dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

SDL programma 'apēd' 50% procesora

 
dev.gamez.lv Forum Index -> Iesācējiem
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Tankists



Joined: 18 Dec 2006
Posts: 81
Location: Baldone

PostPosted: Tue Sep 02, 2008 5:31 pm    Post subject: SDL programma 'apēd' 50% procesora

Nedaudz pamainiju programmēšanas stilu, vairāk izmantojot OOP, bet rādās kāda iepriekš nepieredzēta problēma. Niecīga SDL pogramma, kas uz ekrāna izvada sarkanu kvadrātu apēd precīzi 50% mana procesora, kāpēc tas tā? Pats interesantākais, ka šis procents gandrīz vispār nesvārstās. Ko darīt?

Programma + Source šeit
Back to top
View user's profile Visit poster's website
janiksxxl



Joined: 29 Aug 2008
Posts: 101

PostPosted: Tue Sep 02, 2008 6:23 pm    Post subject:

Nolemu paskatit ka darbojas tava proga uz mana kompja,bet nesanaca,jo
2 sekundes pec tam kad palaidu izpildamo failu Windovs Vista paradija man zilo ekranu. Tas ta informacijai, otrreiz nez vai meginasu Laughing
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Tue Sep 02, 2008 6:56 pm    Post subject:

Omg nuub questions. Apeestu 100% ja tev buutu viena kodola procesors vai arii ar bez hyperthreading. Galvenais skaties cik freimi sekundee lol.

Edit : vispar diivaini ka man fraps neraada fps tam SDL... Itkaa jau uz ogli vins balstiits? Kaut gan man nav ne jausmas.
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552


Last edited by Storm on Tue Sep 02, 2008 6:58 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Tue Sep 02, 2008 6:57 pm    Post subject:

nu tāpēc, ka tu izpildi kodu nepārtraukti
uz windows, funkcija "Sleep(..)" aptur koda izpildi uz kādu laiku, ļaujot procesoram atpūsties Wink
tas tev 2kodolu procesors, uz kura testēji, ja?
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Tankists



Joined: 18 Dec 2006
Posts: 81
Location: Baldone

PostPosted: Tue Sep 02, 2008 7:02 pm    Post subject:

jā, kompilēju uz laptopa un testeju gan uz laptopa gan uz PC, bet ēd to proci kā maizi... google atradu cilvēkus, kam uz ubuntu ir tādas problēmas, bet kas man tas pa gļuku..?

P.S. man tā laikam ir visām sdl aplikācijām ko kompilēju uz laptopa..
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Tue Sep 02, 2008 7:02 pm    Post subject:

Tankists: neklausi šņaku, viņš muļķības stāsta. Nevajag nekādus Sleep'us lietot.

Ja nevēlies, lai programma nepārtraukti darbojās un apēd visu tava procesora vienu kori, tad nevajag nepārtraukti poll'ot eventus (SDL_PollEvent). Vajag gaidīt eventu SDL_WaitEvent) un tikai tad kaut ko darīt. Ja nepieciešams kaut ko darīt laiku pa laikam neatkarībā no eventiem, tad var, piemēram, lietot taimeri (SDL_AddTimer), lai ik pa laikam ģenerētu savu custom eventu (SDL_PushEvent). Bet vispār es neuztrauktos par tavu problēmu - spēles tāpēc jau izmanto visu atļauto cpu laiku, ka tām ir ko darīt tajā laikā - renderēt animācijas/apstrādāt AI/skaņu/tīklu/utt.

Storm: kāpēc tad eksistē šis forums, ja te nedrīkst paprasīt to, ko pats nezin? Jābrauc uzreiz augumā...

Quote:
Itkaa jau uz ogli vins balstiits?

Nē, nav. Ar OpenGL tam ir tik vien sakara, kā tas, ka SDL spēj iedot tev OpenGL kontekstu (IDirect3DDevice9 analogs) krossplatformiskā veidā. Bet neviens neliedz netaisīt OGL kontekstu un visu darīt ar spraitiem/bitmapiem pure-software modē (SDL_Surface's). SDL v1.3 to mainīs un būs iespējams SDL_Surfaces lietot harwaristiski akselerēti (OGL/D3D).


Last edited by bubu on Tue Sep 02, 2008 7:07 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send e-mail
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Tue Sep 02, 2008 7:06 pm    Post subject:

bubu wrote:

Storm: kāpēc tad eksistē šis forums, ja te nedrīkst paprasīt to, ko pats nezin? Jābrauc uzreiz augumā...


Dereetu FAQ... Sitais "omg, my program uses to much processor time" jau ir klasisks variants.
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
Tankists



Joined: 18 Dec 2006
Posts: 81
Location: Baldone

PostPosted: Tue Sep 02, 2008 7:08 pm    Post subject:

Paldies! Eventus poll'oju vislaik, tāpēc, ka tā esmu iemācijies no Lazy Foo tutoriāļiem, anyway, turpmāk zināšu.
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Tue Sep 02, 2008 7:16 pm    Post subject:

Palasi arī SDL dokumentāciju, ko tavā programmā lietotās API funkcijas dara, nevis tikai akli pārraksti tutoriāļus.
Dažreiz funkcijās slēpjās dažādas nianses/blakus-efekti, kuras var būtiski ietekmēt tavas pogrammas darbību (kā pats esi konstantējis), taču tutoriāļos tos nepiemin, jo tā ir vienkāršāk/vieglāk saprast tutoriāli.

Storm wrote:
Dereetu FAQ...

Uz priekšu! Sāc veidot tādu. Visi tev tikai būs par to pateicīgi. Jeb tu esi tik "Omg nuub"-teicējs un nekā nedarītājs?

Quote:
Sitais "omg, my program uses to much processor time" jau ir klasisks variants.

Drīkst paprasīt uzrādīt 5 topikus šajā forumā, kuros ir redzams šis "klasiskais variants"? (pieņemu, ka 5 ir kā minimums, lai varētu to saukt par "klasisku variantu").
Back to top
View user's profile Send e-mail
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Tue Sep 02, 2008 7:21 pm    Post subject:

Par klasisku es nedomaaju ka tiesi sajaa forumaa :P

Jaa, protams, varu arii uztaisiit FAQ, tikai jaaveic neliels research kas tad ir tie trakaakie jautaajumi Very Happy Pimeeram "how do i program" un tamliidziigi. Kad man bija 14 es maaceeju google lietot un kauneeties prasiit kaut ko taadu nepamekleejot vai tas jautaajums nav uzdots 100 reizes un atbildeets citur, bet katraa zinjaa veicinaasim devu latviesu valodaa un es izveidosu to FAQ. Sorry par manu attieksmi sajaa gadiijumaa.
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Tue Sep 02, 2008 9:59 pm    Post subject:

bubu wrote:
Tankists: neklausi snake5, viņš muļķības stāsta.

Storm: kāpēc tad eksistē šis forums, ja te nedrīkst paprasīt to, ko pats nezin? Jābrauc uzreiz augumā...

Domas kaut kā neiet kopā..

Varbūt pamato, kāpēc nevar lietot Sleep, piemēram, laikā, kad programma nav fokusā, ja viņš pie tam kodē uz Windows.

Vēl.. es nekur neesmu teicis, ka Sleep būtu jālieto obligāti, vai, ka šāda koda izpilde ir kļūda un tā būtu jānovērš.

Sāc vienreiz, lūdzu, lasīt manus postus līdz galam, tie ir īsi.
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Tue Sep 02, 2008 10:53 pm    Post subject:

snake5 wrote:
Varbūt pamato, kāpēc nevar lietot Sleep, piemēram, laikā, kad programma nav fokusā, ja viņš pie tam kodē uz Windows.
Es, protams, atvainojos, bet vai runa kaut kur bija par programmas nebūšanu fokusā?

Quote:
Sāc vienreiz, lūdzu, lasīt manus postus līdz galam, tie ir īsi.
Tieši kā uz naglas galvas pateici par sevi - sāc lasīt topikus līdz galam (un pēc tam vēlreiz pārlasi), un ja nav ko teik tad nesaki, nevis ka tik kautko iespamot. Esmu 100% drošs, ka esmu ne vienīgais, kam tava topiku piespamošana ir jau sen apnikusi (kuram visvairāk topiku un/vai postu ir iekš "fleims/offtopics/draza"?)
Back to top
View user's profile Send e-mail
gazz



Joined: 03 Jan 2004
Posts: 355
Location: Teika

PostPosted: Wed Sep 03, 2008 4:13 pm    Post subject:

snake: tapeec ka Sleep aizmidzina threadu un nedara nekaaa konstantu laiku, bet toties SDL_WaitEvent turpinaas izpildi tikliidz tiks sanjemts jauns events
Back to top
View user's profile Send e-mail
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Iesācējiem All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group