dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

floati videokartees
Goto page 1, 2  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> fleims/offtopics/draza
View previous topic :: View next topic  
Author Message
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sun Aug 17, 2008 12:00 am    Post subject:

man ir SM 3.0 karte
nepilns SM 3.0 gan (laikam displacement mappingu nesupportēja or smth.)
bet anyway gribētu redzēt, cik ātri man uz manas kartes velk Very Happy
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Sun Aug 17, 2008 12:59 am    Post subject:

Ko noziimee "nepilns 3.0" nav taadas lietas Very Happy Un "nesuporteeja displacement mapping arii nav taadas lietas (kaa tu iedomaajies ka gpu vnk izdomaas un nesuportees kaadu konkreetu saderi? xD) Vnk pasaki kas tev par karti (modeli). Nekaadi pusfabrikaati no manas puses liidz testingam netiks izplatiiti anywayz.
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sun Aug 17, 2008 11:24 am    Post subject:

GeForce 6150 SE vai, ja neuzticies draiveru dotajai infai, tā, kura likta uz ASUS M2N-MX SE plates
un par to displacementmappingu Very Happy
tas šeideris laikam stāvēja iekš Rendermonkey 1.7 vai tml., kura man vairs nav Laughing
bet es tikko ar vienu RM 1.80 paraugšeideri uzkāru pixel bufferi (NVOpenGLPBuffer memory access violation) Laughing
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sun Aug 17, 2008 6:05 pm    Post subject:

Storm: ATI X1600 (un zemākas X1xxx) sērijas kartes, kaut arī oficiāli ir SM3, neatbalsta tekstūras vertex šeiderī, kas ir obligāta prasība SM3. Lūk arī "nepilns SM3" (nezinu gan ko snjaks ar to domāja). Nvidias kartēm gan, cik zinu, sākot no 6x sērijas geforciem ir pilnvērtīgs SM3.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Sun Aug 17, 2008 8:18 pm    Post subject:

Ati jau ir vnk @#$% as default, vertex fetch nebuus vajadziigs un labi tad ir Laughing Snjake, sorry 6150 SE buus zem minumuma. Es jau protams vareetu uztaisiit kaut kaadus rendercejljus vecaam karteem, bet nemaz netaisos nemot veeraa laika daudzumu. Turklaat nezinu cik dizi 6150SE tiek paari vispaar starta deferred bufferu piepildiisanai - nu nemot veeraa cik aatri tev iet pasa speele no skriiniem - diezgan aizveesturiska hardware tas 6150SE.
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sun Aug 17, 2008 9:16 pm    Post subject:

Storm wrote:
Ati jau ir vnk @#$% as default

Un kā ar HD48xx? Diezgan liela geimeru daļa šim apgalvojumam tev nepiekritīs. Tai skaitā es (ņemot vērā hd48x sērijas kartes iespējas).
Back to top
View user's profile Send e-mail
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Sun Aug 17, 2008 9:32 pm    Post subject:

bubu wrote:

Un kā ar HD48xx? Diezgan liela geimeru daļa šim apgalvojumam tev nepiekritīs. Tai skaitā es (ņemot vērā hd48x sērijas kartes iespējas).


Iespeejams, bet ja vien tas nav X2 es nekraameetos Very Happy Anywayz, DX10 uzspiez to ko ati visu laiku ir smaucies un netaisiijis, kas varbuut uzlabo situaaciju - developerim protams. Iespeejams ka ati nosmaucot kaadu hardware fiicu iehavo uz performanci Razz Es domaaju ka jebkurs developeris par nvidia. Patiik piem ati briimumi: (dzekins taisa simulaaciju uz gpu, un sekojosi izreekinaataas veertiibas - uzminiet kuras ir preciizas)

Code:

nvidia:
0
0.005
0.01
0.015
0.02
0.025
0.03
0.035
0.04
0.045
0.05

ati:
7.510185E-06
0.005008578
0.01000965
0.01501071
0.02000797
0.02500904
0.0300101
0.03500736
0.04000843
0.04500949
0.05001056


Itkaa jau diza atskiriiba nav, bet jautaajums paliek - kapeec? xD Nevajadzeeja abiem buut vienaadam IEEE float? Razz
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Sun Aug 17, 2008 11:13 pm    Post subject:

Ja tu runaa par IEEE 754 float, tad ATI variants izskataas taa, kaa tam buutu jaaizskataas
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sun Aug 17, 2008 11:47 pm    Post subject:

elvman.. nu tu gan jokus pateici..

Storm: nezinu uz kādas ATI videokartes šis to taisa, bet cik zinu tad tikai sākot no kautkādas X1x00 videokartes ATI sākā hardwarē glabāt un operēt ar floatiem 32-bitu formātā. Iepriekš viss notika 24-bitos. Tur arī visa atšķirība.

Un uztraukties par floating point skaitļiem decimālā pierakstā (te jāsaka lol?) ir visai jocīgi. Jāņem vērā ir relatīvā kļūda. Ne absolūtā. Man ar ATI un GPGPU nav bijusi problēma (īstenībā primāri esmu tik vien uz ATI to darījis, uz Nvidia esmu tikai iedevis pārbaudīt vai rezultāts tāds pats). Jāņem vien vērā floating pointa specifiskās glabāšanas īpašības un par rezultātiem nebūs jābrīnas.

Vēl jo vairāk, ka gan DX, gan GL šeideru valodās ir speciāli atrunāts, ka šeidera float tipiem nav jāatbilst IEEE standartā norunātai precizitātei (32-bitiem). Tā ka neredzu par ko ir jābrīnas.

Storm wrote:
uzminiet kuras ir preciizas

Es tev ļaušu arī uzminēt, kura no šīm rindiņām izvada "precīzāku" skaitli:

Code:
#include <stdio.h>
int main()
{
  float x = 0.035;
  printf("%f\n", x); // defaultā ir 6 zīmīgi cipari
  printf("%.15f\n", x);  // .15 ir modifiers, kas norāda cik zīmīgos ciparus konvertēt
}

outputs:
Code:
0.035000
0.035000000149012

15 ir lielāks par 6 => tātad otrs ir precīzāks, vai ne?

P.S. es neesmu ATI fanboys :) Esmu par nvidia kartēm. Bet man katrā ziņā nepatīk nepamatota kritika un apgalvojumi.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Mon Aug 18, 2008 5:21 am    Post subject:

Vienalga - kapeec tad nvidia taa neprecizitaate nerodaas konkreetajaa piemeeraa? xD Ja jau abi vienaadi standarti un preciizi vienaadas operaacijas tad nevajadzeetu buut taadai atskiriibai - un tur jau pat nav 7 ziimes aiz komata lai sauktu par troksni. Razz Ok, bet galvenais ka mees esam nonaakusi pie secinaajuma ka ati ir labojies, diskusija beigta.
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Mon Aug 18, 2008 8:55 am    Post subject:

Quote:
elvman.. nu tu gan jokus pateici..

Iisti neesmu specs, bet kaa tad tu ar floating pointu 0.1 pierakstiisi?
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Mon Aug 18, 2008 9:50 am    Post subject:

Pričom tur "kā pierakstīšu".
Svarīgi ir tas, kā tu to attēlosi decimālā pierakstā no floating pointa. Kā jau tu pats saproti - nevar daudzus skaitļus pierakstīt precīzi. Tāpēc teikt "izskatās tā, kā tam būtu jāizskatās" ir visai jocīgi. Jo izskatīsies tik precīzi cik liksi izskatīties. Apskati manu C koda piemēru. Vienu un to pašu skaitli var likt atrādīties gan "nvidia", gan "ati" izskatā. Kurš no tiem izskatās tā kā tam būtu jāizskatas?

Quote:
kapeec tad nvidia taa neprecizitaate nerodaas konkreetajaa piemeeraa?

Tāpēc, ka operācijas ar floating point skaitļiem nekad nav bijušas precīzas (ja nu vienīgi nedarbojas tikai un vienīgi ar divnieka pakāpēm).

Quote:
Ja jau abi vienaadi standarti
Doh, tur jau tā lieta ka nav. Nevienā standartā nav pieprasīts kā un cik precīziem jābūt floating pointam uz videokartes. Škiet, ka tikai sākot no DX10 tas ir pieprasīts.
Back to top
View user's profile Send e-mail
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Mon Aug 18, 2008 10:11 am    Post subject:

Ui bljin sorry. Neapskatiijos tavu piemeeru.
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Mon Aug 18, 2008 5:04 pm    Post subject:

bubu wrote:
Nevienā standartā nav pieprasīts kā un cik precīziem jābūt floating pointam uz videokartes. Škiet, ka tikai sākot no DX10 tas ir pieprasīts.


Interesanti ka DX10 bija briidis kad ati pamatiigi saaka zaudeet performancee un atpalika no nvidia Razz Laikam tad tiesaam iehavoja uz perfromanci, nu manaa uzticiibaa ir robs pret to ati, kko vinji tur hakojaas vakar, hakosies arii riit.
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Aug 29, 2008 1:32 am    Post subject:

Tā kā šis ir pārcelts uz fleima sadaļu, tad pafleimosim tālāk.

http://www.theinquirer.net/gb/inquirer/news/2008/08/28/nvidia-55nm-parts-bad
Quote:
Basically every 65nm and 55nm Nvidia part appears to be defective. It is not a question of yes or no, but how defective each line is, and what the failure rate for each one is. We are hearing of early failure rates in the teens per cent for 8800GTs and far higher for 9600GTs, so this is not a quibble over split hairs.


http://www.theinquirer.net/gb/inquirer/news/2008/07/31/hp-pays-half-nvidia-problems
Quote:
Basically, what it looks like is a recall could bankrupt Nvidia, even if they only pay half. They are quite desperate to minimise this and shut things up because they know what happens if it gets out. It is out, and why they keep continuing to pretend is beyond us, but that is corporate culture for you.


http://www.theinquirer.net/gb/inquirer/news/2008/07/09/nvidia-g84-g86-bad
Quote:
The short story is that all the G84 and G86 parts are bad. Period. No exceptions. All of them, mobile and desktop, use the exact same ASIC, so expect them to go south in inordinate numbers as well.


http://www.theinquirer.net/gb/inquirer/news/2008/07/27/dell-models-defective-nvidia
Quote:
Last week, Nvidia was claiming that desktop parts are not affected, contrary to our information that they are
Back to top
View user's profile Send e-mail
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> fleims/offtopics/draza All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group