View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Arrovs
Joined: 10 Mar 2007 Posts: 96 Location: Saldus
|
Posted: Mon Sep 22, 2008 10:37 pm Post subject: |
|
Tātad beidzot pretinieki iegūst kādu minimumu instinktu.
Tie spēj vazāties pa karti, atdzimt, vairoties, bet nepārsniedzot populācijas robežas.
Ir iespēja ieiet kaujas režīmā, bet vienīgā opcija pašlaik ir bēgt no tā un atgriezties kartē. Tāpēc viss vēl tiek izplānots, lai iegūtu pēc iespējas dinamiskāku un ātrāku cīņu.
P.S. Bildes no cīņas režīma iemetīšu, kad būs vismaz 50% gatavi. _________________ Arrovs komanda |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Mon Sep 22, 2008 10:45 pm Post subject: |
|
njā, kas atkāpjas šodien, varēs cīnīties rīt! ;)
btw, cik labi pretinieki atrod ceļu? (vai atrod ātrāko ceļu?) _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Arrovs
Joined: 10 Mar 2007 Posts: 96 Location: Saldus
|
Posted: Mon Sep 22, 2008 11:48 pm Post subject: |
|
Pasaules mala!
Viņiem nav vajadzības vēl pēc tāda ceļa!
Viņi tik ik pa noteiktam laikam uz dullo izvēlas virzienu un paiet tajā(protams ja tas ir iespējams, ja nav tad ātri pārbauda citus virzienus un, ja neviena nav paliek kur ir).
Un jā aizmirsu pateikt, ir trīs veidu pretinieki:
1. Miermīlīgi(neuzbrūk, kamēr tu viņus neaiztiec)
2. Agresīvi(uzbrūk, ja tu nostājies blakus(pagaidām varbūt vēlāk izveidošu lielāku distanci))
3. Nedrošie(Ir iespēja, ka uzbruks un iespēja, ka neuzbruks, bet ilga stāvēšana līdzās vēlāk vai agrāk izraisīs kautiņu)
Tas no tā, kas kartē notiek. _________________ Arrovs komanda |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Tue Sep 23, 2008 9:12 am Post subject: |
|
Manupraat, ja tavas speeles zeme ir plakana, tad fonaa nevajag sfeerisku planeetu. Atstaaj tikai zvaigznes. _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Tue Sep 23, 2008 3:45 pm Post subject: |
|
Arrovs wrote: |
Viņiem nav vajadzības vēl pēc tāda ceļa!
Viņi tik ik pa noteiktam laikam uz dullo izvēlas virzienu un paiet tajā(protams ja tas ir iespējams, ja nav tad ātri pārbauda citus virzienus un, ja neviena nav paliek kur ir). |
O jaa, es apstaajos ar archeru 2 laucinju attaalumaa no monstra, un bliezu valjaa, bet pretinieks staav kaa apdauziits nu nu nu _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
Arrovs
Joined: 10 Mar 2007 Posts: 96 Location: Saldus
|
Posted: Mon Oct 20, 2008 12:33 am Post subject: |
|
Nu tā ir neliela čupiņa uzlabojumu:
1. Līdz galam salabota kartes indeksācija
2. Pretiniekiem ir pasugas un dažādas varicācijas
3. Pretineiki māk uzbrukt
4. Daudz maz sāk sakārtoties kompozīcija
Jātiek galā ar pāris astēm un tad kartes kompeltēšana, prasmes, visu variāciju pretinieku klāsts, iegūstamās mantas, kaujas animēšana, meņu, misijas un citi sižeta sīkumi.
_________________ Arrovs komanda |
|
Back to top |
|
|
DeRatizators
Joined: 27 Apr 2006 Posts: 492
|
Posted: Mon Oct 20, 2008 12:01 pm Post subject: |
|
Gribeetos redzeet to slieku kustiibaa _________________ Any PANCAKE has to be long and thin and short and fat. Not to mention being an excellent insulator and a superb conductor. |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Mon Oct 20, 2008 3:19 pm Post subject: |
|
viss ir +/- skaidrs, izņemot..
1. Līdz galam salabota kartes indeksācija
4. Daudz maz sāk sakārtoties kompozīcija (-kāda kompozīcija)
kartes kompeltēšana _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Arrovs
Joined: 10 Mar 2007 Posts: 96 Location: Saldus
|
Posted: Mon Oct 20, 2008 6:42 pm Post subject: |
|
1. Tas nozīmē, ka tagad nav gļuku pretinieku spota laukiem.
Agrāk indeksācija nedaudz čakarējās jo bija caurumi kartē un pretinieki līdz ar to varēja sākt atdzimt galīgi ne pa ķeksi.
2. Kompozīcija nozīmē ar to kā jāizskatās cīņām un visi citi knifiņi.
3. Kartes kompeltēšana ir pasaules karte kā arī alas, pilsētas un citas lokācijas.
Šis viss prasīs tikai atjautību, jo pamats IR! _________________ Arrovs komanda |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Mon Oct 20, 2008 7:01 pm Post subject: |
|
3.
warning, operators "=" nevar no darbības vārda veidotā lietvārdā ierakstīt parasta lietvārda datus.
jeb īsti nesapratu, ko tu ar to domāji anyway. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Mon Oct 20, 2008 8:00 pm Post subject: |
|
"gigantiskaa slieka" omg xDDD
Naiss, vismaz kaut kaads 3D vai arii tas ir fons ? "D
edit: no diablo ikoninja nozagta... nu nu nu! _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
Arrovs
Joined: 10 Mar 2007 Posts: 96 Location: Saldus
|
Posted: Mon Oct 20, 2008 8:17 pm Post subject: |
|
Tas ir 3D! Tāpat arī standarta pasaule ir 3D vidē. Zūmošana to pierādītu, bet padarītu visu pikseļainu.
Diablo nekad neesu spēlējis (kaut ar kādreiz gribētu).
Šo paņēmu no viena cita A6 rojekta brīvajiem resursiem(kur viņš to rāvis gan nezinu).
Sliekas nav vienīgie hitrie pretinieki - jo vispār hitrākā ideja ir tajā, ka sākumā tu esi uber atrofējies. Nosist žurku pat ir neiespējami.
Laužot niknākus zarus pats dabū pa snuķi u.t.t.
Nu ja neskaita, ka beigās tu kļūsti par karaļa miesassargu. _________________ Arrovs komanda |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Mon Oct 20, 2008 9:32 pm Post subject: |
|
Konkreetaa ikona ir 100% no diablo2 : Lord of Destruction, Assasian class skils, es pat zinu ko vins dod, kaut diablo neesmu gadus jau speeleejis Un es ieteiktu tev paspeeleet, tikai nesapriecaajies tad un nesaac taisiit savu diablo clonu _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
Arrovs
Joined: 10 Mar 2007 Posts: 96 Location: Saldus
|
Posted: Tue Oct 21, 2008 12:11 pm Post subject: |
|
Apskatīju bildes un tev ir taisnība, bet tas nekas! Mam jau tāpat bildes mainīsies (tik diezvai uz to labāko pusi).
Meņu gatavs un iespēja modificēt varoņa izmērus un izskatu pirms spēles.
Ielādes saglabāšanas ir gatavas.
Visas meņu sadaļas un meņu paneļi. _________________ Arrovs komanda |
|
Back to top |
|
|
Arrovs
Joined: 10 Mar 2007 Posts: 96 Location: Saldus
|
Posted: Mon Oct 27, 2008 1:14 am Post subject: |
|
Pmatīgi izkāvos ar kļūdām, bet beidzot izskatās, ka viss ieiet sliedēs un to prakstiski vairs nav.
Kā arī varu iepriecināt ļautiņus!
Ir sācies sižeta izstrādes posms - un jācer, ka tas būs pēc iespējas bagātāks līdz nodošanai. _________________ Arrovs komanda |
|
Back to top |
|
|
|