|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Arrovs
Joined: 10 Mar 2007 Posts: 96 Location: Saldus
|
Posted: Sun Aug 17, 2008 5:22 pm Post subject: Gilams: Varoņstāsts |
|
Jābeidz turēt visu zem sveces un tāpēc nolēmu paziņot šī foruma viesiem par BRSD konkursa "Gilgams: Varoņstāsts" projekta norisi.
Tātad visu aprakstu var izlasīt iekš "keda.lv/arrovs" sadaļā projekti un .....!
Kas piederētos šim forumam vairāk būtu pastāstīt par izveidoto:
1. Inventorsistēma ar 3d objektiem(pašlaik mani 3d ir 2d spraiti, jo nav laika veidot modeļus).
2. Visi logi ar ātru un parocīgu pārbīdi un atvēršanu
3. Dinamiska apkārtnes informācijas nolasīšana un ietekme vienam uz otru - tas ir ātruma, noguruma maiņas, iespējas nomīcīt zāli - pārvērst putekļos, aplauzt kokus un nocirst u.t.t.
4. Randoms kartes ģenerēšanā - meža lauks varēs vienam būt lapu koks citam egļu kādam nokaltis u.t.t.
5. Un vēl sīkumi, ko nav vērts uzskaitīt.
Jāsaveido līdz galam objektu raksturojumi, iespēja apģērbt varoni, meņu sistēma, varoņu izvēles, kartes izskats, kaujas sistēmas un daudz daudz jautra sižeta.
Visas bildes, ko esu uzņemis var redzēt mājaslapā izņemot pedējo(slinkums bildēt - gribas visu saveidot un tad priecāties), bet tā kā ir grūtības sazināties ar mājaslapas veidotāju, tad ielikšu bildi šeit .
_________________ Arrovs komanda |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Sun Aug 17, 2008 6:06 pm Post subject: |
|
Visvairāk tas, ko gaidu no "Arrovs tīma" spēlēm, ir - mazāk mājaslapas taisīšanu un vairāk spēles taisīšanu. Neesu redzējis nevienas jūsu spēles mājaslapas ietekmi uz spēles pabeigtību/kvalitāti/spēlējamību (ja vienīgi tikai lieku laika izšķiešanu). |
|
Back to top |
|
|
Arrovs
Joined: 10 Mar 2007 Posts: 96 Location: Saldus
|
Posted: Sun Aug 24, 2008 9:47 am Post subject: |
|
Viss notiek! Apģērbšana pabeigta un vienīugais kas paliek ārpus sižeta un kartes ir varoņa statu sistēma un kaujas sistēma.
P.S. Es netaisu mājaslapu - to taisa speciāls cilvēks. _________________ Arrovs komanda |
|
Back to top |
|
|
DeRatizators
Joined: 27 Apr 2006 Posts: 492
|
Posted: Sun Aug 24, 2008 11:32 am Post subject: |
|
Pff, bilde ir tik briesmīga, ka grūti saprast, kas tur īsti domāts.
Gaidu kaujas sistēmu.
PS: Tā rakstainā zīme stipri atgādina tādas, kas bieži redzētas meitenēm uz muguras _________________ Any PANCAKE has to be long and thin and short and fat. Not to mention being an excellent insulator and a superb conductor. |
|
Back to top |
|
|
Arrovs
Joined: 10 Mar 2007 Posts: 96 Location: Saldus
|
Posted: Sun Aug 24, 2008 3:29 pm Post subject: |
|
Te ir atvērta čupa ar paneļiem! Tas ar viss! Inventārs, darbošanās panelis un varoņa panelis(vēlāk tur nāks papildus poga kas atvērs sarakstu ar varoņa statiem). Un logu stūrī es gan nevēru vaļā, jo tas ir domāts tiem, kas neizmanto ātrās pogas uz klaviatūras. Es, protams, varēju paneļus nobīdīt tā, lai viss ekrāns būtu redzams, bet tas nebija mans mērķis.
Un jap! paneļu fona tekstūras ir izgriezti tetovējumu paraugi.
P.S. Nedomājiet, ka tās apenes ir bikses vienkārši neesu salicis katrai klasei nosaukuma_ID līdz ar to visa veida bikses ir zem viena nosaukuma bikses(tā pat ar jebkuru citu klasi).
P.P.S Inventorā būs cita veida bildes - pašlaik tur ir tas pats, ko lieku uz modeļa, bet līdz ar to kopumā tur ir nelieli iztrūkumi. Ak jā un inventārs(visi objetki) rotē ap savu asi līdz ar to nav brīnums, ka kāds nobildējies gandrīz vai neredzams.
P.P.P.S Un jā! Es pats gaidu kaujas sistēmu, jo tas tāpat kā inventora veidošana būs izaicinājums - trūkst koncepta(tas nozīmē, ka ķeros pie kaut kā un pēc tam padsmit reizes pārveidoju un apaudzēju, lai iegūtu iecerēto, ja vispār izdodās). _________________ Arrovs komanda |
|
Back to top |
|
|
Kamazs Guru
Joined: 17 Jan 2003 Posts: 829 Location: The glorious ancient city of Loja
|
Posted: Sun Aug 24, 2008 5:17 pm Post subject: |
|
Quote: |
P.P.P.S Un jā! Es pats gaidu kaujas sistēmu, jo tas tāpat kā inventora veidošana būs izaicinājums - trūkst koncepta
|
Tas ir paraksta cienīgs citāts.
BTW, kāda jēga no itemu rotācijas inventorijā (tjipa 3D), ja tie ir plakani spraiti? Tas pat neizskatās labi! _________________ ...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sun Aug 24, 2008 5:44 pm Post subject: |
|
Arrovs wrote: | trūkst koncepta |
Ja Kamazs nebūtu iecitējis, tad es visticamāk to nepamanītu :D
Tad man jautājums: vai ir tik grūti atvērt notepadu un ierakstīt dažas idejas, un pēc tam dažas reizes pārskatīt, pielabot un sakārtot, lai tur būtu redzama visa informācija par veidojamo objektu?
Lai nebūtu viss 50 reizes jāpārveido, tas būtu minimums.. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Arrovs
Joined: 10 Mar 2007 Posts: 96 Location: Saldus
|
Posted: Sun Aug 24, 2008 6:40 pm Post subject: |
|
Pamēģini pats bez skaidras idejas uzkodēt būt nebūt kaut ko. To kā inventors izskatās jau ir skaidrs, bet ar konceptu es domāju koda saturu - manam kodam jau ir 1000 līniju(rupji apskatot koda failus) inventora, apģērbšanas, vākšanas u.t.t sīkumu, bet sākumā nebija ne jausmas kā panākt pat objetka glabāšanos slotā!
Sākumu es čakarēju nedēļu--> apniku sāku citu projektu--> atgriezos pēc mēneša un pēkšņi ideja izšķīlās pati.
Ha, kas tad ir notpadā iešaut pāris absolūti nenoderīgas līnijas.
Mācies čūskuli, mācies sadzīvot ar cilvēkiem, kam kods nav dzimtā valoda. _________________ Arrovs komanda |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sun Aug 24, 2008 7:29 pm Post subject: |
|
Arrovs wrote: | Pamēģini pats bez skaidras idejas uzkodēt būt nebūt kaut ko. |
Tieši tāpēc...
Arrovs wrote: | Ha, kas tad ir notpadā iešaut pāris absolūti nenoderīgas līnijas. |
... tās līnijas ir pat ļoti noderīgas, un vēl jo vairāk priekš tevis, ja jau tu nezini, ko īsti veido..
Arrovs wrote: | manam kodam jau ir 1000 līniju |
so what? man ragdollam ir vairāk par 1000
Arrovs wrote: | bet ar konceptu es domāju koda saturu |
tātad to tev grūti notepadā ierakstīt?
vai paintā shēmu uzzīmēt, or what?
tas nav grūti un atvieglo darbu. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Arrovs
Joined: 10 Mar 2007 Posts: 96 Location: Saldus
|
Posted: Sun Aug 24, 2008 8:46 pm Post subject: |
|
Atkal izlasi pedējo līniju!
Mana dzimtā valoda nav kods(nav svarīgi kādā sintaksē utt).
Līdz ar to es nevaru rakstīt absolūtas muļķības notpados.
Tur rakstu to, kam jāglabājas pēc spēles izslēgšanas un ātri jāsaglabājas spēles laikā.
Ja es tur rakstīšu --> ja(es.savacu==abols){sutit_uz_inventaru();}
Būs muļķības.
Jo ir jāatkož, kā visu saturēt, kā panākt apmaiņas un dzēšanas un tā, lai automātiski atbrīvojas saturošie. Nu vispār murgains saraksts.
Līdz ar to sāk ar vienu konkrētu objektu, kas ir visvienkāršāk. Tad baram pievienojas citi un tad jau sāc meklēt veidus, kā atpazīt atšķirības(jo kompim jau ir piekāst kā izskatās objekts). Tad sagribās čupām skaistu apdaru, kas prasa daudz mainīgus saturošos atkarībā no situācijas. A tad tu atkod, ka prasmes ir par mēru daudz un tad viss tiek saīsināts līdz minimumam un veidojas atkārtojumu virkne. Toties beigās atšķirībā no tevis čūska es nemetu šos nepabeigtos darbus testēt cilvēkiem - un tas nozīmē, ka tu arī atkārtoti skraidi caur kodu un pārveido padsmitiem reižu līdz cilvēki ir apmierināti(kaut ar ne reizi tā vēl nav bijis ar tevi).
Rezumē! Tu māci mani par notpadu kaut pats brauc tādās pašās auzās.
P.S. Es nemāku izmantot dll'ellus un čupas ar jaudīgām valodām un citiem briesmoņiem(video kartēm, versijām, draiveru atšķirībām un ko tik ne) līdz ar to meklēju vienkāršāko veidu. _________________ Arrovs komanda |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Sun Aug 24, 2008 9:02 pm Post subject: |
|
Arrovs: pēc tava uzrakstītā izklausās, ka tu nemaz nezini, ko pats gribi spēlē panākt un uztaisīt. Un ne jau uzrakstāmā koda ziņā, bet gan spēles fīču/iespēju ziņā. Šķiet, ka šņaks ar domāja ne jau kodu notepadā rakstīt. Bet gan spēles mini-dizdoku. Nevajag uzreiz ar kodu sākt. Atver to pašu notepadu un saraksti tur kādas iespējas gribi, kādas "apdares" būs vajadzīgas, kādus objektus vajadzēs/būs nepieciešami. Tad, kad uzrakstīsi, izlasi vēlreiz, vai tiešām viss ir kā vajag. Un tikai tad ķeries pie lielās koda "atkošanas". Būs vieglāk visu "kost", jo būs viennozīmīgi zināms, ko vēlies visa rezultātā panākt - atliks tikai tajā notepadā apskatīties. Papildus tam, kādā grafiksā programmā sazīmē diagrammas, un konceptu kā spēles inventāram utml būtu jāizskatās, lai vieglāk tekstu saprast. |
|
Back to top |
|
|
Arrovs
Joined: 10 Mar 2007 Posts: 96 Location: Saldus
|
Posted: Sun Aug 24, 2008 9:19 pm Post subject: |
|
Ā nu ja tā! Tad man jau viss ir skaidrs - sen jau bija - pirms vēl pametu šo projektu. Bet es atkal domāju tieši koda struktūru - tur nav viennozīmīga ceļa kā veidot un tas ir par ko es te visu laiku vervelēju.
Un tāds stulbs garš bazārs! Nu nekas! Tagad skaldīšu pamatus manam smalki izplānotajam kaujas modelim(ar uzsvaru uz izplānotajam) bez koncepcijas rakstāmajam kodam, ko izdomāt var tikai uz vietas rakstot(tas, lai neviens vairāk neturpina stulbības runāt par to, ka nezinu ko gribu uztaisīt)!
Vuala! FIN! _________________ Arrovs komanda |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sun Aug 24, 2008 11:47 pm Post subject: |
|
bubu wrote: | Šķiet, ka snake5 ar domāja ne jau kodu notepadā rakstīt. Bet gan spēles mini-dizdoku.
...
Papildus tam, kādā grafiksā programmā sazīmē diagrammas, un konceptu kā spēles inventāram utml būtu jāizskatās, lai vieglāk tekstu saprast. |
tieši tā ;)
Quote: | Toties beigās atšķirībā no tevis čūska es nemetu šos nepabeigtos darbus testēt cilvēkiem - un tas nozīmē, ka tu arī atkārtoti skraidi caur kodu un pārveido padsmitiem reižu līdz cilvēki ir apmierināti(kaut ar ne reizi tā vēl nav bijis ar tevi). |
Saproti, ka reāli viss nav tik vienkārši, un man ir jāiedod citiem patestēt, citādāk tā arī neuzzināšu, kā spēle iet citiem, bet nevarēšu attaisnoties ar to, ka man iet OK.
btw..
Tam, kam es nesarakstīju dokumentu / sarakstīju nepilnīgu, tagad vajadzīga koda pārrakstīšana.
Piemēram, editoru un pretiniekus pārkodēju, jo pretinieku kods bija galīgi nesmuks un editors bija neērts.
Quote: | Bet es atkal domāju tieši koda struktūru - tur nav viennozīmīga ceļa kā veidot un tas ir par ko es te visu laiku vervelēju. |
Nu ja nav viennozīmīga ceļa, tad izdomā īsto/vajadzīgo/piemērotāko un pieraksti visu, ko izdomāji, kādas tev būs funkcijas, ko katra funkcija apmēram darīs, kādi objekti būs, etc. un būs pamats. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
gazz
Joined: 03 Jan 2004 Posts: 355 Location: Teika
|
Posted: Mon Aug 25, 2008 12:34 pm Post subject: |
|
Quote: | un tas nozīmē, ka tu arī atkārtoti skraidi caur kodu un pārveido padsmitiem reižu līdz cilvēki ir apmierināti(kaut ar ne reizi tā vēl nav bijis ar tevi). | taa saucaas refaktoreeshana un ir LOTI normaala paraadiiba jebkuraa software developmentaa. |
|
Back to top |
|
|
Arrovs
Joined: 10 Mar 2007 Posts: 96 Location: Saldus
|
Posted: Fri Sep 19, 2008 9:20 pm Post subject: |
|
Ir salabotas šādas tādas kļūdiņas, papildinati sīkumi un iesācies darbs gar kaujas sistēmu. Dodiet veiksmi!!
Neliels ieskats uz to kas būs:
_________________ Arrovs komanda |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|