|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Tankists
Joined: 18 Dec 2006 Posts: 81 Location: Baldone
|
Posted: Tue Sep 02, 2008 5:31 pm Post subject: SDL programma 'apēd' 50% procesora |
|
Nedaudz pamainiju programmēšanas stilu, vairāk izmantojot OOP, bet rādās kāda iepriekš nepieredzēta problēma. Niecīga SDL pogramma, kas uz ekrāna izvada sarkanu kvadrātu apēd precīzi 50% mana procesora, kāpēc tas tā? Pats interesantākais, ka šis procents gandrīz vispār nesvārstās. Ko darīt?
Programma + Source šeit |
|
Back to top |
|
|
janiksxxl
Joined: 29 Aug 2008 Posts: 101
|
Posted: Tue Sep 02, 2008 6:23 pm Post subject: |
|
Nolemu paskatit ka darbojas tava proga uz mana kompja,bet nesanaca,jo
2 sekundes pec tam kad palaidu izpildamo failu Windovs Vista paradija man zilo ekranu. Tas ta informacijai, otrreiz nez vai meginasu |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Tue Sep 02, 2008 6:56 pm Post subject: |
|
Omg nuub questions. Apeestu 100% ja tev buutu viena kodola procesors vai arii ar bez hyperthreading. Galvenais skaties cik freimi sekundee lol.
Edit : vispar diivaini ka man fraps neraada fps tam SDL... Itkaa jau uz ogli vins balstiits? Kaut gan man nav ne jausmas. _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Last edited by Storm on Tue Sep 02, 2008 6:58 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Tue Sep 02, 2008 6:57 pm Post subject: |
|
nu tāpēc, ka tu izpildi kodu nepārtraukti
uz windows, funkcija "Sleep(..)" aptur koda izpildi uz kādu laiku, ļaujot procesoram atpūsties
tas tev 2kodolu procesors, uz kura testēji, ja? _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Tankists
Joined: 18 Dec 2006 Posts: 81 Location: Baldone
|
Posted: Tue Sep 02, 2008 7:02 pm Post subject: |
|
jā, kompilēju uz laptopa un testeju gan uz laptopa gan uz PC, bet ēd to proci kā maizi... google atradu cilvēkus, kam uz ubuntu ir tādas problēmas, bet kas man tas pa gļuku..?
P.S. man tā laikam ir visām sdl aplikācijām ko kompilēju uz laptopa.. |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Tue Sep 02, 2008 7:02 pm Post subject: |
|
Tankists: neklausi šņaku, viņš muļķības stāsta. Nevajag nekādus Sleep'us lietot.
Ja nevēlies, lai programma nepārtraukti darbojās un apēd visu tava procesora vienu kori, tad nevajag nepārtraukti poll'ot eventus (SDL_PollEvent). Vajag gaidīt eventu SDL_WaitEvent) un tikai tad kaut ko darīt. Ja nepieciešams kaut ko darīt laiku pa laikam neatkarībā no eventiem, tad var, piemēram, lietot taimeri (SDL_AddTimer), lai ik pa laikam ģenerētu savu custom eventu (SDL_PushEvent). Bet vispār es neuztrauktos par tavu problēmu - spēles tāpēc jau izmanto visu atļauto cpu laiku, ka tām ir ko darīt tajā laikā - renderēt animācijas/apstrādāt AI/skaņu/tīklu/utt.
Storm: kāpēc tad eksistē šis forums, ja te nedrīkst paprasīt to, ko pats nezin? Jābrauc uzreiz augumā...
Quote: | Itkaa jau uz ogli vins balstiits? |
Nē, nav. Ar OpenGL tam ir tik vien sakara, kā tas, ka SDL spēj iedot tev OpenGL kontekstu (IDirect3DDevice9 analogs) krossplatformiskā veidā. Bet neviens neliedz netaisīt OGL kontekstu un visu darīt ar spraitiem/bitmapiem pure-software modē (SDL_Surface's). SDL v1.3 to mainīs un būs iespējams SDL_Surfaces lietot harwaristiski akselerēti (OGL/D3D).
Last edited by bubu on Tue Sep 02, 2008 7:07 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Tue Sep 02, 2008 7:06 pm Post subject: |
|
bubu wrote: |
Storm: kāpēc tad eksistē šis forums, ja te nedrīkst paprasīt to, ko pats nezin? Jābrauc uzreiz augumā... |
Dereetu FAQ... Sitais "omg, my program uses to much processor time" jau ir klasisks variants. _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
Tankists
Joined: 18 Dec 2006 Posts: 81 Location: Baldone
|
Posted: Tue Sep 02, 2008 7:08 pm Post subject: |
|
Paldies! Eventus poll'oju vislaik, tāpēc, ka tā esmu iemācijies no Lazy Foo tutoriāļiem, anyway, turpmāk zināšu. |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Tue Sep 02, 2008 7:16 pm Post subject: |
|
Palasi arī SDL dokumentāciju, ko tavā programmā lietotās API funkcijas dara, nevis tikai akli pārraksti tutoriāļus.
Dažreiz funkcijās slēpjās dažādas nianses/blakus-efekti, kuras var būtiski ietekmēt tavas pogrammas darbību (kā pats esi konstantējis), taču tutoriāļos tos nepiemin, jo tā ir vienkāršāk/vieglāk saprast tutoriāli.
Storm wrote: | Dereetu FAQ... |
Uz priekšu! Sāc veidot tādu. Visi tev tikai būs par to pateicīgi. Jeb tu esi tik "Omg nuub"-teicējs un nekā nedarītājs?
Quote: | Sitais "omg, my program uses to much processor time" jau ir klasisks variants. |
Drīkst paprasīt uzrādīt 5 topikus šajā forumā, kuros ir redzams šis "klasiskais variants"? (pieņemu, ka 5 ir kā minimums, lai varētu to saukt par "klasisku variantu"). |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Tue Sep 02, 2008 7:21 pm Post subject: |
|
Par klasisku es nedomaaju ka tiesi sajaa forumaa :P
Jaa, protams, varu arii uztaisiit FAQ, tikai jaaveic neliels research kas tad ir tie trakaakie jautaajumi Pimeeram "how do i program" un tamliidziigi. Kad man bija 14 es maaceeju google lietot un kauneeties prasiit kaut ko taadu nepamekleejot vai tas jautaajums nav uzdots 100 reizes un atbildeets citur, bet katraa zinjaa veicinaasim devu latviesu valodaa un es izveidosu to FAQ. Sorry par manu attieksmi sajaa gadiijumaa. _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Tue Sep 02, 2008 9:59 pm Post subject: |
|
bubu wrote: | Tankists: neklausi snake5, viņš muļķības stāsta.
Storm: kāpēc tad eksistē šis forums, ja te nedrīkst paprasīt to, ko pats nezin? Jābrauc uzreiz augumā... |
Domas kaut kā neiet kopā..
Varbūt pamato, kāpēc nevar lietot Sleep, piemēram, laikā, kad programma nav fokusā, ja viņš pie tam kodē uz Windows.
Vēl.. es nekur neesmu teicis, ka Sleep būtu jālieto obligāti, vai, ka šāda koda izpilde ir kļūda un tā būtu jānovērš.
Sāc vienreiz, lūdzu, lasīt manus postus līdz galam, tie ir īsi. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Tue Sep 02, 2008 10:53 pm Post subject: |
|
snake5 wrote: | Varbūt pamato, kāpēc nevar lietot Sleep, piemēram, laikā, kad programma nav fokusā, ja viņš pie tam kodē uz Windows. | Es, protams, atvainojos, bet vai runa kaut kur bija par programmas nebūšanu fokusā?
Quote: | Sāc vienreiz, lūdzu, lasīt manus postus līdz galam, tie ir īsi. | Tieši kā uz naglas galvas pateici par sevi - sāc lasīt topikus līdz galam (un pēc tam vēlreiz pārlasi), un ja nav ko teik tad nesaki, nevis ka tik kautko iespamot. Esmu 100% drošs, ka esmu ne vienīgais, kam tava topiku piespamošana ir jau sen apnikusi (kuram visvairāk topiku un/vai postu ir iekš "fleims/offtopics/draza"?) |
|
Back to top |
|
|
gazz
Joined: 03 Jan 2004 Posts: 355 Location: Teika
|
Posted: Wed Sep 03, 2008 4:13 pm Post subject: |
|
snake: tapeec ka Sleep aizmidzina threadu un nedara nekaaa konstantu laiku, bet toties SDL_WaitEvent turpinaas izpildi tikliidz tiks sanjemts jauns events |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|