dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Kursoriņš

 
dev.gamez.lv Forum Index -> Programmēšana
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Inf3rnal



Joined: 15 Jun 2006
Posts: 118
Location: Neverland

PostPosted: Sun Apr 13, 2008 8:29 am    Post subject: Kursoriņš

Gribētu savā aplikācijā standaro bultiņu nomainīt pret kko citu, manis izvēlētu. Nelietoju neko citu kā tīru Visual Studio. Kā to ir iespējams izdarīt?
Back to top
View user's profile Send e-mail
Tenjou



Joined: 22 Nov 2005
Posts: 275

PostPosted: Sun Apr 13, 2008 8:38 am    Post subject:

Vislabākais ir vienkāršs teksturēts quads ar savu kursora bildi un tad tikai updeito quadu ar peles pozīciju maiņām.
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sun Apr 13, 2008 10:30 am    Post subject:

vai arī LoadCursor funkcija -
pievieno savu kursoru programmai (RMB -> Add -> New item -> Resource -> Cursor File)
tad edito kursoru kā vajag
kad gatavs - sameklē resource.h failā sava kursora ID, un pie loga veidošanas loga klasei (WNDCLASS) hCursor = LoadCursor(hInstance,MAKEINTRESOURCE(kursora_ID));

http://msdn2.microsoft.com/en-us/library/ms648391(VS.85).aspx
kā te rakstīts, vari arī aizstāt to ar attēla ielādēšanu, tad jāskatās te:
http://msdn2.microsoft.com/en-us/library/ms648045(VS.85).aspx
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Sun Apr 13, 2008 11:20 am    Post subject:

Es ieteiktu izmantot snake variantu. Updeitojot peles poziiciju pie zema FPS, pele peldees. Noveeroju, ka speeles biezhaak vienkaarshi nomaina windows kursora ikonu tieshi deelj shii fakta.
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sun Apr 13, 2008 12:18 pm    Post subject:

Tā "peles peldēšana" ir sekas tam, ka input apstrāda ir piesaistīta fps'am. T.i. jo mazāks fps, jo retāk apstrādājas inputs. Tas ir tieši tas, par ko es teicu šeit: http://dev.gamez.lv/viewtopic.php?p=15485#15485 (tur tik runa bija par loģikas apstrādi, ne inputu - bet pēc būtības tie ir vienā kateogrijā). Ja input apstrāda ir atdalīta no renderēšanas fps, tad nekāda peldēšana nenotiks.

Un var jau arī nenodarboties ar tādām perversijām kā resursu faili. Īpaši, ja vēlāk paredzēts būs aplikāciju laist uz ne-Windows'iem. Var vienkārši lietot LoadImage funkciju: HCURSOR cursor = LoadImage(NULL, "kursors.cur", IMAGE_CURSOR, 0, 0, LR_LOADFROMFILE);
Pats .cur formāts ir parasts .ico formāts. Vari paņemt jebkuru bilžu failu un pārkonvertēt uz .ico formātu ar .cur paplašinājumu. Tas tev ļaus lietot vairāk kā 16 krāsas. Ja pareizi atceros, tad MSVC iebūvētais bilžu redaktors atļauj lietot tikai 16 krāsas (pats neesmu to lietojis gandrīz nekad, jo pārsvarā lietoju Express edišenu, kas ir par brīvu).

Es katrā ziņā ieteiku lietot Tenjou teikto variantu. Pats arī tieši tādu lietoju.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Programmēšana All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group