dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Nesaprašanās ar SDL
Goto page 1, 2  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Iesācējiem
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Tankists



Joined: 18 Dec 2006
Posts: 81
Location: Baldone

PostPosted: Fri Aug 01, 2008 11:11 am    Post subject: Nesaprašanās ar SDL

SDL mācos no Lazy Foo tutoriāļiem. Pamēģināju uztaisīt to, kas dots tutoriālī bez nekādas palīdzības, kad biju jau visu kodu pabeidzis kompilējot MinGW nekādus errorus neuzrādija, bet atverot .exe SDL logs parādās un pazūd.

Source
Back to top
View user's profile Visit poster's website
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Fri Aug 01, 2008 11:22 am    Post subject:

stderr.txt wrote:

Unable to load imageLoad Button Image Failed

un..
Code:
if (Init() == false)
{
   return 1;
   fprintf(stderr, "Init failed");
}

pēc return nekāds kods nestrādās
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle


Last edited by snake5 on Fri Aug 01, 2008 11:33 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Tankists



Joined: 18 Dec 2006
Posts: 81
Location: Baldone

PostPosted: Fri Aug 01, 2008 11:29 am    Post subject:

Tas ir tāpēc, kad button png jabut tajpašā direktorijā kur exe. Man piemēram ir tā, kad ja palaižu programmu no Code::Blocks tad uzrāda šo error, bet ja parasti, no foldera, kur ir exe(un arī button.png), erroru neuzrada.
Back to top
View user's profile Visit poster's website
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Fri Aug 01, 2008 11:33 am    Post subject:

es tak zinu Wink
viss ir vienā folderī - izekstraktēju un palaidu, bet errors tāpat
pamēģini bmp formātā

bet tā manuprāt nav vaina tam, ka izslēdzas programma pati
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Tankists



Joined: 18 Dec 2006
Posts: 81
Location: Baldone

PostPosted: Fri Aug 01, 2008 11:49 am    Post subject:

Itkā pamainiju, gan to kļūdu, gan arī BMP un izmantoju tagad SDL_LoadBMP, bet tāpat bez izmaiņām.

1 jautājums:
Vai laižot tikai exe(ne caur Code::Blocks) stderr faila erroru rakstīšana ar fprintf palīdzību joprojām ir spēkā?
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Aug 01, 2008 12:04 pm    Post subject:

Tankists wrote:
1 jautājums:
Vai laižot tikai exe(ne caur Code::Blocks) stderr faila erroru rakstīšana ar fprintf palīdzību joprojām ir spēkā?

Protams.

Tev tur ir jocīga SDL_image.dll bibliotēka. Tai vajag arī libpng12-0.dll failu, citādi tā neies. Dod to līdzi savam arhīvam, jo citiem tāds var nebūt. Tiem, kuriem nebūs tas libpng12-0.dll fails, tiem png faili nevarēs tikt ielādēti.

Bet par tēmu - pārliecinies, ka SDL_Flip neatgriež rezultātu < 0, jo tad nostrādās tavs return 1 tur un nekāds outputs netiks korekti izvadīts (vajag VIENMĒR izsaukt SDL_Quit). Daudz labāk tā return vietā ir likt break, lai while cikls iziet ārā un nostrādā normāla SDL iziešana (SDL_Quit izsaukums). Arī pēc Quit = true uzstādīšanas derētu izsaukt break, lai while cikls iziet ārā, citādi tur kautāds vēl kods tev izpildīsies kaut arī ticis saņemts QUIT events.

Ja tas nelīdz, tad lieto debugeri - izpildi kodu pa rindiņai, līdz kamēr programma iziet ārā no main fjas. Tad arī zināsi, kur ir problēma.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Tankists



Joined: 18 Dec 2006
Posts: 81
Location: Baldone

PostPosted: Fri Aug 01, 2008 1:16 pm    Post subject:

Pladies bubu, par padomiem.

vēlviens jautājums:
Kā lai stringā pievieno mainīgo?
uz PHP zinu ka ir "string". $variable . "string..."
kā uz c++?
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Fri Aug 01, 2008 1:49 pm    Post subject:

Ja vien tu saproti kas tas ir:

Code:

#include <sstream>

template <class T>
inline std::string to_string (const T& t)
{
std::stringstream ss;
ss << t;
return ss.str();
}


edit: ok, ja nemaaceesi lietot

Lai piemeeram no integer dabuutu stringu
Code:


int num = 32;
string converted = to_string<int>(num);


_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552


Last edited by Storm on Fri Aug 01, 2008 2:09 pm; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile
Tankists



Joined: 18 Dec 2006
Posts: 81
Location: Baldone

PostPosted: Fri Aug 01, 2008 1:59 pm    Post subject:

paldies, bet nesaprotu Smile

Varbūt vienkāršāk kāds varētu pastāstīt, ka lai dabū peles kordinātas uz ekrāna?

Code:
void loadScene(int mX, int mY)
{
   background = LoadImage("background.bmp");
   if (background == NULL)
   {
      fprintf(stderr, "Unable to load background\n");
   }
   text = TTF_RenderText_Solid(font, "x: mX y: mY", fColor);
   if (text == NULL)
   {
      fprintf(stderr, "Unable to render font\n");
   }
   ApplySurface(0, 0, background, screen);
   ApplySurface(0, 0, text, screen);
}


Sanāk ka funkcija paņem 2 int mainīgos un ar TTF_RenderText_Solid(); palīdzību, parāda tos uz ekrāna, bet kā dabūt tur iekšā mainīgos?
Back to top
View user's profile Visit poster's website
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Fri Aug 01, 2008 2:04 pm    Post subject:

Quote:
int num = 32;
string converted = to_string<int>(&num);

Nepareizi (es domāju tu pats saproti, kāpēc), lietošana būs šāda:
string converted = to_string(num);
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Fri Aug 01, 2008 2:10 pm    Post subject:

es zinu, paarakstiijos, adresi mees negribam par stringu konverteet xD

Code:

   string  textToRender = "x: " + to_string(mX) + " y: " + to_string(mY);
   text = TTF_RenderText_Solid(font, textToRender, fColor);

_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
Tankists



Joined: 18 Dec 2006
Posts: 81
Location: Baldone

PostPosted: Fri Aug 01, 2008 2:19 pm    Post subject:

Quote:
uzmetās errors:
error: cannot convert `std::string' to `const char*' for argument `2' to `SDL_Surface* TTF_RenderText_Solid(TTF_Font*, const char*, SDL_Color)'


atrisināju. Paldies velreiz.


Last edited by Tankists on Fri Aug 01, 2008 2:35 pm; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Fri Aug 01, 2008 2:21 pm    Post subject:

Es tak jau uztakstiiju visu ko vajag. Neko tur nekam vairs nevajag dabuut klaat.
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Aug 01, 2008 2:44 pm    Post subject:

TTF_RenderText_Solid fja sagaida const char* veida stringus (C stringus), nevis std::stringus, kurus tu tur padod.
Dari tāpat kā tu darīji bildes ielādē - std::string klasei ir c_str() metode, kas atgriež tā saturu kā const char* tipu.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Tankists



Joined: 18 Dec 2006
Posts: 81
Location: Baldone

PostPosted: Fri Aug 01, 2008 3:10 pm    Post subject:

Atkal jau kautkāda problēma, šoreiz nevaru saprast, kas pie vainas. Kad palaižu viss notiek, kā tam jānotiek, bet pēc ~1 minūtes ilgas dabības parādās gļuki un error failā uzrāda, ka nevarot ielādēt background bildi.
Varbūt kāds zin kur vaina?

Source
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Iesācējiem All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group