):
Nekompresēta - 769 KiB
DXT kompresēta - 129 KiB
DXT ar ZIP - 117 KiB
JPEG (75%) kompresēta - 110 KiB
Lai arī salīdzinājums nav korekts, jo DXT paredzēts lietot lielākas izšķirtspējas tekstūrām nekā nekompresētas tekstūras aizņemtais izmērs, rezultātā iegūstot augstāku kvalitāti nekā tā tāda paša aizņemtā izmēra lielākas izšķirtspējas tekstūra.
Bet fakts tāds, ka DDS no ZIP arhīva ielādēsies daudz ātrāk nekā no JPEG tāpēc, ka DDS datus var pa tiešo uz videokarti sūtīt kā tekstūru. |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|