View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Tankists
Joined: 18 Dec 2006 Posts: 81 Location: Baldone
|
Posted: Sat Sep 20, 2008 3:18 pm Post subject: |
|
Runājot, par SFML. Paskatījos dokumentāciju, un izskatās tīri pieklājīgs API. Šim API ir iespējams debugingu rādīt konsolē? _________________ Getting used to problems... |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Sat Sep 20, 2008 3:23 pm Post subject: |
|
Nezinu, bet ticu, ka var. Tāpat kā SDL.
SFML tika radīts kā alternatīva SDL, tik ar pielaidīgāku licenci (BSD vs LGPL) lai var linkot statiski, ar modernāku API (C++ vs C), hardwariski akselerētām surfacēm (OpenGL, taču SDL 1.3 arī būs OGL akselerētas surfaces) kā arī sevī iekļaujot visu uzreiz (skaņu/attēlu formātus, fontus, utml) atšķirība no SDL daudzajām bibliotēkām.
Last edited by bubu on Sat Sep 20, 2008 3:26 pm; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
|
Tankists
Joined: 18 Dec 2006 Posts: 81 Location: Baldone
|
Posted: Sat Sep 20, 2008 3:25 pm Post subject: |
|
Pladies. Pāriešu laikam uz to SFML. Pēc dokumentācijas izskatās saprotamāks kods un cik saprotu krietni ātrāks, kā SDL. _________________ Getting used to problems... |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Sat Sep 20, 2008 3:27 pm Post subject: |
|
SFML nav krietni ātrāks par SDL.
Tas būs tieši tik ātrāks, cik tu mācēsi to izmantot, lai tas būtu "ātrāks".
SDL arī var izmantot tā, lai tas būtu "ātrāks". |
|
Back to top |
|
|
Tankists
Joined: 18 Dec 2006 Posts: 81 Location: Baldone
|
Posted: Sat Sep 20, 2008 3:29 pm Post subject: |
|
Nu ja ne ātrāks, tad vismaz izskatās saprotamāks. _________________ Getting used to problems... |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Sat Sep 20, 2008 3:31 pm Post subject: |
|
Nu tas jau paliek gaumes jautājums :)
Ne visiem OOP iet pie sirds (ar šo, protams, nevajag saprast ka OOP ir slikts). |
|
Back to top |
|
|
Tankists
Joined: 18 Dec 2006 Posts: 81 Location: Baldone
|
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Sat Sep 20, 2008 3:39 pm Post subject: |
|
Tur salīdzina divas dažādas lietas - SDL software surfaces ar SFML OpenGL surfacēm. Loģiski, ka otrās būs ātrākas, jo izmanto hardwares akselerāciju.
SDL v1.3 bija jāsalīdzina. Vai arī OpenGL iekš SDL bija jāņem.
Izlasi to topiku tālāk:
Quote: | Your benchmarks are severly flawed. You are comparing the software, 2D library that ships with SDL to OpenGL. Of course you are going to get a huge difference in performance - you don't even need to perform a benchmark to understand that. |
|
|
Back to top |
|
|
Tankists
Joined: 18 Dec 2006 Posts: 81 Location: Baldone
|
Posted: Sat Sep 20, 2008 3:41 pm Post subject: |
|
Skaidrs _________________ Getting used to problems... |
|
Back to top |
|
|
|