View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Fri Jul 25, 2008 12:32 pm Post subject: |
|
paņem uzkodē skybox ģeneratoru
ar tavām šeideru zināšanām, nedomāju, ka būtu grūti izveidot ko tādu, kas dažās sekundēs izveido unikālu skyboxu _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
MoKa
Joined: 10 Oct 2007 Posts: 79 Location: Daugavpils
|
Posted: Fri Jul 25, 2008 1:04 pm Post subject: |
|
snake5, tas ne bus fotorealitāti, un šeideri es veidu mSL'ai. Argh, grūti latviski runāt.
If ill post shaders with skybox generator - it will be more code in simple samples.
But for game, i thinked about it, generate Atmosphere skybox - its not hard, harder its realistic Clouds _________________ Текущий Инструментарий: BlitzMax + Xors3D + FastImage + PhysX + sFXe |
|
Back to top |
|
|
Vecais_Dumais_Laacis Guru
Joined: 29 Jan 2004 Posts: 800
|
Posted: Fri Oct 10, 2008 11:12 pm Post subject: |
|
sen nav bijusi nekaada aktivitaate - ir kaadi updeiti? _________________ ...un ja bites buutu laachi... |
|
Back to top |
|
|
MoKa
Joined: 10 Oct 2007 Posts: 79 Location: Daugavpils
|
Posted: Mon Oct 13, 2008 11:40 am Post subject: |
|
Ir neliels progress, bet es braucu janvarī Londonā, un tapēc nav tadu progressu ka biji.
Šeit ir ēnas un Shaders.
Vari patestēt? http://moka.ucoz.ru/PSSMwithPCFbinbmx.rar
Tas ir PSSM algoritms, ar 4x4 PCF. _________________ Текущий Инструментарий: BlitzMax + Xors3D + FastImage + PhysX + sFXe |
|
Back to top |
|
|
MoKa
Joined: 10 Oct 2007 Posts: 79 Location: Daugavpils
|
|
Back to top |
|
|
Vecais_Dumais_Laacis Guru
Joined: 29 Jan 2004 Posts: 800
|
Posted: Mon Oct 27, 2008 10:54 am Post subject: |
|
es vairaak biju domaajis ar speeli kaa taadu ne grafiskajiem efektiem _________________ ...un ja bites buutu laachi... |
|
Back to top |
|
|
MoKa
Joined: 10 Oct 2007 Posts: 79 Location: Daugavpils
|
Posted: Mon Oct 27, 2008 10:59 am Post subject: |
|
Tehnisko daļu es ne radišu daudz laiku, tapēc ka tur Ļoti daudz darbu, ari kā ar grafisko daļu. Kad bus demo, kurā var paspelet, tad es upload viņu, un jus vise varet paspelet _________________ Текущий Инструментарий: BlitzMax + Xors3D + FastImage + PhysX + sFXe |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Mon Oct 27, 2008 12:33 pm Post subject: |
|
hmm, es īsti nesaprotu, kam to motion bluru..
tā jau bija ok tehniski tur - man (ar integrētu nvidia crapu) vilka uz ~30 fps
bet par ēnām - man jau liekas, ka kāds no PSM veidiem ar ēnām būtu ātrāks un pieņemamā kvalitātē..
man tā atmosfēra nelikās diez ko pareiza.. tādas lietas ar šeideriem nevajag veidot. (pēc būtības ar šeideriem ir pat labāk - ātrāk, bet šeit es domāju - lietojot tikai to, ko fixed function rendering piedāvātu)
http://host-a.net/snake5/environment_example.rar
tur es visu daudz vienkāršāk darīju - interpolēju starp krāsu punktiem, krāsu punktus paņēmu no reāliem attēliem
vispār jau visa informācija par debesu krāsošanu glabājas tajā .txt failā..
P.S. kāda jēga saveidot default šeiderus un pēc tam, lai darbs atmaksātos (un bieži vien tikai tāpēc) tos likt spēlē? es piemēram spēlēm ar intensīvu motion bluru atslēdzu to, lai netraucē. HDR + bloom x10 man arī dažās spēlēs ir traucējis.. tas pats ar Depth of field'a nespīdīgo objektu spīdīgajām malām.. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
MoKa
Joined: 10 Oct 2007 Posts: 79 Location: Daugavpils
|
Posted: Mon Oct 27, 2008 12:38 pm Post subject: |
|
Galvenais biji ralizēt, un pec tam bus Adjusting, lai tas netrauce un biji forši izskatams kopūma ar speles enviroinmentu.. _________________ Текущий Инструментарий: BlitzMax + Xors3D + FastImage + PhysX + sFXe |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Mon Oct 27, 2008 1:03 pm Post subject: |
|
bet vai tas vispār ir vajadzīgs?
kā būs tad, ja efekts, lai tas netraucētu, būs jāpadara tik caurspīdīgs, ka to nevarēs redzēt?
tad kā īsti ir - esi padomājis labu laiku par to, kā viss izskatīsies galā, un kas vajadzīgs, lai to panāktu? _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
MoKa
Joined: 10 Oct 2007 Posts: 79 Location: Daugavpils
|
Posted: Mon Oct 27, 2008 5:42 pm Post subject: |
|
Quote: | tad kā īsti ir - esi padomājis labu laiku par to, kā viss izskatīsies galā, un kas vajadzīgs, lai to panāktu? |
+1 _________________ Текущий Инструментарий: BlitzMax + Xors3D + FastImage + PhysX + sFXe |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Mon Oct 27, 2008 7:12 pm Post subject: |
|
nu tad man nav vairs ko iebilst, jo, cik skatos, tavi šeideri pat uz manas kartes ātri strādā. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Tue Oct 28, 2008 12:35 am Post subject: |
|
Ha, snajga, peeksnji saderi ir labi tikai taapeec ka vinji straadaa uz tavas low-end kartes... Nedomaaju ka Moka ir atklaajis jaunu ameriku atieciibaa ne uz HRD, ne uz ko citu, taapeec saubos ka varam teikt "tavi saderi". Kas attiecaas uz depth of field - manupraat pilniigi izbojaa tikai visu bildi, implementaacija ir paaraak primitiiva lai sniegtu tiesaam kaut ko liidziigu depth of field, nevis tikai kaut ko uz to pusi, kas padara to bildi 3x nereaalistiskaaku. Iesaku izlasiit papiiru par deferred shading in Starcraft2 - Tu gan vari nelietot deferred, bet tur ir kaut bez konkreeta piemeera, tomeer labs algoritms prieks tiesaam normaala effekta, kas nebluros tuvus un taalus objektus kopaa un izskatiisies daudz daudz reizes labaak. Tur ir arii loti labs rakstins par SSAO btw ;)
Papiirs seit -> http://yy.lv/download.php?f=180769 _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Tue Oct 28, 2008 2:33 am Post subject: |
|
Storm wrote: | Ha, snake, peeksnji saderi ir labi tikai taapeec ka vinji straadaa uz tavas low-end kartes... |
Ne tikai tāpēc.
Storm wrote: | Nedomaaju ka Moka ir atklaajis jaunu ameriku atieciibaa ne uz HRD, ne uz ko citu, taapeec saubos ka varam teikt "tavi saderi". |
Bija domāts: viņa rakstīti šeideri.. mhh _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
MoKa
Joined: 10 Oct 2007 Posts: 79 Location: Daugavpils
|
Posted: Tue Oct 28, 2008 12:24 pm Post subject: |
|
Es rakstu visi šeideri no 0. Tottaly no CopyPast!
Yep, es ne atklaju ameriku, bet man vajadzigs expirience ar šeideriem, tāpec ka lai piedomat kaut ko jauno, vajadzes protibas (skill).
paldies par papiru, ja es domaju par Deferred Shadingu, bet tas ir vispar cita rendering sistema..
Quote: | Bija domāts: viņa rakstīti šeideri.. mhh |
Es rakstu šeideri :)
Ātrums ne tikai no šeideriem, un ari no dziņa.
Es macos optimizēt šeiderus pie Radeon un lai viņi biji ātrie.. _________________ Текущий Инструментарий: BlitzMax + Xors3D + FastImage + PhysX + sFXe |
|
Back to top |
|
|
|