View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
MoKa
Joined: 10 Oct 2007 Posts: 79 Location: Daugavpils
|
Posted: Tue May 06, 2008 5:23 pm Post subject: |
|
+ Bloom.
+ Color Correction (difficult, cus there is brightness correction using current pixel correction (to change darknen and lighten places), and palete, with 80% one color paletre).
+ Billboard that darknen sides places (just texture). _________________ Текущий Инструментарий: BlitzMax + Xors3D + FastImage + PhysX + sFXe |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Tue May 06, 2008 6:22 pm Post subject: |
|
looks interesting...
if you could get this in realtime without sacrificing speed, the look of this game would be very realistic
but that's only a small part of a game anyway.. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
MoKa
Joined: 10 Oct 2007 Posts: 79 Location: Daugavpils
|
Posted: Tue May 06, 2008 8:05 pm Post subject: |
|
I know, it's just visal part, but other - game process, is nice part and ill 2 days ago started working about it _________________ Текущий Инструментарий: BlitzMax + Xors3D + FastImage + PhysX + sFXe |
|
Back to top |
|
|
NocK
Joined: 06 Jan 2005 Posts: 107
|
Posted: Wed May 07, 2008 10:52 pm Post subject: |
|
при маленьком количестве полигонов выглядит убойно, правда чую что у меня, например, камп не потянет такие круглые колёса и блики.
контакты? в гости хочешь? skype: nockware |
|
Back to top |
|
|
MoKa
Joined: 10 Oct 2007 Posts: 79 Location: Daugavpils
|
Posted: Thu Jul 17, 2008 3:56 pm Post subject: |
|
RUST ir dzivs un developing :)
Šeit ir screenšots no spēles dzīņu, nekadas photoshop un t.c.
Tur ir PostProcessing ar tikai vienu scēnas renderu, dinamiskas ēnas no stātikas, tagad strādaju uz projektivas ēnas no dynamic objektus.
Un citi screenšoti kuri darīju developing processā:
Dynamic Point Light ShadowMap (PCF 2x2x2)
Screens no 7300 GS (like 6600 GT).
Dynamic Burn Shader Effect, with 2 states, burning by heightmap, and burning from point using heightmap.
Ēnas varu dod demu, tikai ja patestiet, un pasakiet testus informaciju _________________ Текущий Инструментарий: BlitzMax + Xors3D + FastImage + PhysX + sFXe |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Thu Jul 17, 2008 4:11 pm Post subject: |
|
Nu ar antialiasingu, manupraat, vajadzeetu izskatiities labaak. _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
MoKa
Joined: 10 Oct 2007 Posts: 79 Location: Daugavpils
|
Posted: Thu Jul 17, 2008 4:29 pm Post subject: |
|
Ja, bet nekad ne izmantoju viņu tāpec kā manuprat AA izmanto tikai uz gudra spelejama mašina.
Majās kompjuteris pret developing, izmantoju slitku:
CPU 1.6 (2CPUs)
GF 7300 GS 512Mb
RAM 1 Gb
Tapēc ka tas ir minimums tagad standartu normalām spēlem. Un tāpec es macos optimizēšanai _________________ Текущий Инструментарий: BlitzMax + Xors3D + FastImage + PhysX + sFXe |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Thu Jul 17, 2008 4:44 pm Post subject: |
|
standarti melo
skatoties piemēram uz vecajiem CMR - tie gandrīz neko neprasīja, bet bija ļoti labi
minimums normālām spēlēm ir dators ar peli/klaviatūru/abiem
bet ja vajag šeiderus, tad, manuprāt SM3.0 nav tik ļoti vajadzīgs (kā ar Half-Life 2, kuram visus efektus uz max settingiem salikt varēju ar veco Radeonu 9550)
un šis: http://dev.gamez.lv/viewtopic.php?t=1357
jautājums tev:
uz kura šeideru modeļa veidoji tos šeiderus? _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
MoKa
Joined: 10 Oct 2007 Posts: 79 Location: Daugavpils
|
Posted: Thu Jul 17, 2008 4:52 pm Post subject: |
|
Es rakstiju uz SM3.0, tāpec ka uz mana saita testiem, un tagad laiku, videokārte ar SM3.0 maksa no 25Ls. Un ne visi, but some šeideri ar dinamiku, izmanto if, un uz SM3 ir dimasiskas if, ar viņu var uzvāret fps, but vajāg būt ļoti carefful
Un laiks kad es pabeigšu šo projektu, bus ne ātrak pec pusgadu
Ir plāni aizbraut uz KRI09.
Bet visi šeideri var stradat uz SM2.0 .
Ja ir viens parallax ar bampu tas ir normali, bet ja izmanto daudz vieglāku šejderus - būs grutāk
Un es domaju par Deffered Shadingu..
Nice POM _________________ Текущий Инструментарий: BlitzMax + Xors3D + FastImage + PhysX + sFXe |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Thu Jul 17, 2008 7:15 pm Post subject: |
|
Nesaprotu, kaadu iemeslju deelj neizmantot AA? Minimaals aatrdarbiibas paaukstinaajums pret pilniigi nebaudaamiem asumiem? To gan man nesaprast _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
Olby Indago dalībnieks
Joined: 19 Apr 2004 Posts: 230
|
Posted: Thu Jul 17, 2008 8:57 pm Post subject: |
|
malacis tā tik turpini. starp citu par KRI. domāju arī aizbraukt. ja gribi varam apvienoties uz nākamo gadu. tu man esi skaipā ja nemaldos. _________________ http://www.olbyonline.com/ |
|
Back to top |
|
|
MoKa
Joined: 10 Oct 2007 Posts: 79 Location: Daugavpils
|
Posted: Fri Jul 18, 2008 8:39 am Post subject: |
|
elvman, šis screens ir tikai for developers, un manuprāt galvenais ir informacija no scrēna bet ne kadie standarti funkcii ir on.
Olby, maybe ir, dod man atkal Tas ir forša idēja! _________________ Текущий Инструментарий: BlitzMax + Xors3D + FastImage + PhysX + sFXe |
|
Back to top |
|
|
MoKa
Joined: 10 Oct 2007 Posts: 79 Location: Daugavpils
|
Posted: Fri Jul 25, 2008 10:47 am Post subject: |
|
Vel viens šeideris:
Stained Glass
RealtimeRefraction, Refraction\Diffuse MappingMap, Bump, Specular, Dynamic Point Light. _________________ Текущий Инструментарий: BlitzMax + Xors3D + FastImage + PhysX + sFXe |
|
Back to top |
|
|
Olby Indago dalībnieks
Joined: 19 Apr 2004 Posts: 230
|
Posted: Fri Jul 25, 2008 10:52 am Post subject: |
|
viss ir okay, tikai ieteiktu nomainīt visiem zināmu STALKER skybox. tas nāca kopā ar pirmajām beta versijām un tad visi sāka tos iekļaut bezmaksas texture pakos. domāja ka visdrīzāk tās ir tomēr stalkera debesis, jo parasti tik redzamas lietas dizaineri paši izgatavo. tāpēc imo labāk izmantot citas. _________________ http://www.olbyonline.com/ |
|
Back to top |
|
|
MoKa
Joined: 10 Oct 2007 Posts: 79 Location: Daugavpils
|
Posted: Fri Jul 25, 2008 11:54 am Post subject: |
|
Ja es zinu par šito SkyBox'y, bet man nav cita laba SkyBox, ja tev ir, vari dalīties?
Kommercialālimeni, izmantojam tikai pašdarinājumi. _________________ Текущий Инструментарий: BlitzMax + Xors3D + FastImage + PhysX + sFXe |
|
Back to top |
|
|
|