dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Threadi, critical sectioni un to darbības ātrums

 
dev.gamez.lv Forum Index -> Programmēšana
View previous topic :: View next topic  
Author Message
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Tue Jun 10, 2008 3:11 pm    Post subject: Threadi, critical sectioni un to darbības ātrums

Mans necilais threadu samplis:
http://yy.lv/download.php?f=138074

ja es tur atkomentēju to #define sākumā, tiek definēts MORE_PRECISE_CS, kurš izmaina kodu tā, kā to tur var redzēt Very Happy
īsāk sakot, kritiskās sekcijas apiet precīzāk ap darbībām ar globālo mainīgo "crap" (4 MB int'u masīvs)

cik tad tā ieiešana kritiskajā sekcijā un kā es šo primitīvo sampli varētu uzlabot tā, lai paralēlisms tiktu izmantots labāk?


P.S. just for training :/
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Tue Jun 10, 2008 4:14 pm    Post subject:

http://yy.lv/download.php?f=138086

bet ja kādam ir vēl labākas idejas (izņemot loopa unrollēšanu, paņemt pa 2 uz katra threada like this:
2-2-2-
-2-2-2
un izņemot citas vienkāršās optimizācijas
), tad tās tiek laipni gaidītas Wink
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Tue Jun 10, 2008 4:39 pm    Post subject:

Tavā samplī paralēlisms netiek izmantots vispār.
Tur vēl pāragri gribēt "uzlabot tā, lai paralēlisms tiktu izmantots labāk".
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Tue Jun 10, 2008 5:23 pm    Post subject:

nu jā, pirmajā nebija..
bet otrajā ir!
reku iedošu ko uzskatāmāku:
http://yy.lv/download.php?f=138104

laikam būs jau max izmantots Rolling Eyes
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Tue Jun 10, 2008 6:03 pm    Post subject:

Arī otrajā nekas jēdzīgs no paralēlisma nav atrodams. Trešo pat slinkums skatītites.
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Tue Jun 10, 2008 6:18 pm    Post subject:

bubu wrote:
nekas jēdzīgs

kas ir "nekas jēdzīgs"?
un, btw, es optimizēju priekš sava procesora (2 cores)
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Programmēšana All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group