View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Vecais_Dumais_Laacis Guru
Joined: 29 Jan 2004 Posts: 800
|
Posted: Sun Feb 24, 2008 12:47 pm Post subject: Havok Complete for PC free for non-commercial use |
|
Havok™ announced that the company will offer the PC version of its physics and animation software product – Havok Complete – for download free of charge.
Available for non-commercial use, Havok Complete for the PC will be freely downloadable in May 2008.
via gamedev _________________ ...un ja bites buutu laachi... |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Sun Feb 24, 2008 1:04 pm Post subject: |
|
Jep, pirms īsa brīža pats izlasīju šito ziņu jau :)
Bija rakstīts arī, ka Intelis, kurš nesen nopirka Havoku, plāno piedāvāt Havoku bezmaksas lietošanā arī komerciāliem mērķiem.
http://www.joystiq.com/2008/02/23/havok-offers-pc-game-devs-havok-complete-for-free/
Quote: | while both it and parent company Intel also plan to offer those devs deemed worthy with a free commercial distribution license as well. |
Droši vien nobijušies no AEGIA PhysX'a konkurences. Tas jau labu laiku ir bezmaksas. Un vēl tagad, kad Nvidia nopirka to un anouncēja, ka nākamajos Nvidia draiveros tie atbalstīs PhysX'a rēķināšanu hardwarē uz videokartes (geforce 8'tajiem), tad Havokam arī sagribējās pakonkurēt bezmaksas pasaulē ;)
Katrā ziņā - interesanti jaunumi. |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Sun Feb 24, 2008 1:16 pm Post subject: |
|
Katraa zinjaa ir loti nepatiikami ka ATI savu muuzu laikam neatbalstiis ne kko liidziigu CUDA, ne draivera liimenja PhysX... Turklaat vienmeer ati kkaa sanaak nesuporteet paaris fiicas uz saviem gpu... Labi ka DX10 tiesi nosaka kam ir kam nav jaabuut suporteetam. Bet taa vien prasaas pie minimum system req rakstiit : geforce video card _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sun Feb 24, 2008 5:24 pm Post subject: |
|
tad tas havok ir free arī komerciālām spēlēm vai nē?
tur nevarēja saprast.. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Sun Feb 24, 2008 5:37 pm Post subject: |
|
lol, ko tur nesaprast... "Available for non-commercial use, ..."
Bet kā jau rakstīju, Intelis domā padarīt to bezmaksas arī for commercial use. Līdzīgi jau bija ar PhysX'u - sākumā par brīvu nekomerciālām spēlēm, un vēlāk padarīja arī komerciālām spēlēm par brīvu lietojamu. Tas ir tikai laika jautājums :) |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sun Feb 24, 2008 6:36 pm Post subject: |
|
nu ja..
kaut kad būs pavisam bez maksas..
vienīgi es tam nedaudz neticu tāpēc, ka vairs nevarēs uz Havok'a viņi nopelnīt nemaz.. Ageia tirgo kartes, Havok netirgo.. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
DeRatizators
Joined: 27 Apr 2006 Posts: 492
|
Posted: Sun Feb 24, 2008 6:49 pm Post subject: |
|
snake5 wrote: | nu ja..
kaut kad būs pavisam bez maksas..
vienīgi es tam nedaudz neticu tāpēc, ka vairs nevarēs uz Havok'a viņi nopelnīt nemaz.. Ageia tirgo kartes, Havok netirgo.. |
Intel netirgo pročus ? _________________ Any PANCAKE has to be long and thin and short and fat. Not to mention being an excellent insulator and a superb conductor. |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Sun Feb 24, 2008 7:09 pm Post subject: |
|
Es ļooooti šaubos, ka Aegia ar savām kartēm gūst lielo peļņu. Nez kāpēc tad šie pārdevās nvidia'i?
Un Aegia savu PhysX padarīja bezmaksas tieši tādu iemeslu dēļ, ka viņiem neviens kartes nepirka. Tādējādi šie domāja, ka vairak neatkarīgie developeri izmantos PhysX'u un tādējādi gala end-useris=geimeris būs vairāk ieinteresēts pirkt PPU. Taču, kā redzams, nekas labs no šī plāna šiem nav iznācis - rezultātā nācās pārdoties Nvidia, kuras hardware ir daudz izplatītaka un atzītāka.
Sen jau zināms, ka daudz dārgaks ir supports, nevis pats produkts.
Arī open-source pasaulē pelna (un labi pelna!) jau uz supporta un reklāmām, nevis uz produktiem, kas ir bezmaksas. Mozilla vien gadā dabū desmitem miljonu $
Last edited by bubu on Sun Feb 24, 2008 7:29 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
DeRatizators
Joined: 27 Apr 2006 Posts: 492
|
Posted: Sun Feb 24, 2008 7:25 pm Post subject: |
|
bubu wrote: | Es ļooooti šaubos, ka Aegia ar savām kartēm gūst lielo peļņu. Nez kāpēc tad šie pārdevās nvidia'i?
Un Aegia savu PhysX padarīja bezmaksas tieši tādu iemeslu dēļ, ka viņiem neviens kartes nepirka. Tādējādi šie domāja, ka vairak neatkarīgie developeri izmantos PhysX'u un tādējādi gala end-useris=geimeris būs vairāk ieinteresēts pirkt PPU. Taču, kā redzams, nekas labs no šī plāna šiem nav iznācis - rezultātā nācās pārdoties Nvidia, kuras hardware ir daudz izplatītaka un atzītāka.
Sen jau zināms, ka daudz dārgaks ir supports, nevis pats produkts.
Arī open-source pasaulē pelna (un labi pelna!) jau uz supporta un reklāmām, nevis uz produktiem, kas ir bezmaksas. Mozilla vien gadā dabū desmitem miljonu $ gadā. |
Jā, bet Ageia stipri nolažoja stadijā kad PhysX bija "free for non comercial use". Viņi sākotnēji uzlika deviem tādus kritērijus, kas lika rūpēties par to, lai ar viņu HW viss būtu smukāk (vairāk partikļu un tml), bet nelika uzsvaru uz ātrumu.
Ja būtu likusi uzsvaru uz ātruma pieaugumu, tad iespējams ka PhysX proči būtu daudz pieprasītāki, citādi pirmajos spēļu testos sanāca pat nedaudz mazāk fps dēļ krietni lielāka skaita objektu. _________________ Any PANCAKE has to be long and thin and short and fat. Not to mention being an excellent insulator and a superb conductor. |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Sat May 31, 2008 11:44 am Post subject: |
|
Nu ko.. reģistrējamies (der dummy dati), velkam un izklaidējamies: http://tryhavok.intel.com/ |
|
Back to top |
|
|
Vecais_Dumais_Laacis Guru
Joined: 29 Jan 2004 Posts: 800
|
Posted: Sat May 31, 2008 1:35 pm Post subject: |
|
yey - biju piemirsis par jamo :)
[edit]
demo izstaas patiikami
patikas ik cilveecinsh kas smuki uz terraina lika kaajas _________________ ...un ja bites buutu laachi... |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Sat May 31, 2008 9:17 pm Post subject: |
|
Nezinu iisti vai to var uzskatiit par miinusu, bet palaizhot vienu un to pashu, piemeram, kjiegjelju sienas demo 10 reizes, visi kjiegjelji lidz punkta precizitatei aizlido un paliek vienaas un tajaas pashaas vietaas t.i. netiek iesaistiits nekaads random faktors. No vienas puses tas biezhi vien atvieglo aplikaaciju izstraadfaataaju darbu (var paredzeet, kas kad notiks), bet no otras puses, tas sabojaa visu shprici. Piemeeram, speele neizskatiisies tik reaali, ja, AI aizmetot granaatu vienaa un tajaa pashaa vietaa aizmetot granaatu, gruveshi buus identiski. Par piemeeru njeemu AI, jo cilveeks nekad 2 identiskus metienus neizdariis. _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sat May 31, 2008 9:40 pm Post subject: |
|
elvman wrote: | Par piemeeru njeemu AI, jo cilveeks nekad 2 identiskus metienus neizdariis. |
tāpēc jau jāmaina metieni nevis fizikas simulācija, kā jau dzīvē - piemēram tā pati gravitācija visu laiku ir nemainīga! _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Sat May 31, 2008 10:11 pm Post subject: |
|
Nuu tas jau ir filozofisks jautaajums. Ja zini haosa teoriju, tad tas pats taurinsh pavicinot spaarnu vienaa pasaules malaa var likt vienam kjiegjelim lidot nedaudz citaadaak, kas liks naakoshajam lidot veel citaadaak, liidz beidzot viss kopums kaut arii nedaudz, bet tomeer kustaas citaadaak. Es protams njemu ljoti rupji, bet doma cerams skaidra.
Par AI varu dot kaut vai veelvienu piemeeru: lielgabals, kas nemainiigi staav savaa vietaa. Tas noziimees, ka vienmeer shaujot lodi vinsh radiis vienaadus gruveshus, kas ir ljooti nereaali. Ja nepatiik arii shis piemeers var izdomaat simtiem citu. Un taakaa biezhi speelee AI tiek skripteeti, tad tie nonaak vienaa un tajaa pashaa vietaa un izdara vienu un to pashu darbiibu. _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
|