|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Sun Sep 14, 2008 3:56 pm Post subject: |
|
Pienemsim ka ar pathfinderu ir atrasts celjs liidz meerkjim (zaljajam rinkjim), bet vienaa briidii tiek konstateets ka celju blokjee kustiigais, violetais rinkjis.
Varbuut kaads zin kaa es vareetu notesteet vai zaljajam pietiek vietas lai izsprauktos cauri tai vietai. Kaa arii kaadu pardomu par to kas tiktu parasti dariits, vareetu taisiit re-path un atrast citu celju, bet ja taada nav?
_________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Sun Sep 14, 2008 4:14 pm Post subject: |
|
"vai zaljajam pietiek vietas lai izsprauktos cauri tai vietai" ir visparastākā collision detection problēma. Universālākais risinājums (bet ne vienmēr optimālākais) ir savienot sākuma punktu un gala punktu tai zaļajai sfērai ar cilindru, kura rādiuss sakrīt ar sfēras rādiusu. Un attiecīgi skatīties, vai krustojas vai nekrustojas nekas. 2d gadījumā cilindra vietā jālieto taisnstūris.
Ja tu pathfindingam lieto A*, tad imho tas ir ideāls algoritms, lai šādā gadījumā (ja rodas problēma ar atrast ceļu un jāmeklē jauns), lai palaistu to vēlreiz, bet uz oriģinālajiem open/closed listiem, jo tie jau satur kaut kādu informāciju par patreizēji atrastā ceļa optimālumu un tā apkārtni. |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Sun Sep 14, 2008 5:51 pm Post subject: |
|
Ja iet runa par speeleetaaja kontroleetu vieniibu, tad es izdomaaju ka 1.Meeginaat atrast celju apejot to skeersli
2. Ja ir koliizija ar otru unitu (piem vins vnk saak kusteeties) - repath, ja celjs atrasts - iet, ja nav, tad gaidiit kameer atbriivojaas (ieiet kaut kaadaa gaidiisanas state kad ik peec kaada perioda noceko vai naakosajaa kustiibas poziicijaa nav koliizijas.
Visa taa lielaakaa kustiiba jau notiek bez nekaada dizaa patfaindinga kaada regionaa +-8 laucinju apmeeraa, tapeec jaauztaisa tiesi tie mazaakie gaajienu leemumi labi... Turklaat veel ir loti svariigi saglabaat preciizu kustiibas aatrumu, taakaa tas ir gamepley elements, kaut kas nepreciizs sajaa vietaa bojaa gameplay. _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sun Sep 14, 2008 10:57 pm Post subject: |
|
nedomāju, ka tā būtu tā lielākā problēma, par ko vajadzētu uztraukties, īpaši, kad palicis tik maz laika.. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Mon Sep 15, 2008 12:55 am Post subject: |
|
Liidz 15nov veel ir daudz laika Tapeec taisu visu to ko pirmaamkaartaam varees testeet... Taakaa speele ir multiplayer only tad buus gan pagruuti man ar to testeesanu pasam, bet kau kaa jau gan izdosies xD Toties AI vadiitus unitus un pasa chara kurstiibu un riiciibas var testeet loti labi arii viens ^^ So vispirms puleejam movement.
Izdomaaju ka netaisiisu nekaadu koliiziju detekciju bet vnk sadaliisu speeles laukumu 2x mazaakos laucinjos un dinamiski atjaunosu laucinjus zem vieniibas
apmeeram:
Pie unit update:
Code: | int xPosCurr;
int zPosCurr;
int xPosPrew;
int zPosPrew;
if (xPosCurr != xPosPrew || zPosCurr != zPosPrew)
{
pathGrid[xPosPrew, zPosPrew] = PATH_FREE;
pathGrid[xPosCurr, zPosCurr] = PATH_UNIT_BLOCK;
} |
Loti vienkaarsi un eerti. Un gadiijumaa ja celjs ir blokjeets
- Gaidiit teiksim 0.5sec, paarbaudiit atkal, ja blokjeets joprojaam - repath. _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Mon Sep 15, 2008 3:21 pm Post subject: |
|
tavā variantā nesanāks tā, ka chari ies bieži viens otram cauri? (ja katram var piederēt 1 aizņemts punkts)
[offtopiks]
ko? 15 novembris? es biju rēķinājies ar 1 oktobri
ko es palaidu garām?
[/offtopiks] _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Mon Sep 15, 2008 3:50 pm Post subject: |
|
Interesanti, ko darīs tavs čars, ja atklāsies, ka lai tiktu garām citam čaram un sienai, viņam pietrūkst 10 cm?
Ies apkārt, vai pagrūdīs malā? _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Mon Sep 15, 2008 4:03 pm Post subject: |
|
Ies apkaart. Es netaisu "dari visu ko gribi" speeli ar reaalaas pasaules nosaciijumiem, es taisu speeli ar speeles noteikumiem Speeles noteikumos paredzeets ka ja pietruuks kaut 10cm caram jaaiet apkart un garaam nevar paiet. Un saada veida "cietie" noteikumi veelaak izveido arii kko gameplejam, ja viens cars vareetu pagruust otru malaa tur nekaads dizais gameplay nesanaak, bet ja viens cars var stabili noblokjeet otram celju, tad tas jau ir skils vajadziigajaa gadiijumaa to izmantot savaa labaa. _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Mon Sep 15, 2008 7:01 pm Post subject: |
|
Man ir uztaisiits ka vismaz beigu poziicija tiek noclampota taa lai chars apstaajaas vienu gabalinju no konkreetaa taila malas, ja konkreetais tails ir aiznemts. Par paareejiem gadiijumiem - pilniigi pienemama situaacija, manupraat tas ir tikai normaali ja dazkaart viens chars paarklaajaas minimaali ar otru - tak loti daudzaas AAA speelees taa ir un gameplayu nebojaa.
_________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Tue Sep 30, 2008 9:50 pm Post subject: |
|
man te tādi 2 mazi jautājumi:
1. vai varu apskatīt kādu mazu gameplay video (patiktos ilgāk par ~pusminūti garu, jo tas ir rpg)
2. vai varu redzēt screenshotu ar zemākajiem grafikas uzstādījumiem un FPS? _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Tue Sep 30, 2008 9:56 pm Post subject: |
|
Nee snjaga, nevari viss Man ir tikai veci video un tie pasi domaati tikai lai deomstreetu kaut kaadu noteiktu crap. Un tev speciaali netaisiisu :lol:
Ko noziimee "zemaakiem" uzstaadiijumiem? tekstuuru izmeeri taapat ir kaut kaadi 256x256 vai kkas (un tas ir crappy) un eenas and stuff arii uz minimumu. 300+ fps. Bet tu diemzeel nepaspeeleesi ar savu veco karti (cik es sapratu) minimums kaut kaads 6600gt vareetu buut, nemot veeraa visas fiicas, bet ar 6600gt tu pat speeles patiesiibaa AAA tipa arii ar sliktaaku grafiku nepaspeeleesi takaa... zeel zeel ko lai dara _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Fri Oct 03, 2008 5:12 pm Post subject: |
|
snake5 wrote: | Storm wrote: | Kaads sakars tam ka tu saki ka nevajag kaut kaaadas eenas un nevajag deferred ar ...
beidz piipeet zaljumus |
nedomāju, ka pat tagad nesapratīsi...
labi, mēģināšu paskaidrot :)
pēc šī mana posta, kā jau bija plānots/gaidīts, tu sāki skaidroties..
Quote: | 300 fps pie daudzaam gaismaam ir loti labs raadiitaajs. Ja tu taa nedomaa - uz prieksu - nokacaa kaadu "profesionaalu" deferred gaismu sampli un paskaties, cik fps. Deferred ir loti liels taads kaa "starta" fps trieciens (kas rodas no bufferu pildiisanas) bet peec tam pazeminaas fps minimaali. |
bet es tur neredzēju iemeslu attiecīgā shading'a ielikšanai/turēšanai spēlē..
tas jau bija vairāk kā tieša atbilde manam "jautājumam" (varbūt padomā tagad, kāpēc tev to deferred shading'u, un kāpēc ēnas (kuras nesmuki izskatās, pārāk asas, un ņemtas tikai no statiskiem objektiem, pēc screenshotiem spriežot), un visus pārējos efektus)
well, tālāk kādu laiku gan iznāca jautājumu-atbilžu posti, kuriem uzmanību nevajag tik nopietni pievērst.
tad es centos ar hintiem iziet atpakaļ uz ceļa cenšoties parādīt, kur var būt problēma. citreiz man būt tiešākam?
Jautājumu apkopojums:
vai tev vajag tos efektus? ja jā, tad kāpēc? (tieši un precīzi) un atbildes "dēļ benchmarkiem", vai "lai datoram būtu, ko darīt", u.tml. netiek pieņemtas
vai tagad saprati, ko centos pateikt?
vai vari parādīt tos vecos video, par kuriem runāji, un kādu svaigāku screenshotu arī? (tas varētu labāk pārliecināt efektu nepieciešamību) |
Vnk sausmiigs domaasanas veids... kaa tu vari kko vispaar sapnjot par deferred ja tu nemaz iisti nezini kas tas vispaar IR? Tas nav saderis veciit, rtfm or stfg
Eenas asas, luudzu, kaada probleema noblurot, tas ir kaadas stundas darbs maksimums, tikai tavs PC no taa izkusiis visdriizaak. Un ne jau tapeec ka es slikti uzrakstiitu, bet vnk tapeec ka to nemaz nevar izdariit ar mazu fps reekinu.
Tikai statiskiem objektiem? Tu zini kaa top shadow map eenas 3D? rtfm or stfg
Par kaadiem "effektiem" iet runa?
Par tekstuutu blendosanu, par specializeetu wall shaderi lai sienas gludi saiet ar zemi neizmantojot 5 texture reads, vai par kaadu no saderiem kas ir domaats eenaam vai kaadam gaismaam tipam?
Nu kuru no tiem visiem "effektiem" tu gribi lai es izsleedzu?
Nekaadus video neraadiisu, neesi pelniijis. Ja tu neesi pamaniijis es esmu closed tipa developmenta cilveeks - ar minimaalu mediju daudzumu. Ja kas tad diemzeel speele vairs neizskataas kaa pedeejaa skriinaa bet ir labaak.
Quote: | tas varētu labāk pārliecināt efektu nepieciešamību |
Varbuut domaasana tev vareetu paliidzeet izdomaat to nepieciesamiibu arii bez manas paliidziibas. _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Fri Oct 03, 2008 5:17 pm Post subject: |
|
Vot jūs divi varat dirst bez gala! _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|