dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Unnamed rts/rpg by Storm, again
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Tavi projekti
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Tue Jul 29, 2008 11:02 am    Post subject:

Mesham var vairaakus leveljus taisiit, nomaalji tiek izliidzinaati - rezultaataa visas sienas izskataas kaa viengabalainas (un, jaa, bubu, (norm0 + norm1)/2 works just fine, ja norm0 un norm1 ir gludi jau pasaa saakumaa(teiksim eksporteeti no max)) , splat mappings terrainam, sienu staavajaam daljaam smuks blends uz akmenju tekstuuru (nevar iiisti redzeet deelj kameras/gaismas novietojuma) ir LOD's terrainam, kas nodrosina max 4 DIP izsaukumus uz visu terrainu, neatkariigi no rampu, vai sienu kompleksitaates un daudzuma. Ir arii koliiziju informaacija, reaali jaapieliek mans pasa pathfinders un mees jau ar bumbinju varam paskaraidiit apkaart pa terrainu.


_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Tue Jul 29, 2008 11:35 am    Post subject:

izskatās ļoti labi ;)

tikai kāpēc zeme tā spīd?
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Tue Jul 29, 2008 12:50 pm    Post subject:

Paldies.

Tas per-pixel specular gaismas komponents.
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Tue Jul 29, 2008 2:52 pm    Post subject:

bet kāda virsma tur domāta?
vai tas tikai tāds specular tests?
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Tue Jul 29, 2008 3:09 pm    Post subject:

Spiidiigas lapas, pa taadu gabalu iisti nevar redzeet, anyways visas intensitaates pamainiit un piemeerot ir tikai paaris skaitliisu jautaajums.
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Mon Aug 11, 2008 7:00 pm    Post subject:

Izveidoju deferred rendereri (gaismas) bet saskaaaros ar nelielu stulbumu - man nav ne jausmas cik fps visam pasaakumam uz teiksim 6800GT kartes, kaut kaa nedriikst iisti paljauties uz 8800GT... Tomeer mazaakam par 100 nevajadzeetu buut... kaut ej nu sazini... Kaads ir meeginaajis speeleet teiksim S.t.a.l.k.e.r. uz kaadas saakuma PS3.0 kartes? Teiksim 6 seerijas nvidia / 1000 seerijas radeoni?

Edit: Ok runaajot par taam performanceem, nekaa dizi iespaidiigi taas sestaas seerijas nevelk(izraadas ir testi arii 6seerijaam), bet apmeeram nemsu veeraa vnk lineaaro performanci.
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Mon Aug 11, 2008 8:57 pm    Post subject:

Storm wrote:
Kaads ir meeginaajis speeleet teiksim S.t.a.l.k.e.r. uz kaadas saakuma PS3.0 kartes? Teiksim 6 seerijas nvidia / 1000 seerijas radeoni?


Stalkeri esmu spēlējis uz 7600GT un Mobility Radeon X1600. Pieņemami strādā (20-30fps bija). Bet fiška tāda, ka viņam nebiju licis Fully Dynamic lighting (vai kā tur tā opcija saucās) - respektīvi neizmantājās deferred renderings.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Sat Aug 16, 2008 1:59 am    Post subject:

So we got directional, point and spot lights.. Eenas (bez blura, buus arii soft shadows Wink ). Es domaaju ka ja pie kokiem pieliktu kaadu rinkojoshu "garinju" mazas gaisminjas veidolaa buutu veel forsaak, arii lamas celja malaas izskataas diezgan cool. Par terrainu itkaa vajadzeetu normaalju mapi, tikai man bail likt kaut ko taadu klaat deelj performances(reaali + veel buutu jaablendojaas 4 diffuse klaat 4 normaalju - tas ir patraki) tomer rezultaatam buutu jaabuut diezgan effektiivam. Btw ir HDR pieejams (skriinaa nav gan izmantots )



Taalaak jau personaazs ar visu animaaciju, particle effekti, magijas.
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sat Aug 16, 2008 10:23 am    Post subject:

hm, smuki Smile
terrainam virziengaismas varētu jau iepriekš sagatavot

btw, kas tās pa ēnām?
izskatās vai nu pēc stencilēnām, vai pēc shadowmapēm ar nenormāli lielu izšķirtspēju ar PSM (vai ko līdzīgu)

normalmappings man ar šādām tekstūrām galīgi neprasās, atgādina kādu PS1 spēli Very Happy (tajos laikos spēles izcēlās ar atmosfērīgu, bet super vienkāršu grafiku)
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Sat Aug 16, 2008 7:26 pm    Post subject:

Bija doma sagatavot bet baigi daudz vietas aiznjem normaalas izkirspeejas un vajag mazu loading + mazu kartes izmeeru. Skriinaa 1024x1024 shadowmapes eena - ja es gribeetu sito iecept man vajadzeetu 1024x1024x16x16 bitus (16x16 ir kartes izmeers, meeriits ekraanos pie defaultaa zooma) so 268435456biti vai 32mb - totaali garaam, turklaat jaarenderee depth buutu taapataas kustiigiem objektiem un veel bonusaa jaastriimo tekstuura un veel jablendo vinja kopaa ar dinamiskajaam - nu paldies Laughing

Nez, visticamaak normalmapes buus - savaadaak deferred ir kindof overkills ja mees neuztaisam katru pikseli pasmagu.
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sat Aug 16, 2008 8:46 pm    Post subject:

nu kāpēc šis izmērs?
var jau mazāku, piemēram 512x512 Very Happy
nu lightmapes blendot ar parastām shadowmapēm nav nekas traks, jo nevajag visu terrainu pārrenderēt katru kadru ;)

pietam, es nesaprotu tevi... ieliki deferred renderingu, un tagad esi spiests ielikt normalmappingu, jo bez tā deferred renderingam nebūtu jēgas, kaut arī nav viņš ļoti vajadzīgs.. Confused
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Sat Aug 16, 2008 9:07 pm    Post subject:

noup deferred buus loti liela jeega - varees tons of lights Razz un nemot veeraa speeles specifiku tas ir vnk ideaalais variants. 512x512 vari likt uz kaada datora kam nevelk 1024x1024 Laughing vienalga jau par ar 4096x4096 nekas nesaak lagot Razz (kas ir 64(!) reizes 512x512) Es gan neteicu ka tam ir kaut kaada praktiska jeega Laughing Patiikami ir zinaat ka speele nav fps so 30freimi sekundee neietekmees speeli, ja kaadam svakaaks gpu, respektiivi es veel loti loti ilgi varu visu kraameet no grafikas xD Meerkeeju gan lai buutu virs 60fps un arii domaaju ka drosi buus. Pret procesoru nekaadas dizaas prasiibas gan nebuus, tas gan, draw callus es taupiit maaku un 3.0 hardware instancing arii lietot maaku Razz
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sat Aug 16, 2008 10:05 pm    Post subject:

nu nez, maybe vari uzmest kaut kādu grafisko testa versiju? gribētos redzēt, cik ātri velk ;)

citādāk man liekas tu viņu priekš sevis veido Very Happy
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Sat Aug 16, 2008 10:22 pm    Post subject:

Cik man zinaams tev nav 3.0 kartes? Velk vinju cik vien tavs gpu velk - nekaadi idiotiski saderi tur nav un viss ir optimizeets Razz Performace faktiski ir diezgan paredzama, jo ar deferred viss apmeeram skeilojaas liidz ar frame buffer izmeeru Wink Es visu kontroleeju un buus lietojams arii uz 6 seerijas karteem. Nekaa traka jau tur nav, viss vienkaarsi (kameer nav visi dissortion, normal mapes(iespeejams), bloom, particle un bla bla).
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Tue Aug 19, 2008 6:12 am    Post subject:

Lol es nemaaku carus modeleet xD Meeginaasu kaut kaa izbraukt pamodificeejot sito pasu (ar dazaadiem ierociem and stuff) Sausmiigi daudz laiks aiziet uz graficeesanos... kameer es mocos lai uztaisiitu vienu pastulbu caru sen jau buutu triis reizes integreejis animaaciju kodaa Laughing anyways - for a lought (bez tekstuuras un animaacijas btw... sodien animaacija...rrr)


_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Tavi projekti All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
Page 2 of 8

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group