dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

SFML console output

 
dev.gamez.lv Forum Index -> Iesācējiem
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Tankists



Joined: 18 Dec 2006
Posts: 81
Location: Baldone

PostPosted: Sat Sep 20, 2008 3:18 pm    Post subject:

Runājot, par SFML. Paskatījos dokumentāciju, un izskatās tīri pieklājīgs API. Šim API ir iespējams debugingu rādīt konsolē?
_________________
Getting used to problems...
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sat Sep 20, 2008 3:23 pm    Post subject:

Nezinu, bet ticu, ka var. Tāpat kā SDL.
SFML tika radīts kā alternatīva SDL, tik ar pielaidīgāku licenci (BSD vs LGPL) lai var linkot statiski, ar modernāku API (C++ vs C), hardwariski akselerētām surfacēm (OpenGL, taču SDL 1.3 arī būs OGL akselerētas surfaces) kā arī sevī iekļaujot visu uzreiz (skaņu/attēlu formātus, fontus, utml) atšķirība no SDL daudzajām bibliotēkām.


Last edited by bubu on Sat Sep 20, 2008 3:26 pm; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send e-mail
Tankists



Joined: 18 Dec 2006
Posts: 81
Location: Baldone

PostPosted: Sat Sep 20, 2008 3:25 pm    Post subject:

Pladies. Pāriešu laikam uz to SFML. Pēc dokumentācijas izskatās saprotamāks kods un cik saprotu krietni ātrāks, kā SDL.
_________________
Getting used to problems...
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sat Sep 20, 2008 3:27 pm    Post subject:

SFML nav krietni ātrāks par SDL.
Tas būs tieši tik ātrāks, cik tu mācēsi to izmantot, lai tas būtu "ātrāks".
SDL arī var izmantot tā, lai tas būtu "ātrāks".
Back to top
View user's profile Send e-mail
Tankists



Joined: 18 Dec 2006
Posts: 81
Location: Baldone

PostPosted: Sat Sep 20, 2008 3:29 pm    Post subject:

Nu ja ne ātrāks, tad vismaz izskatās saprotamāks.
_________________
Getting used to problems...
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sat Sep 20, 2008 3:31 pm    Post subject:

Nu tas jau paliek gaumes jautājums :)
Ne visiem OOP iet pie sirds (ar šo, protams, nevajag saprast ka OOP ir slikts).
Back to top
View user's profile Send e-mail
Tankists



Joined: 18 Dec 2006
Posts: 81
Location: Baldone

PostPosted: Sat Sep 20, 2008 3:34 pm    Post subject:

Teicu, ka SFML ir ātrāks, jo uzraku topiku: http://www.sfml-dev.org/forum/viewtopic.php?t=43
_________________
Getting used to problems...
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sat Sep 20, 2008 3:39 pm    Post subject:

Tur salīdzina divas dažādas lietas - SDL software surfaces ar SFML OpenGL surfacēm. Loģiski, ka otrās būs ātrākas, jo izmanto hardwares akselerāciju.
SDL v1.3 bija jāsalīdzina. Vai arī OpenGL iekš SDL bija jāņem.

Izlasi to topiku tālāk:
Quote:
Your benchmarks are severly flawed. You are comparing the software, 2D library that ships with SDL to OpenGL. Of course you are going to get a huge difference in performance - you don't even need to perform a benchmark to understand that.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Tankists



Joined: 18 Dec 2006
Posts: 81
Location: Baldone

PostPosted: Sat Sep 20, 2008 3:41 pm    Post subject:

Skaidrs Smile
_________________
Getting used to problems...
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Iesācējiem All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group